SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Iedereen is welkom!![]()
Totaalscores:
Met dank aan Pg_up
quote:Op donderdag 14 september 2017 21:40 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. devzero / 6668
2. aloa / 6630
3. Martin_marvellous / 6615
4. haags_kwartiertje / 5899
5. noodgang / 5540
6. FlippingCoin / 5353
7. Handleiding / 5297
8. Stien_Struis / 4251
9. Homijn / 3580
10. appartementencomplex / 3493
11. MichaelScott / 3400
12. Pharkus / 3059
13. CarltonBanks / 2839
14. magnetronkoffie / 2628
15. Pg_up / 2248
16. _--_ / 2097
17. Hdero / 2076
18. mtchel112 / 1693
19. hemarookworst / 1682
20. KoningPils / 1674
21. Zolderkamer / 1326
22. Borrelnootje00 / 1190
23. HerrFritz / 1029
24. Tassendief / 1007
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 799
27. Geerd / 738
28. Fokker89 / 486
29. Cousin_Eddy / 390
30. PartyHard / 359
31. Rodgrod / 323
32. PrisTheShiz / 321
33. DKUp / 303
34. PierreTT / 280
35. Spriet4 / 254
36. Halcon / 196
37. BoneThugss / 192
38. komrad / 159
39. de_boswachter / 158
40. bondage / 131
41. sig000 / 124
42. Mojo.jojo / 103
43. trein2000 / 89
44. ijs_beer / 78
45. racerdkb / 65
46. I. / 64
47. Sjemmert / 59
48. Maureentje / 56
49. jodelahity / 55
50. Durmada / 54quote:![]()
Is het van jou?quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit grappig?
https://www.facebook.com/JaapsGrappenfabriek/
ik kom er niet in, zonder facebookaccount.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit grappig?
https://www.facebook.com/JaapsGrappenfabriek/
Als een hont.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Jaap dan?
ik wel zonder accountquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:29 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik kom er niet in, zonder facebookaccount.
En straks in december een marsepeinen rookworst UI!quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Poll: Wat vinden jullie beter als UI?
• Knuffelbeagle
• Huillachrookworst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik op je moeder
nee, ben niet zo'n fan van marsepein en ander zoetigheidquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En straks in december een marsepeinen rookworst UI!
maar zwarte piet...quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, ben niet zo'n fan van marsepein en ander zoetigheid
gelukkig maar anders krijg je fatoe achter ja aan.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gelukkig maar anders krijg je fatoe achter ja aan.
quote:
ben je zwart?quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb m in dm, zal ik de groeten doen?
moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb m in dm, zal ik de groeten doen?
Doe dan maar, de groeten van hema is altijd genieton.quote:
met een maximum aan negerinnen plaatjes wel.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Hij is natuurlijk altijd welkom hier om mee te doen
Trancequote:Op vrijdag 15 september 2017 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
En ik ga lekker verder met het luisteren naar trance
https://soundcloud.com/al(...)ltageradio-episode-3
hemagroetworst hihihihahahaquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe dan maar, de groeten van hema is altijd genieton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat voor?quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanavond om 23u op radio 538 ASOT
Oh, dan heb ik liever dat hij wegblijft of er moet een speciale dodetopicspelmoderator komenquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met een maximum aan negerinnen plaatjes wel.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanavond om 23u op radio 538 ASOT
zolang het maar knappe negerinnen zijn. niet van die vatsige ..quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik liever dat hij wegblijft of er moet een speciale dodetopicspelmoderator komen
oké oké, dat doe ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik liever dat hij wegblijft of er moet een speciale dodetopicspelmoderator komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:04 schreef Martin_marvellous het volgende:
je moet de verhaallijn ook volgen, het gaat hier om vrouwen met hakken aan.hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Prima zo, thanksquote:Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Done. Niet de meest nette oplossing maar misschien dat ik er nog iets op kan bedenken zodat je eventueel de scores van andere users ook op kan laten tellen mocht het nodig zijn. Voor nu staat het hardcoded in het script.
[ code verwijderd ]
Rookworst.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
• Knuffelbeagle
• Huillachrookworst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lol sukkel, zie nu pas die klik op je moeder.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
• Knuffelbeagle
• Huillachrookworst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol sukkel, zie nu pas die klik op je moeder.
vast & zeker. ipv 7 versnellingen kun je bijvoorbeeld 70 versnellingen nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Hallo,
elektrische fietsen gaan of tot 25 km/u met blauwe kentekenplaat of 45 km/u, bestaan er elektrische fietsen die snelwegsnelheid kunnen fietsen. Zeg maar de snelheid van een motor, maar dat je wel lekker aan je conditie kan werken.
Ik vraag dit voor een vriend.
ik vind dat jij meer op 'n rookworst met huillach lijkt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dat de Audi A2 beetje op mijn wijlen knuffelbeagle lijkt
je kent mn verhaal achter m'n knuffelbeagle niet?quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:53 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ik vind dat jij meer op 'n rookworst met huillach lijkt.(hint ..)
Ja preciesquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan, scheelt weer werk enzo
Ik heb meer met folie, latex doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meiden in latex en bondagex oneindig
ohquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb meer met folie, latex doet me niet zoveel.
Ik zie sinds een tijdje ook steeds meer meiden in lak en leren rokjes en leggings, schijnt in de mode te zijnquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Als jij het mooi vind prima toch.
Is me nog niet opgevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie sinds een tijdje ook steeds meer meiden in lak en leren rokjes en leggings, schijnt in de mode te zijn
Als dat iets is wat niet helemaal jouw ding is zal het ook niet snel je aandacht trekken denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is me nog niet opgevallen eigenlijk.
Dat soort dingen vallen mij over het algemeen wel op. Misschien kom ik alleen op plekken waar dit nog niet aan de orde is.quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat iets is wat niet helemaal jouw ding is zal het ook niet snel je aandacht trekken denk ik.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat iets is wat niet helemaal jouw ding is zal het ook niet snel je aandacht trekken denk ik.
Ik ben geen php programmeur, maar freubel af en toe wel wat in perl dus ik moest even zoek hoe een associative array in php werktquote:Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Done. Niet de meest nette oplossing maar misschien dat ik er nog iets op kan bedenken zodat je eventueel de scores van andere users ook op kan laten tellen mocht het nodig zijn. Voor nu staat het hardcoded in het script.
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <?php # voeg punten van LLgetikt aan de punten Borrelnootje000 # geen punten voor niet bestaande user Flip ;) $user_mapping = array( 'LLgetikt' => 'Borrelnootje00', 'devzero' => 'Flip' ); foreach(array_keys($user_mapping) as $user_map) { if(isset($user_score_list[$user_map]) && isset($user_score_lis[$user_mapping[$user_map]])) { $user_score_list[$user_mapping[$user_map]] += $user_score_list[$user_map]; unset($user_score_list[$user_map]); } } ?> |
Ik moet altijd een beetje huilen van PHP.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben geen php programmeur, maar freubel af en toe wel wat in perl dus ik moest even zoek hoe een associative array in php werkt
[ code verwijderd ]
Als de nieuwe user niet voorkomt in de user_score_list krijgt hij ook geen punten van de oude user (zelfde in jouw code), maar dat lijkt me een tekortkoming waar we mee kunnen leven.
Ik wilde jou (en mij) even als voorbeeld nemen voor een randgevalquote:Op vrijdag 15 september 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van PHP.![]()
En van mijn toekenning als niet bestaande user helemaal.
Jaja.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde jou (en mij) even als voorbeeld nemen voor een randgeval
Dat kan bondage het best doen als hij hier iets mee wil doen, ik ken de hele code niet.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaja.
Maar wat er beter kan, is het bijschrijven van punten en het afschrijven van punten in een functie.
Als je zin hebt om te priegelen.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan bondage het best doen als hij hier iets mee wil doen, ik ken de hele code niet.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
foreach(array_keys($user_mapping) as $user_map) {
if(isset($user_score_list[$user_map]) &&
isset($user_score_lis[$user_mapping[$user_map]])) {
$user_score_list[$user_mapping[$user_map]] += $user_score_list[$user_map];
unset($user_score_list[$user_map]);
}
Volgens mij heeft hij het wel goed volgens de PHP conventies.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het wel goed volgens de PHP conventies.
Je moet altijd de conventies van de programmeertaal volgen, dus volgens mij is dat wel goed.quote:
Misschien is dat zo. Maar ikzelf kan me het niet voorstellen. Misschien vooral ook gezien iedereen om me heen dat juist slecht vindt. ik ook. Je doet juist de enter met indents om direct te kunnen zien waar wat dan ook eindigt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet altijd de conventies van de programmeertaal volgen, dus volgens mij is dat wel goed.
Nee hoor, dit is volgens de makers van de taal dus de standaard.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien is dat zo. Maar ikzelf kan me het niet voorstellen. Misschien vooral ook gezien iedereen om me heen dat juist slecht vindt. ik ook. Je doet juist de enter met indents om direct te kunnen zien waar wat dan ook eindigt.
quote:This page describes the coding conventions used within files of the MediaWiki codebase written in PHP.
Klein bedrijf? Ben het nog niet tegengekomen eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:13 schreef jodelahity het volgende:
Ik zie het. Ben blij dat we niet de officiele conventies dan gebruiken.
Nope, gebruik je geen IDE als je programmeert?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:15 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja nu lees ik het en nu denk ik dat je lult
[..]
Ik gebruik notepad++, netbeans eerder gebruikt. Maar het stuk wat jij aanhaalt geeft aan wat die website als code conventie gebruikt. Niet wat het is volgens de makers van php (of is die site gemaakt door die makers?)quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, gebruik je geen IDE als je programmeert?
Hmmm mss heb ik de verkeerde, zal nog eens kijken, over de style ben ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik gebruik notepad++, netbeans eerder gebruikt. Maar het stuk wat jij aanhaalt geeft aan wat die website als code conventie gebruikt. Niet wat het is volgens de makers van php (of is die site gemaakt door die makers?)
Ik geloof je best hoor, maar niet vanwege die link. Ik zou die code conventie zelf alleen nogal debiel vindenquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm mss heb ik de verkeerde, zal nog eens kijken, over de style ben ik wel zeker.
Hmmm nee het leest ook wel beter hoor, die extra linebreak voegt weinig toe en je hebt minder code op je scherm.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik geloof je best hoor, maar niet vanwege die link. Ik zou die code conventie zelf alleen nogal debiel vinden
Is er een reden dat je notepad++ gebruikt btw?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik geloof je best hoor, maar niet vanwege die link. Ik zou die code conventie zelf alleen nogal debiel vinden
Ja oke maar ik wil nu wel ook echt die tekst lezen over die eikels die {quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm nee het leest ook wel beter hoor, die extra linebreak voegt weinig toe en je hebt minder code op je scherm.
http://www.php-fig.org/psr/psr-2/quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wil nu wel ook echt die tekst lezen over die eikels die {
}
wel echt als officiele conventie hebben opgesteld
Omdat het voldoende is voor mij. Alle code is duidelijk genoeg. Je hebt geen backtrack direct via een shortcut naar functies in een andere file maar die heb ik ook zelden nodig. Bedoel die open ik en dan heb ik ze. Er is altijd wel wat tijd te besparen als je dat in gedachte hebt, maar ik vind het zelf wel prettig werken. Werkt ook snelquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is er een reden dat je notepad++ gebruikt btw?
1 2 | if something { } |
Hmm en refactoring dan? En een goede IDE als PHPStorm zou de functies gelijk zo zetten als jij ze nu kut vindt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat het voldoende is voor mij. Alle code is duidelijk genoeg. Je hebt geen backtrack direct via een shortcut naar functies in een andere file maar die heb ik ook zelden nodig. Bedoel die open ik en dan heb ik ze. Er is altijd wel wat tijd te besparen als je dat in gedachte hebt, maar ik vind het zelf wel prettig werken. Werkt ook snel
Ik zie geen datumquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
http://www.php-fig.org/psr/psr-2/
Maar dit is echt in bijna alle talen zo dacht ik.
Hmmm tja, als je bij een bedrijf werkt heb je je er gewoon aan te houden, anders wordt het gewoon niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:22 schreef devzero het volgende:
Ik heb altijd schijt gehad aan conventies en aangezien dit voor code van bondage is en hij
[ code verwijderd ]
gebruikt, doe ik dat ook
quote:
Lol whehe je gaat het niet geloven maar vandaag was er een gesprek over of iedereen die IDE ging gebruiken. Ik maak geen grapje. Maar ik weet dat netbeans dat ook zo deed, dus snap dat nut wel. Een tab of 2 tabs plaatsen vind ik echter geen probleem. Misschien juist wel goed om ook dat soort werk wat tussendoor te doen, bedoel we werken voor onszelf, niet voor 100% efficientie voor het bedrijf ten koste van onszelfquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmm en refactoring dan? En een goede IDE als PHPStorm zou de functies gelijk zo zetten als jij ze nu kut vindt.
Tja, ik begon ook een notepad++ en later sublime, maar ik kan echt niet meer zonder.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol whehe je gaat het niet geloven maar vandaag was er een gesprek over of iedereen die IDE ging gebruiken. Ik maak geen grapje. Maar ik weet dat netbeans dat ook zo deed, dus snap dat nut wel. Een tab of 2 tabs plaatsen vind ik echter geen probleem. Misschien juist wel goed om ook dat soort werk wat tussendoor te doen, bedoel we werken voor onszelf, niet voor 100% efficientie voor het bedrijf ten koste van onszelf
Nou ja even eerlijk. Jij stuurt me eerst een link die niet gaat waarover je stelt dat het gaat. Dan stuur je me een link php-fig.org/psr/psr-2/ waarbij psr en psr-2 me niet direct geruststellen als iets officieels wat nog zou hoeven te kloppen, zonder datum, en je doet net alsof het raar is van mij dat ik daar dan mijn twijfels bij hebquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Oké, doe je lekker je eigen ding.
Haha nou ik vind het eerder raar dat je de conventies niet kent.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja even eerlijk. Jij stuurt me eerst een link die niet gaat waarover je stelt dat het gaat. Dan stuur je me een link php-fig.org/psr/psr-2/ waarbij psr en psr-2 me niet direct geruststellen als iets officieels wat nog zou hoeven te kloppen, zonder datum, en je doet net alsof het raar is van mij dat ik daar dan mijn twijfels bij heb
Oke misschien werk jij in 100 bestanden waar ik werk in 3 ofzo dan. Ik moet het vooral van het coderen hebben in een paar bestandjes. En bedoel ik werk aan een grote applicatie, maar per commit nooit meer dan 10 bestanden die ik hoef aan te passen eigenlijk, en dat is dan per 2 week ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, ik begon ook een notepad++ en later sublime, maar ik kan echt niet meer zonder.
Scheelt echt ontzettend veel tijd, vooral met grotere applicaties en libraries.
verschilt, maar meestal projecten van 100en files ja.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke misschien werk jij in 100 bestanden waar ik werk in 3 ofzo dan. Ik moet het vooral van het coderen hebben in een paar bestandjes.
Oke voor mij is dat juist leipquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verschilt, maar meestal projecten van 100en files ja.
Oké, gaan wel praten over sport, voel me niet meer stoer nu.quote:
Oké, zal het doorgeven aan de architect.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke voor mij is dat juist leip
Nou ja ik ben wel benieuwd waarom je zoveel bestanden moet aanpassen in vredesnaam.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, gaan wel praten over sport, voel me niet meer stoer nu.
Een class per bestand, dat ben je toch wel eens?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel benieuwd waarom je zoveel bestanden moet aanpassen in vredesnaam.
Wat vind je van cricket?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, gaan wel praten over sport, voel me niet meer stoer nu.
Nou ja je hebt ook een controller, model en view neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een class per bestand, dat ben je toch wel eens?
Verschilt per applicatie, MVC is niet altijd het model, maar dan zou je nog steeds een class per bestand hebben met mss heel zelden een uitzondering.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja je hebt ook een controller, model en view neem ik aan?
Ken het niet goed, wat vind je van boksen?quote:
Ik kan mij niet anders voorstellen eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:35 schreef jodelahity het volgende:
Wel grappig om hier een medeprogrammeur te spreken trouwens. Maar voor mij wel heel speciaal ook dat je stelt dat je zoveel moet aanpassen. Bedoel dat is toch niet te doen wat jij stelt over honderden bestanden
Oke nou ja bedoel van de ene kant stel ik dat het mooi is want op die manier kan je heel lang bij een bedrijf blijven werken (ook al is de kans op faillisement extra groot tenzij ik iets over het hoofd zie waarvoor het echt nodig is om zoveel te moeten aanpassen).quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders voorstellen eigenlijk.
Zal hem eens een paar goede hoeken verkopen mocht ik hem weer zien.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke nou ja bedoel van de ene kant stel ik dat het mooi is want op die manier kan je heel lang bij een bedrijf blijven werken (ook al is de kans op faillisement extra groot tenzij ik iets over het hoofd zie waarvoor het echt nodig is om zoveel te moeten aanpassen).
Maar anders moet je die architect slaan ja.
Als je er serieus op in wil gaan moet je even een topic maken in DIG trouwens, dan kom ik er later wat uitgebreider op terug.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke nou ja bedoel van de ene kant stel ik dat het mooi is want op die manier kan je heel lang bij een bedrijf blijven werken (ook al is de kans op faillisement extra groot tenzij ik iets over het hoofd zie waarvoor het echt nodig is om zoveel te moeten aanpassen).
Maar anders moet je die architect slaan ja. Bedoel is serieus niet normaal hoor. Ik begrijp dat je me slechts van fok kent en denkt van dat ik ook maar wat lul wat dit betreft. Maar ik pas elke 3 week 10-15 bestanden aan om behoorlijk grote dingen door te voeren. 100+ is voor mij gewoon absurd
Oke maar wat voor bestanden pas je dan wel niet aan allemaal? Bedoel bij mij zijn het bijvoorbeeld 2 controllers en 3 views en 2 models, 2 of 4 bestanden voor de translations en dan nog een default config bestandje ofzo soms en dan houdt het al snel op.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal hem eens een paar goede hoeken verkopen mocht ik hem weer zien.
Nou ja zo serieus hoeft van mij ook niet. Ik ga gewoon wat mee in de flow van het nu en het topic.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je er serieus op in wil gaan moet je even een topic maken in DIG trouwens, dan kom ik er later wat uitgebreider op terug.
Verschilt per situatie, er is meer dan het MVC model.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke maar wat voor bestanden pas je dan wel niet aan allemaal? Bedoel bij mij zijn het bijvoorbeeld 2 controllers en 3 views en 2 models, 2 of 4 bestanden voor de translations en dan nog een default config bestandje ofzo soms en dan houdt het al snel op.
Haha ja maar ik zit nu met een pilsie een beetje televisie te kijken dus ga niet van alles opzoeken.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja zo serieus hoeft van mij ook niet. Ik ga gewoon wat mee in de flow van het nu en het topic.
Ja oke maar nu probeer je me te misleiden schat. Een kleine applicatie heeft sowieso al meer bestanden dan het kost om bepaalde dingen later aan te passen. Een kleine applicatie kan 300 bestanden bevatten, bij wijzigingen hoef je echter vaak nog steeds maar 10 ofzo aan te passenquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verschilt per situatie, er is meer dan het MVC model.
Kijk voor de grap eens naar Angular 2, en maak een kleine applicatie dan zit je zo aan de dertig files.
nee hoor, kijk maar eens bij een semi groot open source project op github, dan zie je het wel.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja oke maar nu probeer je me te misleiden schat. Een kleine applicatie heeft sowieso al meer bestanden dan het kost om bepaalde dingen later aan te passen. Een kleine applicatie kan 300 bestanden bevatten, bij wijzigingen hoef je echter vaak nog steeds maar 10 ofzo aan te passen
ik ben een kloon van aloa.quote:
quote:
Da kan je beter niet drinken hoor.quote:
quote:
We willen allemaal in de top 50 komen!quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:12 schreef jodelahity het volgende:
Dit topic gaat wel snel, ik keek even niet en een pagina verder
quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Da kan je beter niet drinken hoor.
welke was het nou?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:12 schreef jodelahity het volgende:
Dit topic gaat wel snel, ik keek even niet en een pagina verder
Lol die had een maat van mij een keer, maar dat moet je niet zo drinken hoor.quote:
Ik denk dat ik hem snap en dan is hij wel grappig, of is het een zij?quote:
alleen als aloa ook meedoetquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zin om een keer wat met flippingcoin en mij te gaan drinken?
hoe dan?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol die had een maat van mij een keer, maar dat moet je niet zo drinken hoor.
Geen idee eigenlijk, zal het eens vragen.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:14 schreef jodelahity het volgende:
Ik denk dat ik hem snap en dan is hij wel grappig, of is het een zij?
ik gok de bla mét enter.quote:
If (new.Post) {quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
bla enter
{
je crappy code met allerlei bugs, enter
}
Ligt eraan 95% watquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Da kan je beter niet drinken hoor.
Oke maar volgens flippingaycoder is het officieel zonder enter ook al heeft hij het nog niet kunnen aantonenquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:16 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
[..]
ik gok de bla mét enter.
Ja, was niet zoveel werk hoor, maar om dat dag in dag uit te doen is wel een beetje vermoeiend.quote:Op vrijdag 15 september 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Deed je het wijzigen van de nummers met de hand?
Haha ja oké, dat lukt wel aardig.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan 95% wat
Pils is 95% water bijvoorbeeld![]()
fijn lolquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zal het eens vragen.
Maar een iemand had een klein nipje gedronken, die had flink last.
dus ik had het fout?betekent dat ik niet intelligent genoeg ben?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
bla enter
{
je crappy code met allerlei bugs, enter
}
Whehe lol xdquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
If (new.Post) {
delete.Auto}
NWS mods belike
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | const Discord = require('discord.js'); const client = new Discord.Client(); var filteredwords = ['asshole', 'fuck'] function commandIs(str, msg) { return msg.content.toLowerCase().startsWith('--' + str); } client.on('ready', () => { console.log('The bot is started succesfully') }); client.on('message', message => { if (commandIs('trump', message)) { message.reply('He is the president of the United States of America!'); } if (commandIs('putin', message)) { message.reply('He is the president of Russia!'); } if (commandIs('spacetaco', message)) { message.reply('He is the first user who joined Arcanews!'); } if (message.content.includes('asshole')); { message.reply('Do not swear please'); message.delete(); var colors = require('colors/safe'); console.log(colors.red(`The following message got deleted: ${message.content}`)); } }); |
Genoeg bent voor wat? De vaatwas?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:18 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dus ik had het fout?betekent dat ik niet intelligent genoeg ben?
nee nog verderquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
gewoon niet meer naar school gaan
klinkt niet verkeerd af en toe.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
gewoon niet meer naar school gaan
toch fijn dat je even reageerde.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Genoeg bent voor wat? De vaatwas?
Maar ik weet dat jij wel intelligent genoeg bent om deze vraag uit een soort van humor te vragen aangezien je wel intelligenter bent dan gemiddeld dus hoef ik er niet serieus op te reageren
Wat stond er in discord.js?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
[ code verwijderd ]
Mijn eerste programma, bugs voorbehouden.
heb 'm even gecorrigeerd voor je.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
nee nog verder
if (new.Born)
{abortus.Auto}
Lol, etterquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
toch fijn dat je even reageerde.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
heb 'm even gecorrigeerd voor je.
Ja, maar ik weet niet of de code daarboven de correcte versie is.quote:
Maakt niet uit, zag er al bugproof uit. Elke betere versie is een extra featurequote:Op vrijdag 15 september 2017 22:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of de code daarboven de correcte versie is.
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whehe lachte irl hierom, denk dat mijn vriendin me wel hoorde xd
Gaat diep, net als die film inception, minder diep dan iets van mij alleenquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:27 schreef _--_ het volgende:
dus eigenlijk een library in een library.
Quote van de maand.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:27 schreef appartementencomplex het volgende:
een topic zonder punten,
is als een lichaam zonder ziel
Heb je een vaginaquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:28 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gaat diep, net als die film inception, minder diep dan iets van mij alleen
En jij bent veel toffer als je praat i.p.v. je lamme plaatjes, serieus trouwens, moet je vaker doen, leren we je nog es kennen, zoals je mij ook kent als tofquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:27 schreef appartementencomplex het volgende:
een topic zonder punten,
is als een lichaam zonder ziel
nounouquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En jij bent veel toffer als je praat i.p.v. je lamme plaatjes, serieus trouwens, moet je vaker doen, leren we je nog es kennen, zoals je mij ook kent als tof
Quote van de maand!quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:29 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Quote van de maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |