jup. kan niet wachtenquote:Op maandag 25 september 2017 09:36 schreef Vinture het volgende:
Vandaag komt star trek erop volgens mij
De nieuwste, star trek discovery?quote:
Ja, hijj staat al aanquote:
Oh tof, die van de Foo Fighters ga ik vanavond dan doen.quote:Op zondag 24 september 2017 17:53 schreef Noek het volgende:
Five foot two
Mooi mens is ze, heel begaan met haar fans maar ze voelt wel enorm groots. Het is daarnaast ook een enorm hardwerkende vrouw met echt een goede stem.
Madonna mocht willen dat ze dat talent zou hebben.
Na Gaga de docu van The Foo Fighters gezien op Netflix. Ook een echte aanrader.
God, ik hou zo van Netflix.
Dat Nirvana of zo waar Grohl in zat was ook best een leuk bandje.quote:Op maandag 25 september 2017 11:25 schreef Monolith het volgende:
Foo fighters was leuk inderdaad. Kende de voorgaande bands van de leden niet echt, dus dat leverde ook nog wel wat leuk luistermateriaal op.
Kende ik ook niet, maar die maken best leuke muziek inderdaad!quote:Op maandag 25 september 2017 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Nirvana of zo waar Grohl in zat was ook best een leuk bandje.
Nirvana niet?quote:Op maandag 25 september 2017 12:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kende ik ook niet, maar die maken best leuke muziek inderdaad!
Maar goed, ik doelde meer op Scream en Sunny Day Real Estate.
Herken ik niet meerquote:Op maandag 25 september 2017 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
Peaky Blinders vond ik te gek, maar dat komt ook door de goede cast en Tom Hardyquote:Op maandag 25 september 2017 14:04 schreef XN-LAW1 het volgende:
Heb under the dome afgekeken. Vond het kijken moeite waard. Ik ben nu aan t zoekende naar een nieuwe serie. Denk dat ik overga naar de serie peaky blines. Is het moeite waard, mensen?
Z I G G O is kut!!quote:Op maandag 25 september 2017 14:27 schreef Persefoneia het volgende:
App bij Ziggo doet het weer eens niet
Dat is waar. Maja, Max en GoTquote:
Sow hee, dat is dan wel weer cool eigenlijk, ja.quote:Op maandag 25 september 2017 17:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb gebeld en beklag gedaan, krijg wel een nieuwe box en modem.![]()
Hopen dat het dan beter gaat.
Iedereen krijgt het middernacht Californië - door het tijdsverschil is dat 9 uur 's ochtends hier.quote:Op maandag 25 september 2017 18:48 schreef Odaiba het volgende:
Toch wel jammer dat de serie Star Trek er bij ons niet gelijk na middernacht opstond. We moesten nog wachten tot 9 uur in de ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |