abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173694551
quote:
Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.

Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.

De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/

Game on. ^O^ .
I´m back.
pi_173694562
Extreem triest, dat linkse volk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 15:08:45 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_173694607
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef IPA35 het volgende:
Extreem triest, dat linkse volk.
Vooral dat antifa tuig
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_173694625
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 15:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Vooral dat antifa tuig
En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173694629
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in feite is dat dan "ontomvolken".
De "omvolking" gebeurt door de EU en de elites namelijk, volgens Baudet c.s.. Ze zijn ons aan het vervangen of frases van dien aard kun je regelmatig lezen op de diverse social media. Dus in feite geven ze daarmee aan dat de EU en de elites een nazi-programma van omvolking volgen.
Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
pi_173694662
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
pi_173694703
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
pi_173694718
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan en evt. terugdraaien. Dus ont-omvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 10-09-2017 15:20:56 ]
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 15:17:07 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694756
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694760
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
Dat is in Nederland onmogelijk.
pi_173694773
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is in Nederland onmogelijk.
Dat is wat groepen als Antifa proberen.
pi_173694785
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
:')

Verder alles goed met je? :')
pi_173694795
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is wat groepen als Antifa proberen.
En het is ze nog nooit gelukt.

Maar goed, ook zat mensen die Antifa stil proberen te krijgen. Dat heb je nu eenmaal met radicalen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:56 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173694797
quote:
Zul je zien dat de popo dan ineens wel in actie komt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:57 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694798
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')

Verder alles goed met je? :')
nee man, geniaal plan
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694814
quote:

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
  zondag 10 september 2017 @ 15:20:45 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694825
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
en ondertussen blijven kankeren op afstand en niks ondernemen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694881
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan vanuit EU en de elites. Dus ontomvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.
Sorry maar wat je noemt bij de EU is geen omvolken. Bij omvolken is juist het doel om bepaalde rassenkenmerken te behouden. Baudet schreef:
quote:
‘onze elite bezig is ons homeopathisch te vermengen met alle andere volken opdat er nooit meer een Nederlander zal zijn’
Dan gaat het dus om de afkomst van de mensen zelf, "andere volken" tegen de Nederlander dat maakt het racistisch en als je het als beleid wil ook fascistisch. De staat gaan dan bepalen met wie je mag trouwen en kinderen krijgen op basis van afkomst.
pi_173694893
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
  zondag 10 september 2017 @ 15:24:49 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694909
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
lafaard :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694916
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Onnoman het volgende:

[..]

lafaard :)
Jij bent toch die christen?
  zondag 10 september 2017 @ 15:25:35 #22
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694927
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jij bent toch die christen?
misschien
waar ken je me van? :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694952
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Boos worden om mensen die boos zijn en vanuit die boosheid handelen is niet echt een zinnige manier van het doorbrengen van de tijd. Kankeren idem trouwens. Ook slecht voor je bloeddruk.
pi_173694955
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

misschien
waar ken je me van? :D
Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:28:45 #25
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694985
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
nee, het heeft te maken met het opkomen voor de meerderheid die niet wenst te lijden onder de terreur van de minderheid
ik twijfel trouwens tussen dutch digital thug team, of club corrigerende tik
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')