Nee, alle hoofdrolspelers eruit, Hamilton met twee vingers in de neus, niks.quote:Op zondag 17 september 2017 14:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We zijn net begonnen. Wellicht komt er straks weer een buitje.

Wat heeft die geslikt?quote:Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:ScuderiaFerrari twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:07:51VER took #Kimi7 out and then he went to #Seb5 #SingaporeGP reageer retweet

Als Ferrari fan is dit gewoon de uitleg en er is nog geeneens zoveel van te zeggenquote:Op zondag 17 september 2017 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jatwitter:ScuderiaFerrari twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:07:51VER took #Kimi7 out and then he went to #Seb5 #SingaporeGP reageer retweet

Het heeft niet echt zin om een discussie te voeren als je alleen kijkt naar de eindstand en niet naar argumenten. Een discussie draait nu eenmaal om argumenten.quote:Op zondag 17 september 2017 14:27 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ervan baalt, maar dan denk ik toch echt dat je de F1-wereld onderschat.
Max heeft de pech aan z'n kont hangen, net als zijn vader dat had en net als Ricciardo, zijn teammaat met hetzelfde materiaal, gewoon niet.
Resultaten tellen en Max presteert niet. Feit. Dus dan moet de discussie nu gaan over: wat nu? Wat meer ervaring opdoen in Toro Rosso's kan dan best een optie zijn.

Het achterwiel gaat gestaag naar rechts, max houdt zn lijn. Verander je UI ff in een mol ofzo.quote:Op zondag 17 september 2017 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo te zien toch echt eerst het voorwiel van Max dat het achterwiel van Raikkonen torpedeert.

Deed ie ook, hij liet gas los om die twee samen bocht 1 te laten nemen. Hij was serieus voorzichtig.quote:Op zondag 17 september 2017 14:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Max had dit nog wel kunnen dodgen hoor maar zo is hij niet.

Maar die geef ik toch? Ga er eens op in, dan.quote:Op zondag 17 september 2017 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het heeft niet echt zin om een discussie te voeren als je alleen kijkt naar de eindstand en niet naar argumenten. Een discussie draait nu eenmaal om argumenten.

Klopt.quote:Op zondag 17 september 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ie ook, hij liet gas los om die twee samen bocht 1 te laten nemen. Hij was serieus voorzichtig.

Hij doet zijn bijnaam weer eer aan, dit keer zonder Collateral damage.quote:

Jouw username met deze gifquote:

Nu ik er nog beter naar kijk, zie ik wat er aan de hand is: Raikonen duikt in een gaatje die er niet is. Er is geen plek daar, aan die kant van de weg daar op dat moment.quote:Op zondag 17 september 2017 14:30 schreef YoshiBignose het volgende:

Je opzichtig getrol hier. Gelukkig zijn er nu mods die er iets aan lijken te doen. Eindelijk weer hoop dat dit topic prettig leesbaar wordt.quote:

Ja en vettel snijdt ze allebei af. Max in het midden... balen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:33 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Nu ik er nog beter naar kijk, zie ik wat er aan de hand is: Raikonen duikt in een gaatje die er niet is. Er is geen plek daar, aan die kant van de weg daar op dat moment.

Vind je het gek? Die had daar dan ook niets te zoeken.quote:

????quote:Op zondag 17 september 2017 14:30 schreef YoshiBignose het volgende:

Ja volgens mij nog eens niet under investigationquote:Op zondag 17 september 2017 14:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor een racing incident en geen straffen.

Heb ik al gedaan, daar heb je helaas niet op gereageerd. Nu houd ik op met je getroll te voeden. Misschien kun je beter je tijd besteden aan het daadwerkelijk volgen van F1, ipv dit topic vol te trollen, dan zou je bijv. kunnen weten waar Sainz gaat rijden.quote:Op zondag 17 september 2017 14:32 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar die geef ik toch? Ga er eens op in, dan.

Door spray zie je niet zo gek veel.quote:Op zondag 17 september 2017 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Vettel wilde dus zijn auto voor Max gooien maar had niet door dat Kimi er ook naast zat. Die zat weer lekker op te letten dus

Dat is de enige mogelijke verklaring idd. Had Brundle het ook al over. Doet er verder niet aan af dat hij het veroorzaakt heeft.quote:

Ferrari International Assistance is allang gebeld, wees niet bang.quote:Op zondag 17 september 2017 14:34 schreef zoem het volgende:
[..]

Welk getroll? Ik verkondig gewoon mijn mening. Kimi is hoofdschuldige in dit incident. Max rijdt niet zo slim en had dit kunnen voorkomen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je opzichtig getrol hier. Gelukkig zijn er nu mods die er iets aan lijken te doen. Eindelijk weer hoop dat dit topic prettig leesbaar wordt.

Yep, gewoon niet gezien dat Kimi aan de binnenkant zat toen hij instuurde op max.quote:

Uiteraard, want Ferrari. Ik heb onderhand hetquote:Op zondag 17 september 2017 14:34 schreef zoem het volgende:
[..]

Hij is toch klaar voor het kampioenschap.quote:Op zondag 17 september 2017 14:36 schreef daNpy het volgende:
Evt strafpunten voor Vettel hebben wel flink gevolgen toch? Hij heeft er meer dan wie dan ook.

Spray? Achteruit zie je nog genoeg.quote:Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Door spray zie je niet zo gek veel.

Ferrari meteen op twitter dat Max Kimi torpedeert en vervolgens Sebb daardoor de klos isquote:Op zondag 17 september 2017 14:36 schreef tja77 het volgende:
Ferrari doet zichzelf hier de das om, en vervolgens schuiven ze de schuld bij Max in z'n schoenen. Godver, Max werd gesandwitcht, hoe wil je dat rechtlullen? Kimi is hier de stupide kut Fin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |