neequote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef Pg_up het volgende:
Ik wil best over een reset of iets dergelijks nadenken, als daar veel animo voor is.
Lijkt me een mooi moment voor nieuwe leden na een reset.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef Pg_up het volgende:
Ik wil best over een reset of iets dergelijks nadenken, als daar veel animo voor is.
Ja, rituele onthoofding van de top 5, met livestream en alles.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar in deel duizend moet wel iets gebeuren toch? Een reset of zo.Of een executie van de top 5?
Er komen niet eens 50 man hierquote:Op woensdag 6 september 2017 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment voor nieuwe leden na een reset.Nu hoor ik mensen al klagen dat ze nog steeds niet in de top 50 staan.
Hahaha, cool.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:53 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja, rituele onthoofding van de top 5, met livestream en alles.
Volgens de scorelijst wel.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komen niet eens 50 man hier
Op heel FOK! ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komen niet eens 50 man hier
elke maand iedereen op 0quote:Op woensdag 6 september 2017 18:52 schreef Pg_up het volgende:
waarom wil men dat?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Als dat is wat de overgrote meerderheid wil..
gewoon doorgaan tot de miljoen puntenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Als dat is wat de overgrote meerderheid wil..
Nee dat komt door de periode qoipoi/martijn/aplex.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie ze iig niet meer.
je bent zelf een 0quote:Op woensdag 6 september 2017 18:55 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
elke maand iedereen op 0
En aan het eind van het jaar een topic met de maandwinnaars.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:55 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
elke maand iedereen op 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |