Oh das het gangbare niveau in Stadskanaal.. "Even kijken als Henk ook thuis is"quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet een beetje huilen om "dan als"
Zou ze zoveel neuken dat ze geen idee meer heeft?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Vast een boze ex vriendje...
Gewoon ff cameraatje opvragen. je hebt hem..
Ik moet een beetje huilen om Knoalquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh das het gangbare niveau in Stadskanaal.. "Even kijken als Henk ook thuis is"
Knoal, Muzzel en Pekel ben'n ook wel DE steeën van t'laand..quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen om Knoal
Hoe kom ik dan weer op Knoal?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was trouwens in Ter Apel, niet in Knoal.
Waar het hart vol van is..quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan weer op Knoal?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door sp3c op 05-09-2017 21:36:35 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
You're welcome.quote:
Das een Wquote:Op woensdag 6 september 2017 04:59 schreef crystal_meth het volgende:
Die "k" is makkelijk herkenbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |