Rust geven voor Man City, snap ik welquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:28 schreef Maastoren het volgende:
Nelom en St. Juste voor Haps en Botteghintwitter:fr12nl twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 17:27:22OPSTELLING FEYENOORD | Jones; Diks, St. Juste, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boëtius #herFEY reageer retweet
Is ook niet echt van van kunstgras lijkt me. Effe wat rust en knallen tegen City hoop ik.quote:
De Jorg is ook niet van het kunstgras. #WAARISKRAMER?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook niet echt van van kunstgras lijkt me. Effe wat rust en knallen tegen City hoop ik.
Roulerengod
Er is nogal een verschil tussen een St. Juste toch minuten kunnen geven en een Kramer voor Jorgensen hé.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg is ook niet van het kunstgras. #WAARISKRAMER?
Maar ik hoop dat dat het is idd
Fan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook niet echt van van kunstgras lijkt me. Effe wat rust en knallen tegen City hoop ik.
Roulerengod
Dat klopt. Zowel een 1-0 als 2-0 leveren 3 punten opquote:Op zaterdag 9 september 2017 16:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
2 goals verschil of minder en dan heb je het heel goed gedaan.
Heracles versloegen de neusjes. Goed met die Kuwas die er nu niet bij is. Maar toch. Geen onderschatting. Iedere wedstrijd is een finale, het is 11 tegen 11 en de bal is rond.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het is heracles maar
waar maken jullie zo druk om
Dat heb ik jou vaker horen zeggen. Ik zie Feyenoord vanavond niet winnen iig.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het is heracles maar
waar maken jullie zo druk om
Mag je niet kijken dan?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat heb ik jou vaker horen zeggen. Ik zie Feyenoord vanavond niet winnen iig.
Waar wedden we om dan dat FEY wint?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik bespaar je materieel verlies.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar wedden we om dan dat FEY wint?
Interessante opstelling.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:28 schreef Maastoren het volgende:
Nelom en St. Juste voor Haps en Botteghintwitter:fr12nl twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 17:27:22OPSTELLING FEYENOORD | Jones; Diks, St. Juste, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boëtius #herFEY reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heracles versloegen de neusjes. Goed met die Kuwas die er nu niet bij is. Maar toch. Geen onderschatting. Iedere wedstrijd is een finale, het is 11 tegen 11 en de bal is rond.
jullie snappen toch zelf wel dat het niet serieus was .....quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
2 wijziingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |