Op een score van 5-0 of meer krijg je 500 keer je inzet. Gratis geld.quote:Op zondag 17 september 2017 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Jaloers dat jullie dit niet durven zeker?
Crypto's beter rendement.quote:Op zondag 17 september 2017 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op een score van 5-0 of meer krijg je 500 keer je inzet. Gratis geld.
Zo dan, dit is een flinke sneerquote:Op zondag 17 september 2017 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was nadat hij alle advertenties van Facebook weg klikte in de hoop advertentieloos te kunnen Facebooken.
Die zit nog klem in kermisattractie Wild Thing.quote:Op zondag 17 september 2017 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JC is er nog steeds niet. Die was echt aanwezig op de kermis in Den Haag hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vasion is nog steeds wegquote:Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Elan. Sinds wanneer hebben ze jou hier weer toegelaten?
Een bruin volkorenbroodje met pepercervelaat, 1 plakje per broodje (2 sneetjes dus).quote:Op zondag 17 september 2017 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor broodje, en wat zit er op?
Verre vanquote:Op zondag 17 september 2017 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een bruin volkorenbroodje met pepercervelaat, 1 plakje per broodje (2 sneetjes dus).
Viesdikvarken enzo.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef JanCees het volgende:
Gvd kom net thuis
Deur op slot
Niemand thuis
Gvd
Gelukkigquote:Op zondag 17 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verre van
Eet smakelijk vriend!
Volgende keer kook jij maar.quote:Op zondag 17 september 2017 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het eten was gister ver-ruk-kelijk. Moeten we vaker doen.
Gebruik je lichaam als stormram.quote:Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef JanCees het volgende:
Gvd kom net thuis
Deur op slot
Niemand thuis
Gvd
quote:Op zondag 17 september 2017 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je lichaam als stormram.
quote:Op zondag 17 september 2017 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je lichaam als stormram.
Feyenoord heeft dat niet zomaar gewonnen, ik denk een gelijkspelquote:Op zondag 17 september 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn Vietnamese collega heeft geld op PSV gezet omdat " really strong team ". Ik ben benieuwd of hij vaker van dit soort goed geïnformeerde weddenschappen aangaat.
Geld op PSV is toch wel wat overdreven.quote:Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dat niet zomaar gewonnen, ik denk een gelijkspel
Dat denk ik ookquote:Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden.quote:Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond gisteren een supertof ocarina of time shirt in 2e hands winkel maar het paste nietquote:
Dan moet je wat afvallen, goor varken.quote:Op zondag 17 september 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond gisteren een supertof ocarina of time shirt in 2e hands winkel maar het paste niet
Het was de lengte debielquote:Op zondag 17 september 2017 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je wat afvallen, goor varken.
quote:
Eens. Al ben ik 1 van de weinigen die wind waker ook erg goed vondquote:Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Oot en BotW zijn de beste Zelda's ooit.
Ik had me nog aangemeld voor Tales of the Past III, nooit wat gehoordquote:Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar op zo'n vanilla server weer een character tot level 40 ofzo gespeeld. Erg leuk was dat.
Wat een misser van ze. Klootzakken.quote:Op zondag 17 september 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had me nog aangemeld voor Tales of the Past III, nooit wat gehoord
TLOZ:ALTTP is dat natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Oot en BotW zijn de beste Zelda's ooit.
Gezellig. Ben jij ook weer eens aanwezig op familieweekend.quote:Op zondag 17 september 2017 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik kom paar maandjes in Limburg wonen
Wanneerquote:Op zondag 17 september 2017 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik kom paar maandjes in Limburg wonen
Landgraaf. Geen idee wat je daar kan doen. Hoop dat ze een supermarkt hebbenquote:Op zondag 17 september 2017 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezellig. Ben jij ook weer eens aanwezig op familieweekend.
Afvoerputje van Limburg wel.quote:Op zondag 17 september 2017 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Landgraaf. Geen idee wat je daar kan doen. Hoop dat ze een supermarkt hebben
Ja m'n eigen. Hahahahaquote:Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je op een bruiloft bent geweest waar je vooraf eigenlijk niet echt iemand kent, maar waar na afloop iedereen je kent?
Ja die was ook heel vet. Alleen op het einde die charts bijeen zoeken was mokersaai.quote:Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik 1 van de weinigen die wind waker ook erg goed vond
Ik ben wel eens met een maatje een bruiloft binnen gelopen waar we niemand kenden, maar of je dat bedoeltquote:Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je op een bruiloft bent geweest waar je vooraf eigenlijk niet echt iemand kent, maar waar na afloop iedereen je kent?
Vroeger waren games nu eenmaal moeilijker.quote:
Hahaha. Goeie.quote:
Dit verhaal is pas goed als je de bruid ook nog geneukt hebt.quote:Op zondag 17 september 2017 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een maatje een bruiloft binnen gelopen waar we niemand kenden, maar of je dat bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |