Dat dus jaquote:
Als ik deze laatste zo bekijk heeft de trein het juk zijwaarts uit elkaar gedrukt en niet frontaal in elkaar zoals me de bedoeling lijkt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:24 schreef James1988 het volgende:
Een Infrabeller heeft op Tweakers wat informatie en foto's geplaatst over de opruim- en herstelwerkzaamheden na de treinramp van het incident in Antwerpen, gisteravond.
Enjoy: https://gathering.tweaker(...)ge/52603971#52603971
twitter:OVDRail_John twitterde op zondag 17-09-2017 om 07:26:38En dan wordt het licht..... #ProRail #incidentenbestrijding #Venray #hersporen #calamiteit #spoor #Maaslijn https://t.co/IjL5fiFGQr reageer retweet
Ik krijg vooral de vliegende kippendiarree van dat obsessieve gebruik van de lijdende vorm in de zinsbouw. Maar dat zal mij ook wel obsessief makenquote:Op zaterdag 16 september 2017 22:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik word echt een beetje opgewonden van stoom zonder draad op dubbelspoor geloof ik <3
Gewoon met max. 40km/h is er niks aan de hand, als je maximaal een aantal kilometers per jaar op een NG-baanvak rijdt. Daar komt de SSN toch niet boven, dus geen 6400 nodig.quote:Op zaterdag 16 september 2017 22:54 schreef dennistd het volgende:
Overigens had ik gerekend op een DB Cargo 6400 als voorspan vanwege het ontbreken van ATB-NG op de loc. Dat ie zonder reed was dus een mooie bijkomstigheid
Maar de VSM heeft toch al eens over de Hanzelijn gereden, en dus ook door de Drontermeertunnel? Of was dat toen op het laatste moment afgeketst?quote:Op zaterdag 16 september 2017 22:46
Voor het eerst in de historie reed er een stoomtrein door de Drontermeertunnel. Wonder boven wonder ging dit allemaal zonder enige brandmelding. Voor het zover was werd eerst het zwaarbewolkte station Dronten gepasseerd
quote:Op zaterdag 16 september 2017 22:46 schreef dennistd het volgende:
Iets was overigens twee pogingen kostte: de eerste keer werd de loc naar spoor 8 geleid terwijl de rijtuigen op spoor 7 stonden.
Lekker lompe old scool Oostblokshitquote:Op zaterdag 16 september 2017 20:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
De oude treinstellen in de serie 451 zijn nog altijd onmisbaar in het voorstadsverkeer van Praag. Stel 451 060/059 maakt hier een stop op het station van Praha-Sedlec als Os 12138 naar Roztoky u Prahy.
De VSM reed in 2010 over de Hanzelijn maar toen alleen tussen Lelystad en Dronten, dus niet door de tunnel.quote:Op zondag 17 september 2017 10:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar de VSM heeft toch al eens over de Hanzelijn gereden, en dus ook door de Drontermeertunnel? Of was dat toen op het laatste moment afgeketst?
Om korting te krijgen moet je onder normale omstandigheden toch nog een aanvullend reisproduct hebben?quote:
180 euro per maand voor Haarlem - Amsterdam C.quote:Op zondag 17 september 2017 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
Annemarie maakt 5 dagen per week dezelfde reis en toch loont Traject Vrij niet? Dan is dat abonnement echt veel te duur...
de grap ontgaat mij een beetjequote:Op zondag 17 september 2017 10:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Gewoon met max. 40km/h is er niks aan de hand, als je maximaal een aantal kilometers per jaar op een NG-baanvak rijdt. Daar komt de SSN toch niet boven, dus geen 6400 nodig.
Het was wel een goed geplaatste grap, dat die 6400 ervoor zou komen. Daar was nooit sprake van geweest bij de SSN, en iedereen had het erover dat dat ging gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |