SPOILER: AfvallersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even babbelen met de Mol, zou kijken.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Op dat onbekendeneiland zou je alleen maar psychiatrische patiënten en gedetineerden moeten neerzetten.
ja...ik ben goed in spoilerenquote:
go fishquote:
ja en niet eens de UIL in beeld gehadquote:
Misschien omdat je daar geen BN'ers hebt?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die onbekende klinken als boeren mochten er alleen mensen uit het oosten meedoen of gewoon toeval?
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?quote:
Erik Hulzebosch heeft vast wel een keertje meegedaan.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien omdat je daar geen BN'ers hebt?
maar net wat je het leukste vindt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is zo'n programma volgen op Twitter nou leuker dan hier?
[..]
Erik Hulzebosch heeft vast wel een keertje meegedaan.
had jij niet vorig jaar 6 of 7 keer de TT gewijzigd....ninja wijzigingen heel snel achter elkaarquote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?
ik doe dat nooit...quote:Op donderdag 7 september 2017 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
had jij niet vorig jaar 6 of 7 keer de TT gewijzigd....ninja wijzigingen heel snel achter elkaar
Misschien met opzet ongewijzigd.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Twix geen marketing-afdeling ofzo, dat ze al drie jaar dezelfde reclame uit laten zenden?
owj dan was het een andere mod...heel rap ging dat...je zag hem steeds veranderen tot het eindelijk naar ieders zin wasquote:
Owja, magische mod krachtenquote:Op donderdag 7 september 2017 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik met modpowers eerst na ga denken over een TT?
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dan was het een andere mod...heel rap ging dat...je zag hem steeds veranderen tot het eindelijk naar ieders zin was
ja joh... modderen kan ik wel... aanmodderen ookquote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Owja, magische mod krachten
En het jaartal klopt ook weer
wahhh tochquote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
dat was ik idd, maar alleen als het echt echt echt leuk moest zijn
Wat leuk dat jij ook meekijkt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
"Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het Westen".
nehquote:Op donderdag 7 september 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:
Doe dan wat aan die TT.... "Eerbetoon aan EPH" bijvoorbeeld.
Waarom dan ajax?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
"Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het Westen".
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook meekijkt.
VBL genot.
was dat die jonge gast die net zei dat ie van luxe hield?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We gaan erachter komen dat Lil kleine heel erg gewoon is gebleven dames en heren.
die houdt het toch niet lang vol joh....quote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We gaan erachter komen dat Lil kleine heel erg gewoon is gebleven dames en heren.
Vermaak me primaquote:Op donderdag 7 september 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n eerste aflevering is altijd maar matig.
ja met zn Pietertje uitspraak tegen de burgemeester...quote:Op donderdag 7 september 2017 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
was dat die jonge gast die net zei dat ie van luxe hield?
ha ja dat kan nog wel leuk wordenquote:
ja Fernhout kun je er bij hebben...... pff druktemakerquote:
Komt nog wel denk ik. Er zijn ook meer BN' ersquote:Op donderdag 7 september 2017 21:28 schreef 44rdbei het volgende:
De onbekenden krijgen wel weinig zendtijd
mee eensquote:Op donderdag 7 september 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die brace moet maar z'n shirt aan houden...
Buurman en buurmanquote:Op donderdag 7 september 2017 21:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Echt niveautje Peppi en Kokki dit he... kostelijk
ja en dan een mens onder een visnetquote:
jaquote:Op donderdag 7 september 2017 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan een mens onder een visnet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |