Wel in dat mooie PVV lettertype hè?quote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon Nederland, gewoon blank.
Perfect.
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan nog zegt ze dé Nederlandse identiteit bestaat niet, net als dé Argentijnse niet bestaat, en welke andere dan ook als zodanig. Het is opgebouwd uit meerdere identiteiten.
Ze zegt niet de Nederlandse identiteit bestaat niet.
Ze geeft aan dat een identiteit meer is dan een stereotype en dat in een land (welk land ook) heel veel verschillende soorten mensen bestaan.
Gewoon wit. Racist.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Perfect.
Het is vrij duidelijk wat ze bedoelt.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:54 schreef Vesz het volgende:
[..]
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.
Nooit op die manier.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:54 schreef Vesz het volgende:
[..]
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.
Normaal. Blank. Doenquote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Perfect.
Dat kunnen al die nep-Nederlanders in Rotterdam er dan wel uitplukken.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
Nadeel van Gewoon Nederland is wel dat de Gewone Nederlanders alles in de Maas zullen flikkeren, want milieuvervuiling is immers een linkse leugen.
Misschien zijn er afspraken te maken met de premier van de Gewone Nederlanders. Ze hebben vast geld nodig omdat relatief veel gewone burgers in de bijstand zitten.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
Nadeel van Gewoon Nederland is wel dat de Gewone Nederlanders alles in de Maas zullen flikkeren, want milieuvervuiling is immers een linkse leugen.
Dat zal tzt wel mee gaan vallen, Henk zal immers juichend weer in de mijnen, in de zware industrie en op het land gaan werken, dolblij dat er geen buitenlanders zijn om zijn werk in te pikken.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien zijn er afspraken te maken met de premier van de Gewone Nederlanders. Ze hebben vast geld nodig omdat bovengemiddeld veel gewone burgers in de bijstand zitten.
In mijn plan raken we Wilders, Baudet en Buma kwijt aan Limburg Gewoon Nederland. Mijn plan is dus superieur.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:20 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk kunnen we Limburg dus ook gewoon weer kwijt, mag Geert daar president worden
Daar wil ik wel een provincie of twee aan opofferen.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In mijn plan raken we Wilders, Baudet en Buma kwijt aan Limburg Gewoon Nederland. Mijn plan is dus superieur.
Flevoland dan ook maarquote:Op donderdag 7 september 2017 10:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een provincie of twee aan opofferen.
Moeten we wel iets verzinnen waardoor ze makkelijk kunnen reizen tussen de twee delen van Gewoon Nederland. Anders hebben we al die Gewone Nederlanders alsnog in ons land.quote:
De geschiedenis van Nederland is wel raar. Een Duitser uit het huidige Hessen / Rheinland-Pfalz, genaamd Wilhelm von Oranien-Nassau, ging naar Spaanse landerijen om daar de bevolking op te stoken en een wens naar onafhankelijkheid aan te praten.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Allemaal Buitenlanders, van Duitschen Bloed enzo. En Spaanse koningen
Lukte toentertijd met Berlijn ookquote:Op donderdag 7 september 2017 10:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Moeten we wel iets verzinnen waardoor ze makkelijk kunnen reizen tussen de twee delen van Gewoon Nederland. Anders hebben we al die Gewone Nederlanders alsnog in ons land.
Sowieso is heel het Europese koningshuisgebeuren een beetje 'apart'quote:Op donderdag 7 september 2017 10:28 schreef Igen het volgende:
[..]
De geschiedenis van Nederland is wel raar. Een Duitser uit het huidige Hessen / Rheinland-Pfalz, genaamd Wilhelm von Oranien-Nassau, ging naar Spaanse landerijen om daar de bevolking op te stoken en een wens naar onafhankelijkheid aan te praten.
Een beetje zoals Igor Strelkov als Rus in Oost-Oekraine bezig is (geweest).
Op zich slaat het nog ergens op dat wij de Oranjes hebben. Sommige landen hebben gewoon willekeurige adellijke families op de troon zitten.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso is heel het Europese koningshuisgebeuren een beetje 'apart'
Ik ben niet Vlaams en ik ben ook koning. Slecht onderzoek, derhalve.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
België heeft ook een "Gewoon België" nodig... misschien kunnen zij ook hun Limburg opofferen.
[ afbeelding ]
Alsof Saksen en Coburg exotischer zijn dan Orange en Nassau.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Op zich slaat het nog ergens op dat wij de Oranjes hebben. Sommige landen hebben gewoon willekeurige adellijke families op de troon zitten.
Ik zal dat dan ook nooit durven te beweren...quote:Op donderdag 7 september 2017 10:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsof Saksen en Coburg exotischer zijn dan Orange en Nassau.
Nee, dat ligt te ver uit elkaar.... ik doe er nog een derde provincie bij, dan krijgen ze gewoon Limburg, Brabant en Zeeland.quote:
Dat hebben we straks hard nodig om al die Brabanders op te vangen die dakloos geworden zijn omdat ze niet in Baudet/Wildersland willen wonen.quote:
Nee gewoon alleen Limburg. Van Brabant blijven ze af. Sint Willibrorders deporteren we wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ligt te ver uit elkaar.... ik doe er nog een derde provincie bij, dan krijgen ze gewoon Limburg, Brabant en Zeeland.
Onder de rivieren met dat volk.
En dan bouwen we een muur
de laatste echt autochtone vorst in de nederlanden zal Koning Radboud geweest zijn, die uiteindelijk tegen Franken onder Pepijn van Herstal het onderspit delfde...quote:Op donderdag 7 september 2017 10:28 schreef Igen het volgende:
[..]
De geschiedenis van Nederland is wel raar. Een Duitser uit het huidige Hessen / Rheinland-Pfalz, genaamd Wilhelm von Oranien-Nassau, ging naar Spaanse landerijen om daar de bevolking op te stoken en een wens naar onafhankelijkheid aan te praten.
Een beetje zoals Igor Strelkov als Rus in Oost-Oekraine bezig is (geweest).
Flevoland kunnen we beter omtoveren tot één groot vliegveld.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben we straks hard nodig om al die Brabanders op te vangen die dakloos geworden zijn omdat ze niet in Baudet/Wildersland willen wonen.
Ik had al een stukje Flevoland voor je gereserveerd hè.... dan wordt het met Flevoland misschien ook nog wat.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee gewoon alleen Limburg. Van Brabant blijven ze af. Sint Willibrorders deporteren we wel.
En Vinexquote:Op donderdag 7 september 2017 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom vaak in Flevoland. Echt alles is daar saai, kut, verpauperd en treurig.
Klopt... als het woord "lelijk" nog niet bestond zouden we het "flevoland" noemen.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat noem je degelijk.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2017 10:50 schreef Puddington het volgende:
https://speld.nl/2017/09/(...)het-cultuurmarxisme/
Checkmate, Remlof!
Het klinkt ook als een heel slecht pretpark. Lekker een dagje naar Flevoland.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt... als het woord "lelijk" nog niet bestond zouden we het "flevoland" noemen.
Waar sta je het aan af? Niemand wil het hebben.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Door Flevoland af te staan zijn we wel meteen Urk kwijt. Dat is ook wat waard.
Dat is het ook nog eens niet.... want Vinex moest goedkoop gebouwd worden, en is dus niet degelijk.quote:
De nieuwe staat "Gewoon Nederland"... volgens mij wonen er trouwens best wat Gewone Nederlanders.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar sta je het aan af? Niemand wil het hebben.
Ik weet nog dat de Flevohof geopend werd.... dat was watquote:Op donderdag 7 september 2017 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een heel slecht pretpark. Lekker een dagje naar Flevoland.
En het dan gelijk weer kunnen zingenquote:De slogan van het park was: Beleef de dag van je leven in de Flevohof. De melodie voor deze slogan in de televisiereclame werd geschreven door Joop Stokkermans.
"Beleef de dag van je leven op de Flevohof!"quote:Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de Flevohof geopend werd.... dat was wat
Een champignonkwekerij als attractiequote:Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En het dan gelijk weer kunnen zingenErnstig dit
Oh ja, wowquote:Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En het dan gelijk weer kunnen zingenErnstig dit
Ik kan het nu ook niet luisteren, maar volgens mij veel eerder.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan nu niet luisteren, maar was dat deze reclame?
Shhhht.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
Een indianendorp als attractie. Dat zou in onze huidige cultuurmarxistische tijd niet meer kunnen natuurlijk.
De vrouw van een vriend van mij komt uit Canada. Toen ze zich in Nederland gingen vestigen kwamen ze in Hoogezand naast de Wigwam (een soort van Blokker) te wonen. Zij was echt ontdaan door zoveel openlijk racisme.quote:
Toen had ze Zwarte Piet nog niet gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vrouw van een vriend van mij komt uit Canada. Toen ze zich in Nederland gingen vestigen kwamen ze in Hoogezand naast de Wigwam (een soort van Blokker) te wonen. Zij was echt ontdaan door zoveel openlijk racisme.
En bij diverse natuurcampings kun je ook in een tipi slapen.quote:
Daar snapt ze ook he-le-maal niks van. En ze vindt het stuitend dat homo hier een scheldwoord is wat mannen schertsend onder elkaar gebruiken.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had ze Zwarte Piet nog niet gezien natuurlijk.
Maar dan heet het een tipi. Geen wigwam.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij diverse natuurcampings kun je ook in een tipi slapen.
Desgewenst zeer compleet ingericht.
https://www.tipiskamperen.nl/ ze zetten hem gewoon voor je neer op een natuurcamping in Groningen of Drenthe.
Daar gaat het niet om. Volgens het leerstuk van "cultural appropriation" mag alleen een Indiaan een tipi bouwen. Jij mag als Nederlander geen elementen uit hun cultuur overnemen, want het maakt een karikatuur van de Indiaanse cultuur en zorgt ervoor dat de echte Indianen er geen geld meer mee kunnen verdienen. Beide zorgt ervoor dat ze niet uit hun tweederangs positie in de maatschappij kunnen komen.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar dan heet het een tipi. Geen wigwam.
Met zwarte piet, wigwams en Kaas- voor homo uitschelden heb ik allemaal geen probleem.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar snapt ze ook he-le-maal niks van. En ze vindt het stuitend dat homo hier een scheldwoord is wat mannen schertsend onder elkaar gebruiken.
Er ging een politiek correcte wereld voor mij open nadat ik met haar kennis had gemaakt.
Daarom ook geen katoenen kleding dragen. Katoen was (vanwege zijn uitzonderlijke kwaliteit als grondstof voor kleding) heilig voor de Azteken.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Volgens het leerstuk van "cultural appropriation" mag alleen een Indiaan een tipi bouwen. Jij mag als Nederlander geen elementen uit hun cultuur overnemen, want het maakt een karikatuur van de Indiaanse cultuur en zorgt ervoor dat de echte Indianen er geen geld meer mee kunnen verdienen. Beide zorgt ervoor dat ze niet uit hun tweederangs positie in de maatschappij kunnen komen.
En wat is het percentage zwarte mensen in Nederland nou eigenlijk?quote:Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef Igen het volgende:
(In Nederland is het, bij gebrek aan inheemse Indianen, natuurlijk allemaal een nogal theoretisch probleem.)
Ditquote:Op donderdag 7 september 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met zwarte piet, wigwams en Kaas- voor homo uitschelden heb ik allemaal geen probleem.
Maar het "hankiepankie Shanghai" couplet zingen als er iemand op de basisschool jarig was en daarbij je oogleden straktrekken zodat ze eenledig leken vind ik achteraf toch niet zo heel erg geschikt.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170907_03058159quote:Razzia in station Brussel-Noord: 'Dit is beter voor iedereen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |