Want buiten die proef is die wel voorspelbaar en staan wel alle reizigers vanzelf op de juiste plaats op het perron?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit is vanwege de onvoorspelbare treinlengte tijdens de ETMET proef
Dit kan je al wat op weg helpen:quote:Op donderdag 14 september 2017 13:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vind het de meest logische plek.
Komende zaterdag rijdt SSN met de 01 1075 van Rotterdam naar Stadskanaal.
Waar zou ik info over (verwachte) tijden kunnen vinden. Aangezien hij vrijwel door m'n achtertuin komt maar ik niet van plan ben de halve middag klaar te zitten om erop te wachten....
Ik weet niet waar je precies woont, maar reken er maar op dat er tussen Onnen en Veendam een 6400 van DB Cargo voor zit. Dit vanwege het ontbreken van ATB-NG op de SSN-loc.quote:Op donderdag 14 september 2017 13:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vind het de meest logische plek.
Komende zaterdag rijdt SSN met de 01 1075 van Rotterdam naar Stadskanaal.
Waar zou ik info over (verwachte) tijden kunnen vinden. Aangezien hij vrijwel door m'n achtertuin komt maar ik niet van plan ben de halve middag klaar te zitten om erop te wachten....
Dankjequote:Op donderdag 14 september 2017 16:39 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij kan het wel met een datum in de toekomst, maar hoever van tevoren weet ik niet.
Op Somda had ik al gekeken maar ik kon er niks over vinden (en ik heb ook geen nummers ofzo)quote:
Ah, dat is interessante info. Ik woon tussen Veendam en Stadskanaal, dus ik was eigenlijk van plan voor Veendam te gaan kijken. Om de 01 1075 solo te kunnen zien ipv in dubbeltractie met de eigen loc van de STAR. Maar dan kan ik dus misschien maar beter nog voor Groningen gaan kijken?quote:Op donderdag 14 september 2017 13:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies woont, maar reken er maar op dat er tussen Onnen en Veendam een 6400 van DB Cargo voor zit. Dit vanwege het ontbreken van ATB-NG op de SSN-loc.
Bij Haren kan wel, droom onder het zaad stoom onder de draadquote:Op donderdag 14 september 2017 19:00 schreef b2py het volgende:
Hij zal Groningen niet halen, na Onnen rechtsaf via Waterhuizen boogje
Fixedquote:Op donderdag 14 september 2017 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Haren Glimmen kan wel, droom onder het zaad stoom onder de draad
33 dagen later dan gepland?quote:Op donderdag 14 september 2017 13:00 schreef bork het volgende:
Rheintalbahn: Verkehr rollt wieder ab 2. Oktober
5 dagen eerder dan gepland.
Het is maar hoe je het bekijkt, prioriteit is hoger dan bij die brug bij Leer in ieder gevalquote:
Er staat nu een dienstregeling online, blijkbaar toch wel via Groningen. Zondag terug via het boogje.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:00 schreef b2py het volgende:
Hij zal Groningen niet halen, na Onnen rechtsaf via Waterhuizen boogje
Het is ook wel handig voor de terugweg zondag, dan staat ie daarvoor ook alvast goed.quote:Op donderdag 14 september 2017 23:50 schreef dennistd het volgende:
Blijkbaar willen ze de loc andersom op de lijn hebben dan. De 50'er van de STAR staat ook met de ketel richting Veendam.
Ik zag dit gisteren ook al op een NS medewerkers pagina langskomen, bleek een bericht uit 2006 te zijnquote:Op donderdag 14 september 2017 23:52 schreef Adrie072 het volgende:
gaan met die centralisatie volgens FNV Spoor honderden banen verloren. „NS heeft zich tot doel gesteld strakker te werken met minder kosten, meer onervaren en goedkope
Verder lezen?
Hij was aangekondigd als zaterdag via het boogje Haren-Waterhuizen en zondag via Groningen, dus driehoeken zat er al in. Misschien handiger voor kolen/water laden of zo?quote:Op vrijdag 15 september 2017 09:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het is ook wel handig voor de terugweg zondag, dan staat ie daarvoor ook alvast goed.
Okquote:Op vrijdag 15 september 2017 20:19 schreef greavy het volgende:
Volgens mij op die aansluiting naar de Amerikahavenweg niet meer helaas
Hitachi maakt toch van die enorme vibrators?quote:Op maandag 11 september 2017 20:31 schreef James1988 het volgende:
Transpennine Express, één van de vele vervoerders die het Britse spoor rijk is, krijgt nieuwe treinen om hun franchise mee uit te voeren. Transpennine Express heeft vandaag een foto vrijgegeven van hoe de diesellocomotieven van het type 'Class 68' (Vossloh UKlight) die ze gaan krijgen eruit gaan zien:[ afbeelding ]twitter:Clinnick1 twitterde op maandag 11-09-2017 om 11:40:56 68021 pic released from @TPExpressTrains. https://t.co/9dkdGW1vxd reageer retweet
Voor het uitvoeren van de nieuwe franchise heeft TPE een uiteenlopende vloot aan nieuwe treinen besteld:
- 19 bi-mode 'Class 802'-treinstellen van Hitachi
- 12 elektrische Civity UK's van CAF
- 13 stammen van vijf bakken Mark 5-rijtuigen (waaronder een stuurstandrijtuig), met locomotieven.
In eerste instantie zullen er diesellocomotieven worden ingezet, die op een later moment worden omgeruild voor e-locs. Wanneer "later" is valt nog te bezien nu de Britse overheid de elektrificatieprogramma's grotendeels heeft afgeschoten...
Niet meer, de naam Magic Wand hebben ze verkochtquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hitachi maakt toch van die enorme vibrators?
Ah. Daar ken ik ze van. Goed spul overigens.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet meer, de naam Magic Wand hebben ze verkocht
Heb je het complete artikel gelezen? Daar staat namelijk dat de gemeente en de provincie samen 11 mln bijleggen voor de extra toegang. In datzelfde artikel staat ook dat de wethouder er vanuit gaat dat het verschil tussen raming en budget 25 mln ongeveer) opgelost wordt. En woordvoerder van IenM zegt dat er alternatieven worden onderzocht.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:21 schreef b2py het volgende:
Ze hebben geld gevonden voor Nijmegen: https://www.ovmagazine.nl(...)zijde-nijmegen-0730/
Arnhem - Nijmegen heeft PHS toch al zo ongeveer ingehaald? Er rijden daar keiveel raampjestreinen per uur rondquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:18 schreef Goverman het volgende:
[..]
Heb je het complete artikel gelezen? Daar staat namelijk dat de gemeente en de provincie samen 11 mln bijleggen voor de extra toegang. In datzelfde artikel staat ook dat de wethouder er vanuit gaat dat het verschil tussen raming en budget 25 mln ongeveer) opgelost wordt. En woordvoerder van IenM zegt dat er alternatieven worden onderzocht.
Komt op mij niet over alsof het geld voor het project bij elkaar is. En zonder PHS lijkt een doorgetrokken tunnel niet mogelijk...
Ik ga geen geld betalen, ik heb alleen de graties versie. En daarin staat dat er voldoende geld bij elkaar is.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:18 schreef Goverman het volgende:
[..]
Heb je het complete artikel gelezen? Daar staat namelijk dat de gemeente en de provincie samen 11 mln bijleggen voor de extra toegang. In datzelfde artikel staat ook dat de wethouder er vanuit gaat dat het verschil tussen raming en budget 25 mln ongeveer) opgelost wordt. En woordvoerder van IenM zegt dat er alternatieven worden onderzocht.
Komt op mij niet over alsof het geld voor het project bij elkaar is. En zonder PHS lijkt een doorgetrokken tunnel niet mogelijk...
Duitsers en lachen in één zin, kan niet hoorquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:40 schreef Salatrel het volgende:
Altijd lachen met die Duitsers die netjes op tijd op station Venlo zijn voor de laatste trein maar vervolgens op de A zijde op een bankje gaat zitten terwijl de de trein op de B zijde keert
Duitsers maken geen grappen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duitsers en lachen in één zin, kan niet hoor
Bron en meer: Gazet van Antwerpenquote:Trein kan niet stoppen in Centraal Station en ramt stootblok
Foto: BFM
ANTWERPEN - In het Centraal Station in Antwerpen heeft vrijdagavond een treinongeval plaatsgevonden. “De trein reed het station binnen en kon niet op tijd stoppen”, zegt woordvoerder Wouter Bruyns van de lokale politie. Drie personeelsleden raakten lichtgewond.
Daar denkt Carolin Kebekus anders over. Zoek maar eens op YouTubequote:Op vrijdag 15 september 2017 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duitsers en lachen in één zin, kan niet hoor
Hangt ervan af wat de werking is, volgens mij heeft ie het prima gedaanquote:Op zaterdag 16 september 2017 00:02 schreef dennistd het volgende:
Die indrukwekkend uitziende stootjukken werken dus niet zo heel goed zo te zien....
[ afbeelding ]
Of Jan Böhmermannquote:Op zaterdag 16 september 2017 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar denkt Carolin Kebekus anders over. Zoek maar eens op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |