Hij zei dat hij een "good launch" had bij de start. Dat zag ik ja.quote:Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vandaar dat Alonso los kwam van de grond
Hij is gewoon ontzettend kwaad dat Vettel zijn eigen kampioenschap heeft getorpedeerd en reageert zich af op Max.quote:Op zondag 17 september 2017 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is het je nog niet duidelijk dat jouw mening hier op geen enkele manier gewenst is, ik roep de MODS NOGMAALS op, om smerige trolls als jou er eens uit te trappen, en niet voor even maar gewoon voor goed.
quote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Loekoe het volgende:
Ik denk dat Max zich toch een beetje moet gaan leren beheersen. De kunst in de F1 is om ook om zo nu en dan een verlies te slikken. Ik heb het gevoel dat Max er alles uit wil persen, ten koste van het constructeurskampioenschap. Je moet de auto ook gewoon thuis brengen, das heel belangrijk.
Dat de Ferrari's fout zijn in deze, dat is wel duidelijk. Maar ik weet als iRacer dat iemand zelden helemaal niks te verwijten is bij een crash. Het is ook een beetje overleven altijd; jezelf niet laten kennen op penibele momenten.
Iets met RB en vleugels....quote:Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Pfff die mensen die zeggen dat max hier wat aan kan doen zijn OF blind, of niet goed snik. Waar moet je heen dan? Omhoog?
Deed ie ook, hij was hoe dan ook op P3 de eerste bocht in gegaan. Dat Vettel zo'n kutactie doet kon hij niet verwachten.quote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Verlies van slechtere start dan Kimi accepteren, remmen, uitwijken en genieten hoe die Ferraris op elkaar knallen.
Hamilton is in de regen gewoon veel beter.quote:Op zondag 17 september 2017 14:41 schreef Welvaert het volgende:
F1 is gewoon gescripted, hoe kan HAM nou sneller zijn dan RIC als hij het hele weekend al wordt afgetroefd
Wat is dit voor fascistisch gedoe?quote:Op zondag 17 september 2017 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is het je nog niet duidelijk dat jouw mening hier op geen enkele manier gewenst is, ik roep de MODS NOGMAALS op, om smerige trolls als jou er eens uit te trappen, en niet voor even maar gewoon voor goed.
Had beter niet kunnen starten, was de auto ook niet stuk gegaan.quote:Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Gas los/remmen. Start van Max was toch al verneukt.
Ik weet dat er veel trolls zijn in dit forum, maar ik wil niet graag zo weggezet worden. Of dan iig op basis van argumenten. Ik ben geen kenner namelijk, daarom zeg ik 'op gevoel'.quote:
Dat DEED hij. Zet eens een bril op...quote:Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Gas los/remmen. Start van Max was toch al verneukt.
Ok Loekoe, bedankt.quote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Loekoe het volgende:
Ik denk dat Max zich toch een beetje moet gaan leren beheersen. De kunst in de F1 is om ook om zo nu en dan een verlies te slikken. Ik heb het gevoel dat Max er alles uit wil persen, ten koste van het constructeurskampioenschap. Je moet de auto ook gewoon thuis brengen, das heel belangrijk.
Dat de Ferrari's fout zijn in deze, dat is wel duidelijk. Maar ik weet als iRacer dat iemand zelden helemaal niks te verwijten is bij een crash. Het is ook een beetje overleven altijd; jezelf niet laten kennen op penibele momenten.
quote:Op zondag 17 september 2017 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan opletten tijdens het kijken. Max nam gas terug om Vettel de ruimte te geven...
Niet op het rechte stuk. Daar moet je ruimte laten voor diegene die naast je zit.quote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van het gas af, Vettel ligt voor en mag gewoon de racelijn pakken voor de bocht linksaf, er zat zelfs weinig anders op. Maar van het gas af gaan om aanrijdingen te vermijden beheerst Verstappen nog niet.
Gaan voor de laatste plek volgende keerquote:Op zondag 17 september 2017 14:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Had beter niet kunnen starten, was de auto ook niet stuk gegaan.
Gaap.quote:Op zondag 17 september 2017 14:43 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel trolls zijn in dit forum, maar ik wil niet graag zo weggezet worden. Of dan iig op basis van argumenten. Ik ben geen kenner namelijk, daarom zeg ik 'op gevoel'.
To finish first, you first have to finish, is een bekend gezegde. Bovendien: ik denk dat de statistieken tégen Max pleiten.
Hamilton is gewoon veel beter in de regen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:43 schreef SnowOokami het volgende:
Had verwacht dat Ricciardo wel sneller zou zijn als Hamilton in de regen.
Max heeft hier helemaal niets verkeerd gedaan. Het is Kimi die hem eraf rijdt. Het wordt de hoogste tijd dat ze dit soort incidenten in de eerste bocht gaan bestraffen.quote:Op zondag 17 september 2017 14:40 schreef Loekoe het volgende:
Ik denk dat Max zich toch een beetje moet gaan leren beheersen.
Ric is geen regenrijder, en HAM helaas wel.quote:Op zondag 17 september 2017 14:43 schreef SnowOokami het volgende:
Had verwacht dat Ricciardo wel sneller zou zijn als Hamilton in de regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |