SPOILER: AfvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even babbelen met de Mol, zou kijken.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Op dat onbekendeneiland zou je alleen maar psychiatrische patiënten en gedetineerden moeten neerzetten.
ja...ik ben goed in spoilerenquote:
go fishquote:
ja en niet eens de UIL in beeld gehadquote:
Misschien omdat je daar geen BN'ers hebt?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die onbekende klinken als boeren mochten er alleen mensen uit het oosten meedoen of gewoon toeval?
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?quote:
Erik Hulzebosch heeft vast wel een keertje meegedaan.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien omdat je daar geen BN'ers hebt?
maar net wat je het leukste vindt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is zo'n programma volgen op Twitter nou leuker dan hier?
[..]
Erik Hulzebosch heeft vast wel een keertje meegedaan.
had jij niet vorig jaar 6 of 7 keer de TT gewijzigd....ninja wijzigingen heel snel achter elkaarquote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?
ik doe dat nooit...quote:Op donderdag 7 september 2017 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
had jij niet vorig jaar 6 of 7 keer de TT gewijzigd....ninja wijzigingen heel snel achter elkaar
Misschien met opzet ongewijzigd.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Twix geen marketing-afdeling ofzo, dat ze al drie jaar dezelfde reclame uit laten zenden?
owj dan was het een andere mod...heel rap ging dat...je zag hem steeds veranderen tot het eindelijk naar ieders zin wasquote:
Owja, magische mod krachtenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dan was het een andere mod...heel rap ging dat...je zag hem steeds veranderen tot het eindelijk naar ieders zin was
ja joh... modderen kan ik wel... aanmodderen ookquote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Owja, magische mod krachten
En het jaartal klopt ook weer
wahhh tochquote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
dat was ik idd, maar alleen als het echt echt echt leuk moest zijn
Wat leuk dat jij ook meekijkt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
"Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het Westen".
nehquote:Op donderdag 7 september 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:
Doe dan wat aan die TT.... "Eerbetoon aan EPH" bijvoorbeeld.
Waarom dan ajax?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
"Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het Westen".
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook meekijkt.
VBL genot.
was dat die jonge gast die net zei dat ie van luxe hield?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We gaan erachter komen dat Lil kleine heel erg gewoon is gebleven dames en heren.
die houdt het toch niet lang vol joh....quote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We gaan erachter komen dat Lil kleine heel erg gewoon is gebleven dames en heren.
Vermaak me primaquote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n eerste aflevering is altijd maar matig.
ja met zn Pietertje uitspraak tegen de burgemeester...quote:Op donderdag 7 september 2017 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
was dat die jonge gast die net zei dat ie van luxe hield?
ha ja dat kan nog wel leuk wordenquote:
ja Fernhout kun je er bij hebben...... pff druktemakerquote:
Komt nog wel denk ik. Er zijn ook meer BN' ersquote:Op donderdag 7 september 2017 21:28 schreef 44rdbei het volgende:
De onbekenden krijgen wel weinig zendtijd
mee eensquote:Op donderdag 7 september 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die brace moet maar z'n shirt aan houden...
Buurman en buurmanquote:Op donderdag 7 september 2017 21:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Echt niveautje Peppi en Kokki dit he... kostelijk
ja en dan een mens onder een visnetquote:
jaquote:Op donderdag 7 september 2017 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan een mens onder een visnet
ik ook nietquote:
was mooier geweest als hij tegen die auto omhoog vloogquote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
was mooier geweest als hij tegen die auto omhoog vloog
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:34 schreef zoem het volgende:
Ze kan ook geen vuur maken heStaat de boel in de hens, zit ze nog steeds te vonken.
Dat heb je in die films altijd toch.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Onderhandelaar![]()
Wist niet dat dat een beroep was.
Dan praat ze 't wel uit.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:34 schreef zoem het volgende:
Ze kan ook geen vuur maken heStaat de boel in de hens, zit ze nog steeds te vonken.
Is altijd 15min per uur he, verdeeld over 2 reclameblokken.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef June. het volgende:
Alweer reclameAls het zo doorgaat neem ik het wel op en kijk ik een dag later, alles doorspoelen.
ja dat is ook mijn intentie als ik me er volgende week nog steeds druk om maak, maar het is hier ook zo gezellig dus dan missen we datquote:Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef June. het volgende:
Alweer reclameAls het zo doorgaat neem ik het wel op en kijk ik een dag later, alles doorspoelen.
Valt toch altijd weer tegen..quote:Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Is altijd 15min per uur he, verdeeld over 2 reclameblokken.
Ja, de nieuwe reclamevogel vind ik wel minder.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef Elvander het volgende:
Ik mis de vogel van vorig jaar enorm
Gelukkig maar, in de US is het veel meer toch?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef Coco. het volgende:
Je mag max 12 minuten reclame per uur maken.
Vorig seizoen keek ik vaak zo'n drie kwartier nadat het begon, skipte de commercials, tegen de tijd dat mijn opname de laatste reclame had, was ik er weer 'live' bij.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef June. het volgende:
ik heb die Sounding nog nauwelijks gehoord....waarom vindt iedereen haar zo irritant? Of moet dat nog komenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritant kamp met Soundoa, die kutvlogger en brace en Lil kleine![]()
Tegenwoordig hebben ze, in elk geval bij KPN, het doorspoelen bij begin gemist uitgeschakeld..quote:Op donderdag 7 september 2017 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig seizoen keek ik vaak zo'n drie kwartier nadat het begon, skipte de commercials, tegen de tijd dat mijn opname de laatste reclame had, was ik er weer 'live' bij.
jij kijkt geen widm?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb die Sounding nog nauwelijks gehoord....waarom vindt iedereen haar zo irritant? Of moet dat nog komen
In WIDM zat ze ook, dat was ook al irritant.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb die Sounding nog nauwelijks gehoord....waarom vindt iedereen haar zo irritant? Of moet dat nog komen
daarom altijd opnemen. ziggo kan ook alleen doorspoelen als je opneemt en niet als je begin gemist kijkt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef June. het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze, in elk geval bij KPN, het doorspoelen bij begin gemist uitgeschakeld..
Ja klopt en daar betaal je dan 65 euro voorquote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef June. het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze, in elk geval bij KPN, het doorspoelen bij begin gemist uitgeschakeld..
Werd na twee keer weggestuurd bij DWDD als op opvolger van Peter Pannenkoek omdat ze pijnlijk ongrappig was.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja of DWDDquote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In WIDM zat ze ook, dat was ook al irritant.
quote:
dat is nu het enr seizoen die ik niet heb gezienquote:Op donderdag 7 september 2017 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In WIDM zat ze ook, dat was ook al irritant.
Wow!! Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 7 september 2017 21:40 schreef June. het volgende:
Ik mag Soundos welZe heeft van die droge humor.
Nu al?quote:
Dat was inderdaad bijzonder slecht.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werd na twee keer weggestuurd bij DWDD als op opvolger van Peter Pannenkoek omdat ze pijnlijk ongrappig was.
dat kijk ik ook niet...ik ben nu wel benieuwd na al dit commentaarquote:Op donderdag 7 september 2017 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werd na twee keer weggestuurd bij DWDD als op opvolger van Peter Pannenkoek omdat ze pijnlijk ongrappig was.
Inderdaad, belachelijk eigenlijk hequote:Op donderdag 7 september 2017 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt en daar betaal je dan 65 euro voor
Geen idee, ik kies over een paar afleveringen wel voor wie ik ben.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:42 schreef murp het volgende:
[..]
ja :p
Ik spreek jullie wel over hoeveel weken?
hier meeschrijvenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:43 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk eigenlijk he![]()
Dus of van tevoren opnemen of tegelijkertijd hier mee schrijven, keuzeskeuzes..
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:45 schreef Coco. het volgende:
Een vrouw de leiding geven voor survival
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
Mannen bouwen, vrouwen blaadjes zoeken. Top plan.
Zo waterpas als een hoepel.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:47 schreef Nizno het volgende:
op het oog waterpas... joh pak dan de waterpas er gewoon bij
joh vrouwen zijn beter in de keukenquote:
moet je niet bij mij in de keuken danquote:Op donderdag 7 september 2017 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh vrouwen zijn beter in de keuken
neuj heb mn eigen keukenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
moet je niet bij mij in de keuken dan
Matig ditquote:Op donderdag 7 september 2017 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
moet je niet bij mij in de keuken dan
Mariekequote:
Huh, ze is er een jaar iedere aflevering geweest?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ken haar helemaal niet van RTL late night.
tosti lukt me welquote:
Ja kijk het nooit.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh, ze is er een jaar iedere aflevering geweest?
water?quote:
waterkokerquote:
Die zitten samen toch?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:50 schreef DKUp het volgende:
Mogen Shelly en Marieke wisselen van team
je moet er ook niet mee gooien!quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
waterkoker![]()
eieren gaan altijd stuk. Stomme dingen.
de weduwe vanquote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh de vrouw van, Buch is wel cool.
zij snapte me wel...quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Tosti is met kaas en brood. Wat doe jij in de keuken?
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:
Denk je?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef Prisha het volgende:
Team Geel gaat nog ontploffen denk ik...zitten een hoop ego's daar bij elkaar
quote:
Ham is optioneel tochquote:Op donderdag 7 september 2017 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij snapte me wel...
en tosti is ook ham! hampel
nee anders heb je een broodje hete kaasquote:
Ohquote:Op donderdag 7 september 2017 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee anders heb je een broodje hete kaas
mijn tosti's zijn wel te eten. mét hamquote:
tosti kaas bestaat niet. Dat is gewoon broodje kaas.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee tosti kaas > tosti ham kaas.
Ham.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tosti kaas bestaat niet. Dat is gewoon broodje kaas.
Ga fietsen joh.... een tosti is ham en kaas.
doe maar. dan kijken we volgende week wel weerquote:Op donderdag 7 september 2017 21:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga wel apart tosti topic openen.
Eens, geldt ook voor croissants trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee tosti kaas > tosti ham kaas.
Een tosti (Nederland) of croque-monsieur (België) is een sandwich-gerecht dat bereid wordt door twee sneetjes brood, samen met het tussenliggende beleg (meestal ham of een andere vleeswaar en kaas) te roosterenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tosti kaas bestaat niet. Dat is gewoon broodje kaas.
Ga fietsen joh.... een tosti is ham en kaas.
en ook GEEEEEEEEN ANANAS
ach... jij hebt vast betere kwaliteiten qua schoonmakenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:55 schreef Prisha het volgende:
sorry dat ik over tosti's begonnen ben
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, geld ook voor croissants trouwens.
euh...damn ook al nietquote:Op donderdag 7 september 2017 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach... jij hebt vast betere kwaliteiten qua schoonmaken
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:58 schreef Cee het volgende:
Nu ook zin in tosti, jullie worden bedankt.
oke ik zal er eens op letten of ik iets kan ontdekkenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh...damn ook al niet![]()
Kan wel andere dingen
Denk ik ook...quote:Op donderdag 7 september 2017 22:00 schreef Prisha het volgende:
Toch...ik vond het veelbelovend begin..zie wel perspectief...gaat ene leuk seizoen worden denk ik weer
Ik vond hem geweldig acteren in Zwarte Tulp.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:49 schreef Cee het volgende:
Fan van Roeland, ik vond 'm ook zo aandoenlijk bij WIDM.
Iig een beetje drama denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2017 22:02 schreef Cee het volgende:
Vind het trouwens wel een interessante groep. De (in eerste opzicht) overdreven types zijn juist van die figuren die wel eens kunnen verrassen. Zo'n Lil Kleine bijvoorbeeld.
Liever dit soort kandidaten dan die modemeisjes zoals Anna vorig jaar.
Jammer, ik heb alleen broodjes warme kaas.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:58 schreef Cee het volgende:
Nu ook zin in tosti, jullie worden bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, same!quote:Op donderdag 7 september 2017 22:02 schreef Cee het volgende:
Vind het trouwens wel een interessante groep. De (in eerste opzicht) overdreven types zijn juist van die figuren die wel eens kunnen verrassen. Zo'n Lil Kleine bijvoorbeeld.
Dit is wel een leuke groep inderdaad, maar in zo´n eerste aflevering gebeurd er eigelijk nog weinig. De enige die echt door ijs is gezakt is carolina.quote:Op donderdag 7 september 2017 22:02 schreef Cee het volgende:
Anna zat erbij om ze lekker isquote:Op donderdag 7 september 2017 22:02 schreef Cee het volgende:
Anna ikleverimmuniteitinenbenvervolgensgenaaidengekwetst-genotquote:Op donderdag 7 september 2017 22:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Anna zat erbij om ze lekker is
Misschien verandert dat nog. Heb het idee dat het bij haar ook een soort masker isquote:Op vrijdag 8 september 2017 08:28 schreef lord_bono het volgende:
Gvddie Soundos is echt nog 10x irritanter dan de rest van kamp Zuid..
Mark Tuitert. Heeft bij mij op de middelbare school gezeten en ik zat een paar jaar bij zijn broertje in het voetbalteamquote:Op donderdag 7 september 2017 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien omdat je daar geen BN'ers hebt?
hoezo niet? Dat is toch gewoon het spelquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:57 schreef Wuwwa het volgende:
Als ik zo de opzet zie, plus de intro met een handjevol seconden beeld voor de OBNers, denk ik dat ze een bijrol krijgen dit seizoen, en 1 van hen in de halve finale instroomt ofzo.
Ook bijzonder sneu voor Carolina, eerste proef het minst presteren en meteen al buiten de groep en het spel geplaatst. Zou niet moeten kunnen vind ik
Ik vind de opzet ook een beetje jammer, de BN-ers krijgen een soort luxe positie. Ze hadden beter gewoon 3 volwaardige kampen kunnen maken. Carolina heeft wel behoorlijk hard gefaald, als je niet eens kan winnen van Brace dan verdien je het ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:57 schreef Wuwwa het volgende:
Als ik zo de opzet zie, plus de intro met een handjevol seconden beeld voor de OBNers, denk ik dat ze een bijrol krijgen dit seizoen, en 1 van hen in de halve finale instroomt ofzo. Jammer, want zo te zien vegen ze met iedereen de vloer aan.
Ook bijzonder sneu voor Carolina, eerste proef het minst presteren en meteen al buiten de groep en het spel geplaatst. Zou niet moeten kunnen vind ik
Shelly moet niet zeiken heeft ze zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:00 schreef Ang3l het volgende:
God, wat zou ik (net als Shelley of whatever) balen op dat ene eiland vol popi jopies zeg
Al vind ik t andere eiland wel iets te vaak zeggen hoe leuk ze t hebben. Dat slat vast een keer om.
Deze beginproef een paar jaar geleden en we hadden geen Danny GhosenGod gehad. Door zoiets basaals als 200 meter zwemmen raak je een potentiële topspeler kwijtquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind de opzet ook een beetje jammer, de BN-ers krijgen een soort luxe positie. Ze hadden beter gewoon 3 volwaardige kampen kunnen maken. Carolina heeft wel behoorlijk hard gefaald, als je niet eens kan winnen van Brace dan verdien je het ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Klopt. Maar zoals ze zelf al zei: Verkeerd gekozenquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Shelly moet niet zeiken heeft ze zelf voor gekozen
ik erger me zelf ook zo aan kamp zuid, en die gaan niet veel proeven winnen denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals ze zelf al zei: Verkeerd gekozen
Ik weet nog niet helemaal wie noord en zuid is, ik denk in geel en roodquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik erger me zelf ook zo aan kamp zuid, en die gaan niet veel proeven winnen denk ik
rode team hebben ze het ook fijn, zonder ruzie gewoon 1 eenheidquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog niet helemaal wie noord en zuid is, ik denk in geel en rood![]()
Het ene team (geel) vind ik vreselijk Jayjay en Dave van vorig jaar. Maar zowel Dave () als Jayjay hebben zich later enorm herpakt, dus het kan best verrassen.
Het andere team vind ik iets te vaak geforceerd herhalen hoe fijn ze t allemaal hebben samen (nu al) en ik vind die Roeland echt tergend acteurderig overdriven nep. Toch is mijn vvoorlopioge keuze dat team. Rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |