Vettelquote:
Vwttel was minder goed weg en kwam naar binnen om Max af te knijpen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Max kwam juist net wat beter weg dan Vettel
quote:Op zondag 17 september 2017 15:06 schreef Gezicht het volgende:
Kimi onverstaanbaar voor de afwisseling.
Want? Het was Vettel, over en klaar.quote:Op zondag 17 september 2017 15:06 schreef mikieu het volgende:
Kimi.. Wat een ontzettende mongol vind ik dat toch
Die jongen moet je ook laten racen, is niet zo'n lichtpunt verder.quote:Op zondag 17 september 2017 15:06 schreef mikieu het volgende:
Kimi.. Wat een ontzettende mongol vind ik dat toch
Is er ook een onboard van Rai ?quote:Op zondag 17 september 2017 15:07 schreef Refragmental het volgende:
Mooie duidelijke onboard van Max.
https://streamable.com/ksh94
Duidelijk Kimi's fout.quote:Op zondag 17 september 2017 15:07 schreef Refragmental het volgende:
Inderdaad, nauwelijks stuurbeweging en het gas al eerder losquote:Op zondag 17 september 2017 15:07 schreef Refragmental het volgende:
https://streamable.com/n2sq0quote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Is er ook een onboard van Rai ?
Haha, moet je maar betalen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg geen enkele acestreaam meer aan de praat. En ik heb de cache al (meerdere keren) leeggegooid
Jepquote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Duidelijk. Fout van de Ferrari's ja. Maar Verstappen bleef wel te lang doorgaan met gas geven. Dit had vermeden kunnen worden.quote:Op zondag 17 september 2017 15:07 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2017 15:09 schreef franklop het volgende:
Ja, Mol, RIC gaat nu een ronde van 10s sneller dan HAM kunnen rijden
Ik ben nog wel meer benieuwd naar de onboard van Vettel.quote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mwoah in dit geval aan Vettel, Verstappen en Ricciardo bij nader inzien.quote:Op zondag 17 september 2017 15:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Aan wie ligt het matige wegkomen dan?
Oh niet om die actie hoor. Gewoon zijn gedrag, zonnebril op dom mompelen, ja nee hij komt om te racen.. Kun je je wel gedragen naast de baan.quote:Op zondag 17 september 2017 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want? Het was Vettel, over en klaar.
Moet je de ace even helemaal uitzetten, rechtsonder op dat pijltje dat omhoog wijst op je taakbalk.quote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg geen enkele acestreaam meer aan de praat. En ik heb de cache al (meerdere keren) leeggegooid
Gewoon ziggo nemen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Box boxquote:
Toch nog 1 gevonden op Reddit die het doetquote:Op zondag 17 september 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we maar meteen de hele race afschaffen en punten voor de kwalificatie geven?quote:Op zondag 17 september 2017 15:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Duidelijk. Fout van de Ferrari's ja. Maar Verstappen bleef wel te lang doorgaan met gas geven. Dit had vermeden kunnen worden.
Ace had bij mij ook kurenquote:Op zondag 17 september 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch nog 1 gevonden op Reddit die het doet![]()
Owh, I jinxed it, blijft bufferen nu
TV kanaal 14quote:
Al mijn Sky's bufferen steeds, behalve dezequote:Op zondag 17 september 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch nog 1 gevonden op Reddit die het doet![]()
Owh, I jinxed it, blijft bufferen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 15:12:46 ]
Dank je! Maar ik heb het weer min of meer ad praatquote:Op zondag 17 september 2017 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je de ace even helemaal uitzetten, rechtsonder op dat pijltje dat omhoog wijst op je taakbalk.
Sponsor van FI. Al jaren.quote:
Flikker toch op man. Vet geeft een ruk naar links. Enkel loeihard in de ankers en dan achterliggers achterop krijgen was de andere optie geweest voor max.quote:Op zondag 17 september 2017 15:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Duidelijk. Fout van de Ferrari's ja. Maar Verstappen bleef wel te lang doorgaan met gas geven. Dit had vermeden kunnen worden.
Gedeelde smart is halve smartquote:
Voordeel van 1 rondje eerder en dus warmere banden. Maar nu zal het wel ophouden.quote:
Lekker!!quote:
Hij weet dat hij sneller is als het droog is, dus waarom dat risico nemen?quote:Op zondag 17 september 2017 15:12 schreef Justevo het volgende:
Krijg er van als je ruim 20 rondjes gewoon beetje achter HAM aanrijdt en niks probeert. Wat een ei die RIC.
RBR race pace is sneller dan Mercedes met slicks.quote:Op zondag 17 september 2017 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Voordeel van 1 rondje eerder en dus warmere banden. Maar nu zal het wel ophouden.
Haha, ik heb gewoon Ziggo hoorquote:
Nee want dan wint hij opeens wel.quote:Op zondag 17 september 2017 15:13 schreef Montelly het volgende:
Volgende race inzetten op Max
¤150 euro DNF
¤50 crash in bocht 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |