SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
quote:
quote:Op maandag 11 september 2017 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
DJ Vaatwasser, formerly known as L2B
En afdrogers?quote:Op maandag 11 september 2017 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
We hebben zelfs twee afwassers
Doen de adwassersquote:
dat en die Lucky Bastard doet zijn naam eer aanquote:Op maandag 11 september 2017 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Maar super dat je ondanks de nog tegenzittende gezondheidsperikelen je in de liefde geluk hebt weten te vinden. Nog "even" beter worden en MaryMouse wordt MightyMouse
ze worden links en rechts ingepikt, maar er loopt nog wel iets rondquote:Op maandag 11 september 2017 18:59 schreef GodmotherR49 het volgende:
Zijn er nog vrijgezelle mannen hier
* GodmotherR49 kijktquote:Op maandag 11 september 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze worden links en rechts ingepikt, maar er loopt nog wel iets rond
quote:Op maandag 11 september 2017 19:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dat en die Lucky Bastard doet zijn naam eer aan
quote:Op maandag 11 september 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze worden links en rechts ingepikt, maar er loopt nog wel iets rond
hips...quote:Op maandag 11 september 2017 19:06 schreef just me het volgende:
Het heuglijke nieuws aan Melting doorgegeven via zijn FB, kan hij zijn 26e biertje nemen
Kan je Vout niet vragen om als DJ dienst te doen tijdens de heuglijke dag?quote:Op maandag 11 september 2017 19:06 schreef just me het volgende:
Het heuglijke nieuws aan Melting doorgegeven via zijn FB, kan hij zijn 26e biertje nemen
Ik heb zo'n idee dat dat vanavond niet gaat lukken, Melting zal Vout wel hebben meegenomen, dan kan hij zeggen dat hij zoveel bier moest drinken van Voutquote:Op maandag 11 september 2017 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je Vout niet vragen om als DJ dienst te doen tijdens de heuglijke dag?
quote:Op maandag 11 september 2017 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Er is een lach en een traan,
Dj Vout en per oor een banaan.
* spijkerbroek steekt voorzichtig zijn vinger opquote:Op maandag 11 september 2017 18:59 schreef GodmotherR49 het volgende:
wie weet wat er gebeurt....quote:Op maandag 11 september 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek steekt voorzichtig zijn vinger op
Ja, ik ben er ook bang voor..quote:
Ja hoorquote:Op maandag 11 september 2017 18:59 schreef GodmotherR49 het volgende:
Oh iets gemist..quote:Op maandag 11 september 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd Muis en Lucky!
Drie dagen feest! Zo hoort dat in Drenthe bij een bruiloft![]()
Dag 1: vat ansluut'n
Dag 2: bruiloft
Dag 3: vat afsluut'n
Proost
Je bent een stuk vrolijker als je om 05.30 opstaat.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent een stuk vrolijker als je om 05.30 opstaat.
quote:
quote:
Het kon beter.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kon beter.
Maar het kon ook veel slechter.
Uitgeslapen.... mwoah...... ik was wakker.quote:
Je hebt weer 'n jaar om bij te komenquote:Op dinsdag 12 september 2017 08:40 schreef Melting het volgende:
Maar ben wel blij dat het er weer op zit.
en dat houden we zo vandaagquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Uitgeslapen.... mwoah...... ik was wakker.
En ja, het was weer gezellig.
Maar ben wel blij dat het er weer op zit.
Hier scheen de zon net. Inmiddels is deze weer weg.quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ben onderweg naar Zutphen.... Het moet wel even droog blijven. Moet zo in Zutphen nog stukje lopen of fietsen.
quote:
Erg zonnig en warm...quote:
Kwarktaart uit oma's keuken...quote:wel verdiend, ik heb net halve liter kwark op de keukenvloer laten vallen
![]()
van oma's keukenvloerquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Erg zonnig en warm...
[..]
Kwarktaart uit oma's keuken...
De één ligt te bakken, terwijl het hier straks met bakken uit de hemel komt vallen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:09 schreef just me het volgende:
[..]
van oma's keukenvloer![]()
Vergeet je niet in te smeren
quote:
quote:
Uiteraardwelquote:Op dinsdag 12 september 2017 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Twaalfletterige woorden; bestaan die?
het zonnetje schijnt, het lek schijnt geen lek meer te zijn, ik heb even niets te klagenquote:
Lek boven water dus?quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, het lek schijnt geen lek meer te zijn, ik heb even niets te klagen
iets met de aansluiting van de regenpijp van de buren, lastig vanaf het dak te zien zei die man maar hij had er in deze straat eerder mee te maken gehad. Hij opende gisteren een raam op dat kamertje en keek omhoog en zei, hoppa dat is hetquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lek boven water dus?
Wat scheelde er nu aan?
Altijd handig zo iemand met kennis van (eerdere) zaken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:28 schreef just me het volgende:
[..]
iets met de aansluiting van de regenpijp van de buren, lastig vanaf het dak te zien zei die man maar hij had er in deze straat eerder mee te maken gehad. Hij opende gisteren een raam op dat kamertje en keek omhoog en zei, hoppa dat is het
quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd handig zo iemand met kennis van (eerdere) zaken.
Morgen de ultieme test dan maar...
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, het lek schijnt geen lek meer te zijn, ik heb even niets te klagen
Doe het zelfquote:
De echte mijlpaal mocht ik niet hotlinkenquote:
Rechter muisknop, opslaan als, opslaan, www.imgur.com, uloaden, linkje plaatsen, IMG tags er omheen en voilà!quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
De echte mijlpaal mocht ik niet hotlinken
Ik weet het, maar ik ben vanavond luiquote:Op dinsdag 12 september 2017 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechter muisknop, opslaan als, opslaan, www.imgur.com, uloaden, linkje plaatsen, IMG tags er omheen en voilà!
Mooi zo!quote:
mocht er een s show komen moet je me effe DMmen oid.. Kom ik wel effe luisteren mocht ik daarvoor tijd hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2017 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Leuk dat je af en toe binnen komt ploppen hier.
Jammer genoeg is het ff wat rustiger momenteel, maar er staan wel shows in de planning!
quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
mocht er een s show komen moet je me effe DMmen oid.. Kom ik wel effe luisteren mocht ik daarvoor tijd hebben
Radio 49 is nog steeds een beetje ONZ
ah Ok!quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]That's the spirit!
Normaal kun je op de site het rooster zien van wanneer er weer een dj draait, maar op dit moment zie ik het ff niet.
Goedemorgen Melting. Ben je weer in staat tot werken?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je weer in staat tot werken?
Lange dag dus. Voor mij ook, altijd woensdags en vrijdags. Ik heb er nog even geen zin in.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.Zeker wel.
Voel me weer een stuk beter dan gisteren.
Moet ook wel; vanavond ook nog cursus.
Morgen Symph. Hier is het net droog geworden.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:34 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga de buitendouche in
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Lange dag dus. Voor mij ook, altijd woensdags en vrijdags. Ik heb er nog even geen zin in.
Hier werkt de buitendouche ook goed.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:34 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga de buitendouche in
de straat stond bijna volledig onder water. ik had mazzel dat mijn deur aan de stoepkant zat.quote:Op woensdag 13 september 2017 06:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen Symph. Hier is het net droog geworden.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik had een na-zomer ingeplanned...quote:Op woensdag 13 september 2017 08:49 schreef just me het volgende:
[..]herfst herfst, wat heb je te koop 100.000 blaadjes op een hoop
Ik heb voor vandaag niets ingeplandquote:Op woensdag 13 september 2017 08:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had een na-zomer ingeplanned...
ik had er nog wel meer gewild, maar die werden door de wind weer opgetild.quote:Op woensdag 13 september 2017 08:49 schreef just me het volgende:
[..]herfst herfst, wat heb je te koop 100.000 blaadjes op een hoop
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er nog wel meer gewild, maar die werden door de wind weer opgetild.
2 van deze strompjes en een beetje nachvorst in oktober, en de bladslag is een stuk makkelijker te doen.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er nog wel meer gewild, maar die werden door de wind weer opgetild.
Was voorspeld.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef Symphonic het volgende:
De zon schijnt, het moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: niet richting het westen pissen.
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier in de buurt ligt al een boom over de weg...
Geen last meer van de lekkage?quote:Op woensdag 13 september 2017 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag niets ingepland
Ik hoor nog nietsquote:
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
JE BENT VERGETEN JE OORDOPPEN UIT TE DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dank je Madquote:Op woensdag 13 september 2017 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, succes met de storm...
kan ik hier wel naar ons wasgoed zwaaienquote:Op woensdag 13 september 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik de was buiten hangen? Nah, de droogmolen gaat vast met was en al vliegen en dat risico neem ik maar niet
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was vanochtend in de file wel handig geweest
't Is wel snel droog (tenzij het de sloot in waait).quote:Op woensdag 13 september 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik de was buiten hangen? Nah, de droogmolen gaat vast met was en al vliegen en dat risico neem ik maar niet
Op de A9 ook. Samen met een vrachtwagen die omgewaaid wasquote:Op woensdag 13 september 2017 09:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier in de buurt ligt al een boom over de weg...
en elke keer als ze die rechtop zette waaide hij weer om....quote:Op woensdag 13 september 2017 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op de A9 ook. Samen met een vrachtwagen die omgewaaid was
al kreeg ik ze gratis...quote:Op woensdag 13 september 2017 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, allemaal jullie Kensington-tickets al binnen?
Ik wacht tot de laatste dag en koop dan alle resterende kaarten op. Die shows moeten koste wat kost doorgaan!</sarcasme>quote:Op woensdag 13 september 2017 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, allemaal jullie Kensington-tickets al binnen?
Vrijdag nog gratis gezien, was wel onderhoudend en hun afsluiter is wel een goed liedje.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al kreeg ik ze gratis...
Daar kan ik echt geen anderhalf uur naar luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |