Want buiten die proef is die wel voorspelbaar en staan wel alle reizigers vanzelf op de juiste plaats op het perron?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit is vanwege de onvoorspelbare treinlengte tijdens de ETMET proef
Dit kan je al wat op weg helpen:quote:Op donderdag 14 september 2017 13:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vind het de meest logische plek.
Komende zaterdag rijdt SSN met de 01 1075 van Rotterdam naar Stadskanaal.
Waar zou ik info over (verwachte) tijden kunnen vinden. Aangezien hij vrijwel door m'n achtertuin komt maar ik niet van plan ben de halve middag klaar te zitten om erop te wachten....
Ik weet niet waar je precies woont, maar reken er maar op dat er tussen Onnen en Veendam een 6400 van DB Cargo voor zit. Dit vanwege het ontbreken van ATB-NG op de SSN-loc.quote:Op donderdag 14 september 2017 13:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vind het de meest logische plek.
Komende zaterdag rijdt SSN met de 01 1075 van Rotterdam naar Stadskanaal.
Waar zou ik info over (verwachte) tijden kunnen vinden. Aangezien hij vrijwel door m'n achtertuin komt maar ik niet van plan ben de halve middag klaar te zitten om erop te wachten....
Dankjequote:Op donderdag 14 september 2017 16:39 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij kan het wel met een datum in de toekomst, maar hoever van tevoren weet ik niet.
Op Somda had ik al gekeken maar ik kon er niks over vinden (en ik heb ook geen nummers ofzo)quote:
Ah, dat is interessante info. Ik woon tussen Veendam en Stadskanaal, dus ik was eigenlijk van plan voor Veendam te gaan kijken. Om de 01 1075 solo te kunnen zien ipv in dubbeltractie met de eigen loc van de STAR. Maar dan kan ik dus misschien maar beter nog voor Groningen gaan kijken?quote:Op donderdag 14 september 2017 13:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies woont, maar reken er maar op dat er tussen Onnen en Veendam een 6400 van DB Cargo voor zit. Dit vanwege het ontbreken van ATB-NG op de SSN-loc.
Bij Haren kan wel, droom onder het zaad stoom onder de draadquote:Op donderdag 14 september 2017 19:00 schreef b2py het volgende:
Hij zal Groningen niet halen, na Onnen rechtsaf via Waterhuizen boogje
Fixedquote:Op donderdag 14 september 2017 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Haren Glimmen kan wel, droom onder het zaad stoom onder de draad
33 dagen later dan gepland?quote:Op donderdag 14 september 2017 13:00 schreef bork het volgende:
Rheintalbahn: Verkehr rollt wieder ab 2. Oktober
5 dagen eerder dan gepland.
Het is maar hoe je het bekijkt, prioriteit is hoger dan bij die brug bij Leer in ieder gevalquote:
Er staat nu een dienstregeling online, blijkbaar toch wel via Groningen. Zondag terug via het boogje.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:00 schreef b2py het volgende:
Hij zal Groningen niet halen, na Onnen rechtsaf via Waterhuizen boogje
Het is ook wel handig voor de terugweg zondag, dan staat ie daarvoor ook alvast goed.quote:Op donderdag 14 september 2017 23:50 schreef dennistd het volgende:
Blijkbaar willen ze de loc andersom op de lijn hebben dan. De 50'er van de STAR staat ook met de ketel richting Veendam.
Ik zag dit gisteren ook al op een NS medewerkers pagina langskomen, bleek een bericht uit 2006 te zijnquote:Op donderdag 14 september 2017 23:52 schreef Adrie072 het volgende:
gaan met die centralisatie volgens FNV Spoor honderden banen verloren. „NS heeft zich tot doel gesteld strakker te werken met minder kosten, meer onervaren en goedkope
Verder lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |