Dronken Amsterdammer? Tom Staal?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thuiswedstrijd voor die verslaggever
daarnaast is hij met die dronken amsterdammer de beste verslaggever van Nederland
Jup.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een periode die ook weer vrij snel voorbij is gegaan.
Jammer dat EA er niet gewoon meer stadions in kan gooien ook. Van alle topcompetities sowieso alles wel en dan in Nederland ook wel een stuk of vijf stadions.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daarmee zitten ze fifa dus dwars. Ook Camp Nou en Signal Park heeft PES dit jaar.
Welke 5 Eredivisie stadion behalve de Kuip erbij zou je er nog bij willen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat EA er niet gewoon meer stadions in kan gooien ook. Van alle topcompetities sowieso alles wel en dan in Nederland ook wel een stuk of vijf stadions.
De Koelquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke 5 Eredivisie stadion behalve de Kuip erbij zou je er nog bij willen dan?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest. Adieu
De eerste GTA waar je het niet alleen van bovenaf kon bekijkenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup.
Ik weet nog wel dat ik m'n GTA 3 rip van rapidshare.de af moest halen. GTA zonder radiostations
Allemaal gewoon hè. En ook uit de JL en dan gewoon De Toekomst en De Herdgangquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was net zo'n moment als de firstperson view in GTA V.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste GTA waar je het niet alleen van bovenaf kon bekijken
4, De Kuip is ook een station uit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was net zo'n moment als de firstperson view in GTA V.
station.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4, De Kuip is ook een station uit de Eredivisie.
Geen dank.
XDquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal gewoon hè. En ook uit de JL en dan gewoon De Toekomst en De Herdgang
GTA III is samen met Vice City m'n favo GTAquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup.
Ik weet nog wel dat ik m'n GTA 3 rip van rapidshare.de af moest halen. GTA zonder radiostations
Dat was de RELOADED en razor1911 tijd volgens mij. Internet werd beter en 'alles' was te downloaden opeens.
Oh manquote:
En een tuin onderhouden ligt je niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit een tuin. Krijg je ook niet dat idiote gedram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |