je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 14 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vraag aan GGMM stellen terwijl je er zelf pas 12 jaar bent
[ afbeelding ]
wow wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 14 september 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bedankt idioot. Ik werd al 3 posts terug door het slijk gehaald.
Ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 14 september 2017 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Welkom Typisch. Typisch kan wat arrogant over komen maar dat moeten jullie hem maar snel vergeven.
Ja mijn frustratie viert hoogtij. Eerst doen mijn gifjes het niet meer in chrome. Wil ik chrome opnieuw installeren komt ie met een installatie fout waardoor ik chrome niet meer kán installeren op mijn laptopquote:
Wat aandoenlijk. Je zou beter moeten weten GGMM.quote:
Bedankt voor je bijdrage ouwe reus.quote:Op donderdag 14 september 2017 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoopte dat mijn post in dit topic het een nog beter topic zou maken. GGMM stelt mij teleur.
quote:Op donderdag 14 september 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage ouwe reus.
Calma calma onlo.quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik probeerde hier mijn moves te maken.
Zoals je kunt zien ben ik nog wat roestig.
Dit is genantquote:Op donderdag 14 september 2017 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoopte dat mijn post in dit topic het een nog beter topic zou maken. GGMM stelt mij teleur.
Oh dus eigenlijk is het mijn eigen schuld dat ik idioot genoemd werd?quote:Op donderdag 14 september 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mijn frustratie viert hoogtij. Eerst doen mijn gifjes het niet meer in chrome. Wil ik chrome opnieuw installeren komt ie met een installatie fout waardoor ik chrome niet meer kán installeren op mijn laptop
Kort gezegd komt het daar wel op neer ja.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk is het mijn eigen schuld dat ik idioot genoemd werd?
Nee, ik ga de deur uit.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kort gezegd komt het daar wel op neer ja.
Kom je gauw naar het livetopic? Je aanwezigheid wordt daar op prijs gesteld.
Jammer. Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga de deur uit.
Nu.
Hopelijk ben je dubbel zo vervelend om mijn afwezigheid te compenseren.
quote:Op donderdag 14 september 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga de deur uit.
Nu.
Hopelijk ben je dubbel zo vervelend om mijn afwezigheid te compenseren.
zo reageren als dit wanneer je de grap niet snapquote:Op donderdag 14 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vraag aan GGMM stellen terwijl je er zelf pas 12 jaar bent
[ afbeelding ]
Hier nog serieus op reageren ookquote:Op donderdag 14 september 2017 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo reageren als dit wanneer je de grap niet snap
Dan ben je zelf ook n00b
Dat klopt, ik ben een bijna 2 jaar grotere n00bquote:Op donderdag 14 september 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog serieus op reageren ook
Je bent nog een grotere n00b dan ik ben:D![]()
n00bquote:Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een bijna 2 jaar grotere n00b
ja duhquote:Op donderdag 14 september 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Je verknalt de quote ook nog eens
(BrandX is volgens mij een dame. Probeer je moves. Draait ze om als een blad aan de boom.)quote:Op donderdag 14 september 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Je verknalt de quote ook nog eens
Puik plan. Ik ga even mijn best doen.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(BrandX is volgens mij een dame. Probeer je moves. Draait ze om als een blad aan de boom.)
quote:Op vrijdag 15 september 2017 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi....
Kom je hier vaker?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |