https://hollandbikeshop.c(...)e-hg-500-10v-11-32t/quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:14 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Je reactie was bijna ondergesneeuwd tussen het gelul over lenzen en brillen![]()
Ja, ik zal als ik van de week weer thuis ben eens kijken wat ik exact heb, misschien dat er nog wat te lezen valt op de derrie van type/serie.
Dan maar een lange slag derrie en 11-32 cassette bestellen.
Tof! Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 september 2017 00:08 schreef Andyy het volgende:
Ik heb m'n koers pokerface geoefend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, was het schrikken?quote:Op woensdag 27 september 2017 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik probeer mijn nieuwe sport watch (TomTom) vandaag en heb voor het eerst in 15 jaar Hf data.
https://www.led247.nl/mtb(...)oplaadbaar-zwar.htmlquote:Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef muzas het volgende:
Mag ik de jaarlijkse eindeloze en rammend irritante lampjesdiscussie alvast opstarten?
Ik heb een achterlicht nodig. Want ik krijg de kriebels van de 3 hema-lampjes die ik nu gebruik. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Wat ik wil;
- Niet te veel poespas. Gewoon een achterlicht
- Oplaadbaar
- Aan de zadelpen
- Wel fel, ik moet de concurrentie aan met landingsbanen enzo.
Is daar een mouw aan te passen een stuk onder de 50 euro? / Hebben jullie fijne ervaringen met lampies die hieraan voldoen?
Ik zag bijvoorbeeld deze voorbij schuiven maar dat vind ik wel echt heel veel geld voor een lampie
Nicequote:Op woensdag 27 september 2017 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
https://www.led247.nl/mtb(...)oplaadbaar-zwar.html
Veel plezier er mee.
Deze heb ik zelf ook, zeer tevreden mee.
Meh, liefst zo weinig mogelijk losse meuk. Mijn voorlicht is ook USB, en ik vind dat wel heel makkelijk. Hang m op mn werk aan mn PC en ga sowieso weer verlicht naar huis.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/p/(...)od/9200000017452965/
Bevalt goed. Is erg fel en geeft ook licht naar de zijkant.
Alleen niet oplaadbaar. Maar dat lijkt mij wel te fixen door gewoon een batterijlader en oplaadbare batterijen te kopen. Die komen anders ook nog wel een keer van pas.
60 branduren en volgens mij kan je nadat het batterij indicatielampje gaat branden nog ~5 uur voor hij helemaal uit gaat.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Nice
[..]
Meh, liefst zo weinig mogelijk losse meuk. Mijn voorlicht is ook USB, en ik vind dat wel heel makkelijk. Hang m op mn werk aan mn PC en ga sowieso weer verlicht naar huis.
Ik heb deze besteld:quote:Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef muzas het volgende:
Mag ik de jaarlijkse eindeloze en rammend irritante lampjesdiscussie alvast opstarten?
Ik heb een achterlicht nodig. Want ik krijg de kriebels van de 3 hema-lampjes die ik nu gebruik. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Wat ik wil;
- Oplaadbaar
- Aan de zadelpen
- Voor pasen in huis (geen alibaba dus)
Is daar een mouw aan te passen een stuk onder de 50 euro? / Hebben jullie fijne ervaringen met lampies die hieraan voldoen?
Ik zag bijvoorbeeld deze voorbij schuiven maar dat vind ik wel echt heel veel geld voor een lampie
https://www.decathlon.nl/(...)3?mc=8315426&c=ZWART deze van Decathlon ben ik erg tevreden over (kan ook wit als voorlampje maar dan is het alleen voor je zichtbaarheid)quote:Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef muzas het volgende:
Wat ik wil;
- Oplaadbaar
- Aan de zadelpen
- Voor pasen in huis (geen alibaba dus)
Prima lampje, heb hem zelf ook.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef muzas het volgende:
wow de echte?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:02 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb ik vanochtend in het Westelijk Havengebied vriendelijk naar ddx geknikt.
Zoiets heb ik ook, meer dan prima. En zo lang duurt het verzenden inderdaad nietquote:Op woensdag 27 september 2017 13:29 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb vorig jaar dit aliexpress lampje gekocht. USB uplaadbaar, genoeg branduren en gigantisch fel.
4 standen:diverse knipperstanden en continu aan..
Wellicht dat je voor het prijsverschil (want maar 4 euro) toch 2 weken wil redden met een 1 eurie lampie van de hema/action.
https://nl.aliexpress.com(...)f8-94db-684b82bf577a
quote:Op woensdag 27 september 2017 12:02 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb ik vanochtend in het Westelijk Havengebied vriendelijk naar ddx geknikt.
Geen wetsuit?quote:Op donderdag 28 september 2017 09:33 schreef Devv het volgende:
Vanavond nog even mijn fiets schoonmaken en dan morgen inchecken voor de seizoensafsluiter. Het gaat zaterdag lekker fris worden dus dat wordt bikkelen op het zwemonderdeel. Ik leg voor de zekerheid armsleeves in de transitiezone in het geval van regen tijdens het fietsen. En ik neem voor de zekerheid teencovers mee. Ja, triatleten zijn maar watjes.
de geo van een crosser is anders dan die van een wegfiets.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:59 schreef Sloggi het volgende:
Een gevalletje door de bomen het bos niet meer zien:
Ik overweeg een crosser naar mijn racer te kopen. Met de crosser wil ik ritten in smerig weer gaan maken (incl. winter) en door het bos crossen. Dus een soort 'all weather'-fiets.
Welke modellen zijn aanraders en passen qua geometrie bij de fiets die ik nu heb? Ik heb een Colnago AC-R (geometrietabel, maat 54s) met een conische spacer van 1,5 cm en 11 cm stuurpen.
Budget: 500 euro, maximaal 800. Bij voorkeur tweedehands. Mag Shimano zijn, liever Campagnolo.
Ik heb een fullsleeve wetsuit gehuurd dus hopelijk valt het dan mee. Ik heb nog nooit in deze omstandigheden gezwommen. Het gaat sowieso de eerste keer voor alles worden met zwemmen. De eerste keer verder dan een kilometer, de eerste keer in relatief fris water en de eerste keer met fullsleeve wetsuit. Ik ben op zich best wel weerbestendig zolang mijn bovenlichaam warm blijft.quote:
Ik weet het, vandaar ook deze vraag. Ik heb de ballen verstand van crossers en weet niet goed wat vergelijkbaar is.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de geo van een crosser is anders dan die van een wegfiets.
Zie boven, ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Dus als iemand me enigszins de goede richting op kan sturen kan ik daarmee verder.quote:Op donderdag 28 september 2017 09:52 schreef Tommeke het volgende:
@Sloggi; Marktplaats? Ik denk dat je voor dat geld wel iets moois met velgremmetjes kunt vinden.
Dan moet het helemaal goed komen.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb een fullsleeve wetsuit gehuurd dus hopelijk valt het dan mee. Ik heb nog nooit in deze omstandigheden gezwommen. Het gaat sowieso de eerste keer voor alles worden met zwemmen. De eerste keer verder dan een kilometer, de eerste keer in relatief fris water en de eerste keer met fullsleeve wetsuit. Ik ben op zich best wel weerbestendig zolang mijn bovenlichaam warm blijft.
Alu frame en carbon voorvork, 10-speed 105 of een gelijkaardige Campa groep. Gewoon simpel en hufterproof.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik weet het, vandaar ook deze vraag. Ik heb de ballen verstand van crossers en weet niet goed wat vergelijkbaar is.
[..]
Zie boven, ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Dus als iemand me enigszins de goede richting op kan sturen kan ik daarmee verder.
Veel succes en plezier alvastquote:Op donderdag 28 september 2017 11:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb een fullsleeve wetsuit gehuurd dus hopelijk valt het dan mee. Ik heb nog nooit in deze omstandigheden gezwommen. Het gaat sowieso de eerste keer voor alles worden met zwemmen. De eerste keer verder dan een kilometer, de eerste keer in relatief fris water en de eerste keer met fullsleeve wetsuit. Ik ben op zich best wel weerbestendig zolang mijn bovenlichaam warm blijft.
Kijk anders naar een Ridley crossbow/crosswind, daar staan er wel een aantal van op mp in die prijsklasse.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik weet het, vandaar ook deze vraag. Ik heb de ballen verstand van crossers en weet niet goed wat vergelijkbaar is.
[..]
Zie boven, ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Dus als iemand me enigszins de goede richting op kan sturen kan ik daarmee verder.
quote:Op donderdag 28 september 2017 14:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Alu frame en carbon voorvork, 10-speed 105 of een gelijkaardige Campa groep. Gewoon simpel en hufterproof.
Op de crosser zit je vaak iets korter en hoger dan de racer. Zo ben je wat beter wendbaar. Verder komt het niet heel nauw denk ik. M'n eerste twee crossers heb ik beide voor minder dan 100 euro gekocht. Met 8-speed meuk erop. Werkte goed genoeg toen.
Ik heb nu een alu Specialized met schijfremmen, carbon wielen en 105. Dat fietst wel beter natuurlijk. Maar het plezier is hetzelfde.
Thanks! Die is inderdaad te klein, ik ben 183 en heb normaal een maat 58 klassiek.quote:Op donderdag 28 september 2017 14:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk anders naar een Ridley crossbow/crosswind, daar staan er wel een aantal van op mp in die prijsklasse.
Ik vind deze wel mooi maar die is misschien net iets te klein?
https://link.marktplaats.nl/m1205435928
Ja dat is wel vergelijkbaar, ik zou dan kijken naar een 56 of een 58.quote:Op donderdag 28 september 2017 15:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Die is inderdaad te klein, ik ben 183 en heb normaal een maat 58 klassiek.
Zijn de maten globaal wel te vergelijken, los van de geometrieverschillen?
He ome kaas,quote:
Nou ik heb de khamsin CX (oude velgbreedte) 2 sets en je gaat imo geen goedkopere wielset vinden die net zo goed is. Ze zijn niet zo stijf als een zonda maar voor trainen of commuten zijn ze prima. Ik mishandel ze behoorlijk, stoep op stoep af, ik heb een tas op mijn rug die weegt leeg al 6kg en vol soms wel 25-30 kg. Ik heb wel 2 spaken gebroken maar dat was ws metaalmoeheid door het vele afbeulen.quote:Op donderdag 28 september 2017 15:46 schreef muzas het volgende:
[..]
He ome kaas,
Jij hebt ervaring met FR7 toch? van Bon heb ze in de bonus, de LG CX versie (breed en afgedichte lagers)... voor 160 euro's. Voor in de arbeitgiant. Want mn quattro's zijn wel echt gaar nu
Moet er wel stoeprandjes mee kunnen pakken en door de pekel slepen.
Of voor 280 toch maar de quattro's LG CX
Enjoy! Ik ben benieuwd naar je ervaring!quote:Op donderdag 28 september 2017 11:47 schreef Devv het volgende:
[..]
neem hem mee onder de douchequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |