Ik zie mods meer als stadswachtenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar een mod bant mensen niet. Die is als de Wouten. FA's zijn rechters.
Zo moet je het zien.
Onlogisch interesseert me geen reet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Onlogisch zei dat je een dik kutwijf bent.
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ipv bans uitdelen posts verwijderen en lauwe pis in FB over je heen krijgen
Wow.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlogisch interesseert me geen reet.
Dat heb je dus heel goed begrepenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent nu wat, een paar uur mod, en nu ga je me al in de gaten houden?
Ik maak liever een einde aan mijn levenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.
Ik ben op tijd gestopt, amice.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak liever een einde aan mijn leven
Oké. Fijn dat je je users net zon kans geeft als de users jou. Doei.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat heb je dus heel goed begrepen
Hoezo? Ik mag je Scrummie, maar niet zo negatief doen over een nieuwe mod. Nergens voor nodig toch?quote:
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag je Scrummie, maar niet zo negatief doen over een nieuwe mod. Nergens voor nodig toch?
Haha madquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké. Fijn dat je je users net zon kans geeft als de users jou. Doei.
Dat maak jij er weer vanquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.
Ja en daar heb je mooi je nickname aan te dankenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik mod werd meteen de bezem erdoor heen gehaald
De toon werd toen gezet hoor
(dank aan mijn grote vriendin Karina voor het leren toen, credits)
Het is ook pas zijn eerste dag hè.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reactie als mod.
Man, je hebt nog veel te leren.
Iedereen heeft het maar over het kliekje. Niemand weet wie er in zit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanafquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reactie als mod.
Man, je hebt nog veel te leren.
Yvonne postte hier ooit een lijst met namenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over het kliekje. Niemand weet wie er in zit.
Jij zit er ongetwijfeld in.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
als zijndequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanaf
jawel, maar ik ga hier geen namen noemenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist op je eerste dag moet je scherp zijn, en geen users in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is ook pas zijn eerste dag hè.
als zijnde hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster inquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.
WAT!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Doe eens normaal, joh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Johannes kwam ook altijd zijn beloftes naquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster in
Aan wie doneer jij een abo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zit er ongetwijfeld in.
Ik niet, ik doe niet aan kliekjes.
Dat was schitterend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Vasion zou het ook wel weten denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.
Kom er maar in, Tong.
XDquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Verplichtingen maatje. PRAAT ME BIJ.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |