Ik kwam nooit voorbij die missie van Kenji ofzo, waar je binnen 5 min 3 superdeluxe sportwagens moest vinden en onbeschadigd af moest leverenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh man
Paar maanden terug GTA Vice City weer uitgespeeld. Is toch wel eens van de beste spellen ooit.
Geldkwestie he. Fifa focust zich meer op een breder spel, zoals die Zuid-Amerikaanse competities erin te pleuren. Meer landen benanderen enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nou zijn om dat te regelen in deze tijd.
GTA San Andreas had ik nog op de Playstation 2, wat een genot vond ik dat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh man
Paar maanden terug GTA Vice City weer uitgespeeld. Is toch wel eens van de beste spellen ooit.
Ik had bij GTA ook eens zo'n missie dat je weer binnen de tijd terug moest keren en ik echt op drie tellen na het niet haalde.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam nooit voorbij die missie van Kenji ofzo, waar je binnen 5 min 3 superdeluxe sportwagens moest vinden en onbeschadigd af moest leveren
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam nooit voorbij die missie van Kenji ofzo, waar je binnen 5 min 3 superdeluxe sportwagens moest vinden en onbeschadigd af moest leveren
Genotsgame. Behalve die (clichéquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GTA San Andreas had ik nog op de Playstation 2, wat een genot vond ik dat.
Je kan toch gewoon op alle belangrijke landen wel flink wat mensen zetten om die stadions erin te krijgen en dan alle subtoplanden zoals Nederland met ook meer stadions dan slechts één.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geldkwestie he. Fifa focust zich meer op een breder spel, zoals die Zuid-Amerikaanse competities erin te pleuren. Meer landen benanderen enzo.
Die ene missie met die dikzak achterin die maar bleef bestellenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Genotsgame. Behalve die (cliché) trein missie
Nee, lui varken hier.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
En een tuin onderhouden ligt je niet.
Toch?
Je moet je bek houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
Ik heb een tuintje in mn hart ALLEEN VOOR JOUUUU
Big Smokequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene missie met die dikzak achterin die maar bleef bestellen
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fuck you, bitch. Erken mijn status.
ERKEN
Ik erken jequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fuck you, bitch. Erken mijn status.
ERKEN
Altijd wel leuke personages in die gamesquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Big Smoke
Oh echt, al die figuren in die game.
Jezus dit is triestquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
Laat mij met rust. Het moet een KEER klaar zijn.
Ja ik BEN een grote naam voor dit NIETIGE forumpje.
Mag ik dan AJB in alle rust mijn ding doen hier. Mag het??
Zo mee eens dat het eng wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Maar, JR, als je GTA zo tof vindt, dan is Read Dead Redemption ook wat voor je hoor, dat is GTA maar dan in het wilde westen. Zelfde makers ook.
Ik ben niet echt een westernfan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Maar, JR, als je GTA zo tof vindt, dan is Read Dead Redemption ook wat voor je hoor, dat is GTA maar dan in het wilde westen. Zelfde makers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |