Ik wil ook een reservekopie maken. Vorig jaar had ik precies de twee producten van Apple met iOS 10 problemen (iPhone SE en iPad Pro 9,7). Via WiFi neemt het besturingssysteem volgens mij ook meer ruimte in beslag.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef Atak het volgende:
iOS 11 zou toch vandaag beschikbaar zijn? Wtf is deze?
Is het ook, vanaf 19u NL tijd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef Atak het volgende:
iOS 11 zou toch vandaag beschikbaar zijn? Wtf is deze?
Het nieuwe kleurtje trekt natuurlijk meer views.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:50 schreef DKUp het volgende:
De reviewers en "Youtubers" kregen dus geen zwarte exemplaren?
Ik heb de zwarte besteld maar vind de gouden ook wel erg mooi.quote:Op dinsdag 19 september 2017 15:32 schreef DKUp het volgende:
Ik vind deze kleur goud toch wel mooi
Maar zwart glas is gewoon![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind zwart, antracieten en felrood mooie kleuren voor een telefoon, wit weer niets en goud iets voor saudi's en kampers.
Maar dan nog steeds betaal je de volle met voor de 8 en dan krijg je nog steeds geen oledscherm en moet je het doen met jarenoude technologie qua beeldscherm. Opslag is ook weinig voor wat je betaalt en er is geen mogelijkheid om het uit te breiden.quote:Op dinsdag 19 september 2017 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice, reviews.
De iPhone 8 lijkt mij nog steeds de betere keuze, vooral de Plus: zelfde upgrades als je met de iPhone X krijgt, zelfde performance, lagere prijs. De 8 Plus krijgt zelfs de leuke camera features van de X. En beiden werken exact hetzelfde als alle iOS devices ooit, in tegenstelling tot de iPhone X.
Jammer dat de schermen geen upgrade hebben gekregen en dat ze niet de moeite hebben genomen om de behuizing iets kleiner te krijgen.
Mooie toestellen. Zoals verwacht vrij voorspelbare upgrades, die ideaal zijn voor de mensen die elke twee jaar upgraden.
Ik ga niet als eerste downloaden. Straks is het weer crappy en verlies je al je data zoals toen bij de vorige grote update.quote:
Echt waar? Dat had ik mij niet gerealiseerd. Bedankt voor de openbaring.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds betaal je de volle met voor de 8 en dan krijg je nog steeds geen oledscherm en moet je het doen met jarenoude technologie qua beeldscherm. Opslag is ook weinig voor wat je betaalt en er is geen mogelijkheid om het uit te breiden.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga niet als eerste downloaden. Straks is het weer crappy en verlies je al je data zoals toen bij de vorige grote update.
Nu wel.quote:
Wis Wat apps en daarna weer downloaden?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
Heb maar 1.2 GB vrij op de iPhone 6. Tips? Heb geen iTunes bij de hand en vind iTunes pure aids.
Download een film dan schoont 'ie op.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
Heb maar 1.2 GB vrij op de iPhone 6. Tips? Heb geen iTunes bij de hand en vind iTunes pure aids.
Dit is het makkelijkste.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wis Wat apps en daarna weer downloaden?
Serieus?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Download een film dan schoont 'ie op.
Ja, dat is het beste ja.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is het makkelijkste.
Veel oude apps zullen trouwens niet meer draaien op iOS11, omdat dat alleen nog 64 bits apps ondersteunt.
Ik geloof dat die tegenwoordig in iCloud worden opgeslagen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:26 schreef Atak het volgende:
Raak ik mijn tabs kwijt in safari met de update?
Doe die update nou niet, je waarschuwt iedereen ervoor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:26 schreef Atak het volgende:
Raak ik mijn tabs kwijt in safari met de update?
Bedankt voor je antwoord. Ik wilde sowieso geen 16 GB toestel hebben. Ik wilde meer weten of ik ook kon volstaan met 32 GB.quote:Op maandag 18 september 2017 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pakweg 27 snel uit mijn hoofd. 32 is werkbaar, 16 zou ik simpelweg niet meer aan beginnen.
Bedankt voor je antwoord. Zoals ik boven zei, wilde ik weten of ik kon volstaan met 32 GB. Ik ben nog alleen aan het twijfelen over de toestellen zelf.quote:Op maandag 18 september 2017 22:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
28,41gb volgens mijn 32gb se.
Voor het prijsverschil van 297euro voor 16gb of 324 euro voor een 32gb zou ik sowieso voor de 2e optie gaan.
De smartphone die ik wil is nog niet uit.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Doe die update nou niet, je waarschuwt iedereen ervoor.Trouwens toch bijzonder aangezien je je 'kut ding' iPhone 6s een jaar geleden al zou verkopen.
Dat is 1 van de verbeterpunten.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:49 schreef KaBuf het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar door de update lijkt het scrollen binnen safari sneller te gaan.![]()
Oh. Nicequote:Op dinsdag 19 september 2017 19:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is 1 van de verbeterpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |