quote:Op maandag 11 september 2017 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een rare vraag. Wegwezen natuurlijk.
Verstaat hij dat?quote:Op maandag 11 september 2017 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe je er mee om gaat, zeg tegen hem hou je bek
En je bent ook al getrouwd?quote:
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 11 september 2017 21:56 schreef matspontius het volgende:
Bullshit inderdaad, neemt iemand dit serieus?
Lol. Jij ging in december van dit jaar pas trouwen met je liefje die je in augustus een week kende nadat je half Marokko rondgeslet had.quote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben getrouwd. Maar los daarvan, misschien onzekerheid? In begin is alles nog nieuw en onzeker? En ja hij kent de mentaliteit van de mannen hier. Hij zei namelijk wel dit is geen nederland. Als je in Nederland hakken zou dragen zeg ik niks... maar dit is Afrika.
Zeg niet dat niemand je gewaarschuwd heeft.quote:Op maandag 11 september 2017 21:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, dat laatste. Hij zegt namelijk wel altijd dit is Afrika. Ik ken de mentaliteit hier beter dan jij en dit zijn poepmensen. Ik dacht niet na bij het zitten gisteren, ja hallo....
Ah kijk, ze is met een moordenaar getrouwdquote:Op maandag 11 september 2017 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met deze flapdrol?
WGR / Rechtszaak
Nee dat was een andere gastquote:Op maandag 11 september 2017 22:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ah kijk, ze is met een moordenaar getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |