Die 'klap' was niets mis mee.quote:Op zondag 10 september 2017 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jup. Die inderdaad
- Verdiende de kopstoot van Eljero Elia een flinke straf? Welja. Maar Van Benthem ontdekte een vormfout in de procedure. Vrijspraak
https://nos.nl/artikel/21(...)aat-van-benthem.html
Oh. En die klap van Kramer trouwens![]()
![]()
En dit ja.quote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Vond ik toen ook terecht. Is toch van de zotte dat er geen beelden zijn en de scheidsrechter zegt dat er een kopstoot gegeven is en de assistent zegt dat er geslagen is. Daar ga je toch niet mee akkoord?
Cocu is een beetje dom.quote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tuchtcommissie genot. Cocu is mad en gaat niet akkoord.
Terecht. Geel was genoegquote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt hoor. Zo werkt het nou eenmaal, ja. Neemt niet weg dat een 'beoordeelde' actie achteraf alsnog gewoon bestraft zou moeten kunnen worden als dit een straf verdient. Vind ik danquote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Vond ik toen ook terecht. Is toch van de zotte dat er geen beelden zijn en de scheidsrechter zegt dat er een kopstoot gegeven is en de assistent zegt dat er geslagen is. Daar ga je toch niet mee akkoord?
quote:Lozano kwam hard in bij een duel met Denzel Dumfries en kon met rood op zak gaan douchen. "In eerste instantie zei ik al meteen: geen rood. En na de herhaling vind ik het ook absoluut geen rode kaart", aldus Bruggink. "Blom heeft in deze wedstrijd zélf een grens gesteld. Hij liet veel toe. Dit is géén tackle over de bal heen."
Ik vond het wel schattig hoe Cocu in de 93e minuut om een penalty aan het schreeuwen was. Kwam toch wel erg indrukwekkend over.quote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij gewoon gelijk heeft.quote:Op zondag 10 september 2017 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig hoe Cocu in de 93e minuut om een penalty aan het schreeuwen was. Kwam toch wel erg indrukwekkend over.
Helaas gemist had mn stream uitgezet in de 85ste minuut haha. Was alweer helemaal klaar met onze dames.quote:Op zondag 10 september 2017 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig hoe Cocu in de 93e minuut om een penalty aan het schreeuwen was. Kwam toch wel erg indrukwekkend over.
Zekers. Maar zo'n kansloze wedstrijd verdient ook gewoon een kansloos einde.quote:Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij gewoon gelijk heeft.
Ik vind dan weer dat ze helemaal niet aan achteraf bestraffen moeten doen.quote:Op zondag 10 september 2017 15:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt hoor. Zo werkt het nou eenmaal, ja. Neemt niet weg dat een 'beoordeelde' actie achteraf alsnog gewoon bestraft zou moeten kunnen worden als dit een straf verdient. Vind ik dan
Dit is altijd verschrikkelijk makkelijk praten als je gewonnen hebt. Net zoals Guardiola die Liverpool met 5-0 inpakt en dan vervolgens zegt: was geen rood.quote:Op zondag 10 september 2017 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-het-geen-rode-kaart
Vrijspraak incoming!
Denk aan je hart he.quote:Op zondag 10 september 2017 15:41 schreef KingRadler het volgende:
ik irriteer me kapot, dat er altijd discussie is over een rode kaart.
ik weet zeker als er een videoref was geweest dat hij ook rood had gekregen.
En dat er genoeg mensen zijn die er niet mee eens zijn.
Met elke voetbal wedstrijd zijn de spelregels anders zo lijkt het.
Aldus een ajaciedquote:Op zondag 10 september 2017 15:48 schreef TruusHenk het volgende:
Ik vind het ook duidelijk rood. Hij stampt eriin met zijn rechterbeen, met als enige intentie om de tegenstander flink te raken. Als hij per ongeluk de enkel meeneemt is het einde wedstrijd voor die speler van Heerenveen. Vind het prima dat dit soort overtredingen met rood bestraft worden.
Goed argument weer Ruben!quote:
ergerquote:
Het niet kijken van interviews levert me al jaren het ontbreken van veel ergernis opquote:Op zondag 10 september 2017 15:39 schreef Scarface88 het volgende:
Onze dames geven alweer dezelfde standaard antwoorden in interviews![]()
"afspraken worden niet nagekomen" "hier moeten we van leren" en "dit mag ons niet overkomen".
Elke nederlaag dezelfde cliches die je vooraf al kunt invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |