Dit.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot.
Je kan een kilo chips vreten.
Of je kan een kilo tuinbonen eten.
Tering, JC is écht mokerdom.
Veel speelplezier!quote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Ik ga nu naar de winkel Destiny 2 halen.
Dat is erg veel genot.
Leuk voor je!quote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Dat is erg veel genot.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Ik ga nu naar de winkel Destiny Childs halen.
Dat is erg veel genot.
Enig makker!quote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Dat is erg veel genot.
Have funquote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Dat is erg veel genot.
Doe eens lief joh.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Dat is erg veel genot.
Tering, jullie zijn nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot.
Je kan een kilo chips vreten.
Of je kan een kilo tuinbonen eten.
Tering, JC is écht mokerdom.
Tjeumig.quote:
Paarden zijn edele dieren. Dus laten we die buiten beschouwing laten.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tering, jullie zijn nog dommer dan ik dacht.
1000 calorieën tuinbonen
of 800 calorieën tuinbonen
minder calorieën = minder eten
Stelletje domme paarden
Hoeveel calorieën is broodje bal met twee pompies mayoquote:Op woensdag 6 september 2017 12:09 schreef JanCees het volgende:
volgens onlo
als je in plaats van 1000 calorieën eet, 1000 calorieën "anders" eet, val je af![]()
Wat een giller
quote:Op woensdag 6 september 2017 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tering, jullie zijn nog dommer dan ik dacht.
1000 calorieën tuinbonen
of 800 calorieën tuinbonen
minder calorieën = minder eten
Stelletje domme paarden
Je kan op een dag 1kg tuinbonen eten. Dan krijg je 200kcal binnen.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:09 schreef JanCees het volgende:
volgens onlo
als je in plaats van 1000 calorieën eet, 1000 calorieën "anders" eet, val je af![]()
Wat een giller
JC, tel je gedurende deze periode je calorieën?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:09 schreef JanCees het volgende:
volgens onlo
Wat een giller
Alles wegen. Maar zodra je buiten de deur eet is dat moeilijk bij te houden.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën is broodje bal met twee pompies mayo
Ik denk dat JC eerst moet starten met cognitief denken alvorens hij kcal wilt gaan tellen.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
JC, tel je gedurende deze periode je calorieën?
En dat heeft hij geheel aan zichzelf te dankenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat JC zijn wonden likt in een hoekje.
Die arme knul domme idioot krijgt straks de genadeklap van GGMM nog te verwerken.
JC is niet te benijden.
De voorzet, heerlijk op maat, scherp aangesneden maar ik doe het maar niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
Liever te dik in de kist dan een broodje bal met 2 pompjes mayo gemist
Je hebt toch wel oordopjes?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, de kinders van de nabijgelegen basisschool krijgen verkeersles en dat moet schijnbaar altijd gepaard gaan met heel veel geschreeuw en gegil
Ik voel je pijn, ze hebben hier een BSO geplaatstquote:Op woensdag 6 september 2017 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, de kinders van de nabijgelegen basisschool krijgen verkeersles en dat moet schijnbaar altijd gepaard gaan met heel veel geschreeuw en gegil
TRquote:Op woensdag 6 september 2017 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ze hebben hier een BSO geplaatstkrijg echt Columbine neigingen.
Heb koptelefoon op, maar zelfs dan hoor ik ze nog luid en duidelijk.quote:
wat heeft dit er mee te maken?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Je kan op een dag 1kg tuinbonen eten. Dan krijg je 200kcal binnen.
Je kan een dag later 800 gram chips eten. Daarmee eet je minder maar krijg je wel 4328 kcal binnen.
Je bent echt een idioot JC.
Sterkte man. Kutkinderenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb koptelefoon op, maar zelfs dan hoor ik ze nog luid en duidelijk.
ik ben inderdaad minder aan het etenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MINDER ETEN.
Godverdomme infantiel stuk incest dat je er bent. Ben je zo dom of doe je alsof?
quote:Op woensdag 6 september 2017 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben inderdaad minder aan het eten
jullie begonnen over "anders" eten
3 años, 68 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx @ArjenRobben no era penal.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3 años, 68 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx @ArjenRobben no era penal.
volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op woensdag 6 september 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]____________________!
Echt. Ik reageer hier niet meer op hoor. Man man man
Je moet niet minder eten, je moet anders eten.
Als je iedere dag een halve kilo chips vreet, kan je dat best veranderen naar een 1 kilo sperziebonen en afvallen.
Het gaat nogmaals niet om MINDER eten maar ANDERS eten.
Ik zie in jou wel een nieuwe modquote:Op woensdag 6 september 2017 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
Zullen we het gezellig houden heren?
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:09 schreef JanCees het volgende:
volgens onlo
Wat een giller
Broodje zalmquote:Op woensdag 6 september 2017 12:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat doen we voor lunch jongens?
Ik mot nog ontbijten.
tomatensoepjequote:Op woensdag 6 september 2017 12:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik mot nog ontbijten.
Bammetje leverworst en een pak karnemelkquote:Op woensdag 6 september 2017 12:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik mot nog ontbijten.
Waar twijfel je aan?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if trolling or serious discussion.. ik dacht ik reageer niet want dadelijk trap ik er weer in omdat ik niet goed ben sarcasme, maar begin nu echt te twijfelen..
ik niet goed ben sarcasmequote:Op woensdag 6 september 2017 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if trolling or serious discussion.. ik dacht ik reageer niet want dadelijk trap ik er weer in omdat ik niet goed ben sarcasme, maar begin nu echt te twijfelen..
Dat dit een echte discussie is ipv we gaan met meerdere gewoon dom lopen lullen als een uit de hand gelopen grap.quote:
Over voeding zijn GGMM en ik, in tegenstelling tot JC, altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dit een echte discussie is ipv we gaan met meerdere gewoon dom lopen lullen als een uit de hand gelopen grap.
WOW.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, enige goede vriend in deze SC
MES. STEEK. PIJN.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij danquote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent gekwetstquote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij dan
Jij bent inderdaad niet goed met sarcasme.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij dan
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet goed met sarcasme.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #5808] Dansen *O*quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je nooit in VBL, laat staan deze SC
quote:
En deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
why?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je mij gezondheid wensen in BNW
Bedankt
Alles over Xiaomi Laptop Garantie, Xiaomi Nederlandquote:Op woensdag 6 september 2017 13:31 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie hoe het zit met garantie op xiaomi laptops
Bedanktquote:Op woensdag 6 september 2017 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles over Xiaomi Laptop Garantie, Xiaomi Nederland
Deze is voor onlogischquote:Op woensdag 6 september 2017 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cause things ain't gettin' over
Listen to what I say..quote:Op woensdag 6 september 2017 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cause things ain't gettin' over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |