Ik wil ook een reservekopie maken. Vorig jaar had ik precies de twee producten van Apple met iOS 10 problemen (iPhone SE en iPad Pro 9,7). Via WiFi neemt het besturingssysteem volgens mij ook meer ruimte in beslag.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef Atak het volgende:
iOS 11 zou toch vandaag beschikbaar zijn? Wtf is deze?
Is het ook, vanaf 19u NL tijd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef Atak het volgende:
iOS 11 zou toch vandaag beschikbaar zijn? Wtf is deze?
Het nieuwe kleurtje trekt natuurlijk meer views.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:50 schreef DKUp het volgende:
De reviewers en "Youtubers" kregen dus geen zwarte exemplaren?
Ik heb de zwarte besteld maar vind de gouden ook wel erg mooi.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:32 schreef DKUp het volgende:
Ik vind deze kleur goud toch wel mooi
Maar zwart glas is gewoon![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind zwart, antracieten en felrood mooie kleuren voor een telefoon, wit weer niets en goud iets voor saudi's en kampers.
Maar dan nog steeds betaal je de volle met voor de 8 en dan krijg je nog steeds geen oledscherm en moet je het doen met jarenoude technologie qua beeldscherm. Opslag is ook weinig voor wat je betaalt en er is geen mogelijkheid om het uit te breiden.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice, reviews.
De iPhone 8 lijkt mij nog steeds de betere keuze, vooral de Plus: zelfde upgrades als je met de iPhone X krijgt, zelfde performance, lagere prijs. De 8 Plus krijgt zelfs de leuke camera features van de X. En beiden werken exact hetzelfde als alle iOS devices ooit, in tegenstelling tot de iPhone X.
Jammer dat de schermen geen upgrade hebben gekregen en dat ze niet de moeite hebben genomen om de behuizing iets kleiner te krijgen.
Mooie toestellen. Zoals verwacht vrij voorspelbare upgrades, die ideaal zijn voor de mensen die elke twee jaar upgraden.
Ik ga niet als eerste downloaden. Straks is het weer crappy en verlies je al je data zoals toen bij de vorige grote update.quote:
Echt waar? Dat had ik mij niet gerealiseerd. Bedankt voor de openbaring.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds betaal je de volle met voor de 8 en dan krijg je nog steeds geen oledscherm en moet je het doen met jarenoude technologie qua beeldscherm. Opslag is ook weinig voor wat je betaalt en er is geen mogelijkheid om het uit te breiden.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga niet als eerste downloaden. Straks is het weer crappy en verlies je al je data zoals toen bij de vorige grote update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |