Weet ik. De antwoorden zijn weer eens tergend dom.quote:
Noem eens een verstandig besluit van voor die tijd.quote:Op woensdag 6 september 2017 07:49 schreef Plompzakker het volgende:
Eerste verstandige besluit van de admins in tijden
Je laatste banquote:Op woensdag 6 september 2017 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een verstandig besluit van voor die tijd.
Wacth even, jij bent geen fan van tong? Ik dacht die wel prima pastte in het rijtje Iwanus, vogeltjesdans en al die anderen die je altijd zo toejuicht.quote:
Dat gevoel herken ik. Heb de term crewlid ooit te letterlijk genomen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:14 schreef zovty het volgende:
Persoonlijk lijk je me wel een goeie mod, maar het lijkt me een slecht idee om je crewtoegang te geven. Kan dat niet echt onderbouwen, maar is gewoon een gevoel.
Het feit dat de eerste 2 wel van toegevoegde waarde zijn middels kwaliteitstopics en dito postsquote:Op woensdag 6 september 2017 15:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wacth even, jij bent geen fan van tong? Ik dacht die wel prima pastte in het rijtje Iwanus, vogeltjesdans en al die anderen die je altijd zo toejuicht.
Wats aan de haansj???
Strange. Zijn toch alledrie van hetzelfde laken een pak, type "ik geloof mijn eigen hype", zeg maar.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het feit dat de eerste 2 wel van toegevoegde waarde zijn middels kwaliteitstopics en dito posts
Iwanus topics zijn cultquote:Op woensdag 6 september 2017 15:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Strange. Zijn toch alledrie van hetzelfde laken een pak, type "ik geloof mijn eigen hype", zeg maar.
Iwanus is een sneue loser die iedereen die ook maar iets over zijn vorige accounts durft te zeggen meteen een ban aan laat naaien want oh oh oh er zou toch eens iets gebeuren met zijn zorgvuldig gecultiveerde imagootje.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Iwanus topics zijn cult
VD is grappig
Maar tong is het net niet
Heeft iwanius vorige accounts dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Iwanus is een sneue loser die iedereen die ook maar iets over zijn vorige accounts durft te zeggen meteen een ban aan laat naaien want oh oh oh er zou toch eens iets gebeuren met zijn zorgvuldig gecultiveerde imagootje.
VD heeft zo vaak een blauwtje gelopen bij de vrouwen dat hij omgeslagen is naar de 'alle vrouwen zijn kut' school van gedachte en zijn leven slijt met slechts 28 katten als gezelschap.
Over tong heb je helemaal gelijk though.
Er staats niets op je CV waaruit blijkt dat je een goede mod zou zijn. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een goede mod zou zijn geweest ? Wie kan zeggen dat ie een goede mod wordt als ie wordt gevraagd of zich aanmeldt ? Mijn CV geeft de burger wel goede moed.
Wanne boefje ben je toch.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heeft iwanius vorige accounts dan?
Ik ben oprecht benieuwd. Ik spioneer graag een beetje in het verleden van dit icoonquote:
Ik kan je een hand geven Herman, ik heb een paar jaar terug ook Koos leren kennen in de Arena, op het balkon. Dit ga je niet geloven, maar ik heb hem rock-paper-scissors leren spelen. Een groots moment. Was de thuiswedstrijd tegen AZ volgens mij, toen er zo'n idioot de keeper van AZ een schop gaf en de wedstrijd gestaakt werd.quote:
Heb jij je naam gekozen nav een old skool saturdaymorning cartoon?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:50 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook nog serieus ingaan op dit topic.
Nope, geen idee waar je het over hebt ookquote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb jij je naam gekozen nav een old skool saturdaymorning cartoon?
quote:Op woensdag 6 september 2017 16:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd. Ik spioneer graag een beetje in het verleden van dit icoon
quote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar je het over hebt ook.
Zou ik moeten kennen opzich, maar nee, zegt me nietsquote:
Er klopt geen fuck van je zin. Post eens normaal Nederlands. Het krampachtig correct Nederlands druipt er vanaf.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het feit dat de eerste 2 wel van toegevoegde waarde zijn middels kwaliteitstopics en dito posts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |