Nee, de NSB streed destijds net zo hard tegen een vermeend partijkartel als het FvD nu doet.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De NSB was onderdeel van het partijkartel, dus onwaarschijnlijk.
Oké. Jij hebt ze nog live in actie gezien, dus dat geloof ik dan maar.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de NSB streed destijds net zo hard tegen een vermeend partijkartel als het FvD nu doet.
Niemand praat dan ook over het "absolute verval"quote:Op donderdag 7 september 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Nog wel vroeg om zomaar ineens over het absolute verval van PVV te praten met nog gewoon steady 22 zetels in de laatste peiling (om en nabij), maar grote vraag is mocht dat gebeuren of Wilders rustig naar achtergrond gaat en wellicht baudet steunt of dat hij echt helemaal radicaal wordt en zich ook tegen FvD afzet.
Ik heb er in ieder geval veel over gehoord uit eerste hand.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oké. Jij hebt ze nog live in actie gezien, dus dat geloof ik dan maar.
Ouwe rebelquote:
Idd, dat is toch ook zo'n beweging die door een fatsoenlijker aandoende rechts-conservatieve beweging op een maatschappelijk zijspoor is gezet.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niemand praat dan ook over het "absolute verval"Maar wat we deze week hebben gezien is oprecht een unicum. En ja, dat wordt goed in de gaten gehouden.
Hij is net een verbond aangegaan met Vlaams Belang. Dat is ook erg opvallend.
Ik niet. Hooguit hoe we Nederlands-Indië verloren.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval veel over gehoord uit eerste hand.
Maar het is toch algemeen bekend dat de NSB anti-parlementair was?quote:Op donderdag 7 september 2017 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet. Hooguit hoe we Nederlands-Indië verloren.
Zeker, maar is FvD ook anti-parlementair?quote:Op donderdag 7 september 2017 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is toch algemeen bekend dat de NSB anti-parlementair was?
Mijn familie alleen een paar plantages, maar dat ligt dan weer gevoelig.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:00 schreef remlof het volgende:
Met Indië had mijn familie dan weer niets.
Vanaf 1941 toch alleen en opgericht in 1931?quote:Op donderdag 7 september 2017 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is toch algemeen bekend dat de NSB anti-parlementair was?
Wiet?quote:Op donderdag 7 september 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn familie alleen een paar plantages, maar dat ligt dan weer gevoelig.
Valt mee. Maar ik zou momenteel liever in de oostelijke plantages een stukje grond hebben dan in Indië.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn familie alleen een paar plantages, maar dat ligt dan weer gevoelig.
Ze vinden dat alle andere partijen in het parlement muv de PVV bij het partijkartel horen, dus tsjaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, maar is FvD ook anti-parlementair?
Tja een beetje waarheid kan ik er wel in lezen.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vinden dat alle andere partijen in het parlement muv de PVV bij het partijkartel horen, dus tsja
Geen fan van Palmolive?quote:Op donderdag 7 september 2017 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ik zou momenteel liever in de oostelijke plantages een stukje grond hebben dan in Indië.
Anti-parlementair is een verwijt dat meestal vanuit ofwel anarchistische hoek, ofwel fascistische hoek komt.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vinden dat alle andere partijen in het parlement muv de PVV bij het partijkartel horen, dus tsja
Ik eet geen soja en kokosolie uit principe.quote:
Uw stukje vlees at soja als voeder tijdens zijn levendigere dagen..quote:Op donderdag 7 september 2017 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik eet geen soja en kokosolie uit principe.
Ik heb ook liever dat mijn koeien gras eten.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uw stukje vlees at soja als voeder tijdens zijn levendigere dagen..
Ah, het Creuzfeldt-Jakobdieet.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Ryon het volgende:
Mijn koe at gewoon gemalen soortgenoten die op hun beurt slachtafval gevoederd waren. Ik houd namelijk in de gaten waar mijn vlees vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |