Het is vast niet ironisch bedoeld! Hahaquote:
Mocht je Netflix hebben, goeie serie "lockup"!quote:
Het Amerikaanse gevangenissysteem moet ook vooral lekker daar blijven.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mocht je Netflix hebben, goeie serie "lockup"!
Gaat over verschillende gevangenissen in de VS merk wel dat er behoorlijk verschil zit tussen de rechtsystemen de straffen en hoe de gevangenissen werken daar, erg interessant om een keer te bekijken.
Ja idd, rotzooitje daar!quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het Amerikaanse gevangenissysteem moet ook vooral lekker daar blijven.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch is het aantal oorlogen drastisch verminderd...
Deze grafiek zegt eigenlijk genoeg:quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet in Summers' grauwe wereldbeeld waarin je niks mag zeggen, niks mag denken, maar alleen binnen de lijntjes mag kleuren. Gelukkig is mijn dagelijkse praktijk en wat ik om me heen en elders zie anders. Positiever, minder bangelijk en minder paranoïde. Ook al denk ik dat natuurlijk alleen maar. Want what a fool believes ...quote:
Alleen al door die agressieve toon en chocoladeletters heb ik geen zin om na te denken. Zeker niet als ik naar buiten kijk en het zonnetje zie schijnen en de kat lekker in het gras zie rollen, kortom het een mooie dag is.quote:
Wederomquote:
Nee joh! Lekker naar buitenquote:Op zondag 17 september 2017 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wederomnu weer snel de rolluiken omlaag en mijn bunker in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |