Ik ben serieus. Wim is getrouwd. Hebben twee kinderen.quote:
De dag dat haags een foto deelde van zijn dochter was ook een gemis voor jequote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt spijt van gehad.
Tot nu.
Gooi een pan op het dak.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanavond een dakpan gesloopt. Nu moet ik opzoek naar een nieuwe.
Hoe weet je welke dakpan je hebt
Ik maak hem net uit.quote:
Waarom verbaast dat mij niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Het is immers het VIVA-Forum niet. Heb ik een permban trouwens.
Scan de barcode achterop.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanavond een dakpan gesloopt. Nu moet ik opzoek naar een nieuwe.
Hoe weet je welke dakpan je hebt
Nu valt het kwartje pas.quote:
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op FOK invoeren. (niet in het reactieveld)
Ja, ik moest lachen omdat jullie langs elkaar heen praten.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Wim is getrouwd. Hebben twee kinderen.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dag dat haags een foto deelde van zijn dochter was ook een gemis voor je
ransaapquote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, gewoon een scheetje, stonk gewoon heel erg
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn huis komt uit 40/45. Ik geloof niet dat ze toen al barcodes hadden.
CSquote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.quote:
Hij stond op van zijn stoel.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?
CS is echt het meest afgrijselijke wat er op deze aardbodem ontworpen is.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CS
Ik heb het gemist, bedankt GGMM
Begrijp het inmiddels.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen omdat jullie langs elkaar heen praten.
Jebroer is de naam van een artiest. Dit nummer:
Terwijl jij echt je échte broer bedoelde..
Ik ging er op één staan.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?
Je bent unbanned.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.Zal wel iets met Sylvana zijn denk ik.
wtf is CSquote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CS
Ik heb het gemist, bedankt GGMM
Je hebt vast weer wat over Bogarde geroepenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.Zal wel iets met Sylvana zijn denk ik.
Ik stond er achter.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging er op één staan.
Kom maar met de viesdik grapjes. Ik kan ze hebben
Oh. Zo eens kijken.quote:
Onlogisch is 2.14m.quote:
Centraal Station Den Haags Kwartiertje.quote:
Ik zou niet durven. Reiziger wel. Die staat gelijk met een mond vol tanden als het water aan z'n lippen staat.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt vast weer wat over Bogarde geroepen
twee zielen...quote:Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Centraal Station Den Haags Kwartiertje.
Weet ik. Gebruik altijd een opstapje. En dan nog moet ie voorover bukken.quote:
Onder één arm ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/CS
Hier!!!!!!!!!!!!!!!
STELLETJE SCHAVUITEN. CS VERWIJST OP DE WIKI WEL NAAR COUNTERSTRIKE MAAR NIET EENS NAAR COMIC SANS IDIOTEN!!!! ZO. DAT MOET PIJN DOENIk zeg ook niet dat het een officiële afkorting is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar elke debiel weet dat als je die cheat invoert je dat lettertype krijgt en dat dat geen ene fuck met jouw kutspelletje te maken heeft.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/CS
Hier!!!!!!!!!!!!!!!
STELLETJE SCHAVUITEN. CS VERWIJST OP DE WIKI WEL NAAR COUNTERSTRIKE MAAR NIET EENS NAAR COMIC SANS IDIOTEN!!!! ZO. DAT MOET PIJN DOENDoe normaal idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging hier over een cheatcode waar je een ander lettertype van krijgt en dan kom jij met een spelletje aanzettenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de comeback van de Comic sans homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |