Jij je zin. Wat is dit vermoeiend zeg. Je bent geen partij man. Je gaat nergens leuk, gevat of origineel op in. Het zijn continue jij-"grappen" die je blaat.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, gewoon excuses voor je gedrag dus
Ik maak hier nergens grappen johquote:Op woensdag 6 september 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij je zin. Wat is dit vermoeiend zeg. Je bent geen partij man. Je gaat nergens leuk, gevat of origineel op in. Het zijn continue jij-"grappen" die je blaat.
Ik sta iedereen netjes te woord.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak hier nergens grappen joh
Maar dat jij niet met kritiek om kunt gaan is eigenlijk al veel langer bekend natuurlijk.
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Hahaquote:Op woensdag 6 september 2017 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Enige zelfkennis is je nogal vreemd zie ik.
Ben je nu alweer dronken?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu weer voor Abracadabra uitslaat.
Wat heeft dit met zelfkennis te maken ?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Waar beweer ik dat ?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Altijd al een beetje last gehad van grootheidswaanzin inderdaad. Dat je ervoor kiest je leven weg te gooien aan drank en fok maakt je nog niet beter dan ieder ander willekeurig lid
Dat je regelmatig uit je slof schiet ipv dat je netjes reageert.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met zelfkennis te maken ?
Niet regelmatig. Alleen als het nodig is en tot het bot verkleumd en getergd ben.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je regelmatig uit je slof schiet ipv dat je netjes reageert.
Tong80 topic verzamelingquote:Op donderdag 7 september 2017 00:38 schreef sig000 het volgende:
Is er al een tong draait door subforum?
Fixedquote:Op donderdag 7 september 2017 01:07 schreef tong80 het volgende:
Alleen als tong het nodig vindt en tot het bot verkleumd en getergd ben.
Mooie tekst, over wie gaat dat?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk ik ook regelmatig als ik hem weer een tirade tegen een user zie posten die hij niet moet.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel mooi om te zien dat ons aller tong80 mensen nog steeds kan laten schuimbekken achter hun keyboard. Echt, waar maak je je druk om denk ik dan.
Regelmatig nog wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:20 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Denk ik ook regelmatig als ik hem weer een tirade tegen een user zie posten die hij niet moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |