nee.quote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben getrouwd. Maar los daarvan, misschien onzekerheid? In begin is alles nog nieuw en onzeker? En ja hij kent de mentaliteit van de mannen hier. Hij zei namelijk wel dit is geen nederland. Als je in Nederland hakken zou dragen zeg ik niks... maar dit is Afrika.
Blijf je daar? Sterkte. Dit klinkt niet goed.quote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben getrouwd. Maar los daarvan, misschien onzekerheid? In begin is alles nog nieuw en onzeker? En ja hij kent de mentaliteit van de mannen hier. Hij zei namelijk wel dit is geen nederland. Als je in Nederland hakken zou dragen zeg ik niks... maar dit is Afrika.
Hij heeft ook een huis in Spanje.quote:Op maandag 11 september 2017 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Blijf je daar? Sterkte. Dit klinkt niet goed.
Rot voor je meid. Zit je braaf zijn huis te boenen en poetsen, en krijg je dat.quote:Op maandag 11 september 2017 21:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, dat laatste. Hij zegt namelijk wel altijd dit is Afrika. Ik ken de mentaliteit hier beter dan jij en dit zijn poepmensen. Ik dacht niet na bij het zitten gisteren, ja hallo....
Hoe kom je dan in godsnaam in Marokko terecht bij een jaloerse dominante man?quote:Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Silven, ga elders trollen. Heb altijd in Nederland een goedbetaalde baan gehad en onafhankelijk geweest. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |