abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:56:31 #226
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173598526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:27 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Daar hoeft een leraar niet over na te denken. Na schooltijd gaan de kinderen uit school. Punt.
Dan komen ouders klagen dat het kind een half uur op straat in Rotterdam heeft moeten wachten totdat de ouders tijd hadden om het op te komen halen.
pi_173598542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan komen ouders klagen dat het kind een half uur op straat in Rotterdam heeft moeten wachten totdat de ouders tijd hadden om het op te komen halen.
Probleem van de ouders.
pi_173598546
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oftewel, je krijgt maar de helft van het verhaal mee. En op basis daarvan trek je een hoop conclusies en gedraag je je als een tokkie.
Als jij dit Tokkie gedrag vind, dan nodig ik je graag uit om eens op wat scholen te gaan kijken.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:00:45 #229
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173598588
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:50 schreef Faeroer het volgende:
Daarom ook je kinderen niet op een Nederlandse school zetten, de docenten zijn ruk en het volk wat erop af komt is nog rukker.
???
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:00:52 #230
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173598589
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:57 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Probleem van de ouders.
Dat weer word afgeschoven naar het onderwijs. Het onderwijs moet zich in alle bochten wringen om het maatschappelijk nog allemaal rond te krijgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_173598606
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:00 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat weer word afgeschoven naar het onderwijs. Het onderwijs moet zich in alle bochten wringen om het maatschappelijk nog allemaal rond te krijgen.
Schooldeur dicht is dicht hoor.
pi_173598618
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:02 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Tenzij er kinderen moeten nablijven _O-
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:04:30 #233
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173598652
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:02 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou je zeggen. Maar mocht er iets gebeuren na schooltijd op weg naar huis is het onderwijs ook weer de klos. Het is een maatschappelijk probleem waar al lang geleden het onderwijs steeds meer verantwoordelijk is voor de opvoeding omdat ouders beide werken. Het is niet meer zo zwart wit.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:06:00 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173598675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lijkt me dat daar in de meeste gevallen wel begrip voor is, ja.
Ik denk het niet.
En als je je andere kind van een andere school moet ophalen (speciaal onderwijs bijvoorbeeld) kilometers verderop, terwijl je een kwartier hebt tussen de eindtijd van de ene school en die van de andere school?

Wat denk je; dat ze op die school van speciaal onderwijs denken van "oh, geeft niet, kan gebeuren dat de juf daardoor 10 minuten voor nop met je kind op het schoolplein staat te wachten", of dat ze denken van "Oh, nu al nablijven, nou die zullen we hier over een paar jaar dan ook wel op school hebben".

Echt, het is klinkklare nonsens dat mensen "m'n kind moest nablijven" wel als acceptabel excuus zullen zien, daarbij geef je geen reactie op hoe dat volgens jou dan bijvoorbeeld met een BSO moet, die een kwartier later gewoon bij een andere school moet staan.
Of, zoals in het voorbeeld in deze post: een ouder die en kwartier later een ander kind bij een andere school moet ophalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173598742
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Zou je zeggen. Maar mocht er iets gebeuren na schooltijd op weg naar huis is het onderwijs ook weer de klos. Het is een maatschappelijk probleem waar al lang geleden het onderwijs steeds meer verantwoordelijk is voor de opvoeding omdat ouders beide werken. Het is niet meer zo zwart wit.
School heeft persoonlijke beveiliging van en naar huis, voor elk kind? Zijn we allemaal van Oranje ofzo? Volgens mij begint en eindigt de verantwoordelijk van de school bij de deur.

Volgens mij speelt dit echt alleen op pauperscholen in tokkiedorpjes waar de zus meestal ook de moeder is. Waarom zet je je kind niet gewoon op een Britse school?
pi_173598772
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:10 schreef Faeroer het volgende:

[..]

School heeft persoonlijke beveiliging van en naar huis, voor elk kind? Zijn we allemaal van Oranje ofzo? Volgens mij begint en eindigt de verantwoordelijk van de school bij de deur.

Volgens mij speelt dit echt alleen op pauperscholen in tokkiedorpjes waar de zus meestal ook de moeder is. Waarom zet je je kind niet gewoon op een Britse school?
Daar hebben ze op hun 8e een BMI >30 en zijn ze voor hun 12e moeder/vader.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173598801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:12 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Daar hebben ze op hun 8e een BMI >30 en zijn ze voor hun 12e moeder/vader.
Ik zal dan wel een zwart schaap geweest zijn.
pi_173598821
quote:

[..]

Jammer genoeg zijn ze niet zo happy meer met de naderende Brexit op buitenlandse scholieren.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:18:11 #239
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173598867
quote:

[..]

Lees je de berichten niet waar onderwijzers notabene voor de rechter kunnen verschijnen als een kind in het zwembad verdrinkt waar ook nog badmeesters aanwezig zijn. Ze worden dan wel vrijgesproken etc maar ondertussen ga je wel als onderwijzer door een molen. Een kind dat valt en je mag je al verantwoorden. Laat staan als een kind op weg naar huis iets overkomt. Ik zie de nieuwsberichten al voor me.

Totaal bezopen allemaal. Maar he dat is de maatschappij Waar ouders alles overlaten aan anderen. Maar o wee als het dan mis gaat. Dan zijn de rapen gaar. De kerntaak van onderwijs is kennis overdragen. Helaas werkt het zo schijnbaar niet meer.

Maar ik ben het wel eens dat je niet een hele klas moet laten nablijven en geef strafwerk mee naar huis. Op dat punt ben ik het met Leandra eens.

Ook loop je zo niet een klas binnen en zal een conciërge of ander aanspreekpunt weer in ere hersteld moeten worden.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:20:54 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173598912
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als jij dit Tokkie gedrag vind, dan nodig ik je graag uit om eens op wat scholen te gaan kijken.
Ja maar hij doet het erger als mij dus ik ben gewoon normaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173599001
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jammer genoeg zijn ze niet zo happy meer met de naderende Brexit op buitenlandse scholieren.
Want er zijn geen Britse scholen in NL? :')

Lekker je kind laten opleiden door een pabo genderstudies kutje en in groepjes met Janairo, Lakisha, Romano en Boterbloempje zetten. Goed idee.
pi_173599005
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik zal dan wel een zwart schaap geweest zijn.
Privé school?
pi_173599012
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Lekker je kind laten opleiden door een pabo genderstudies kutje en in groepjes met Janairo, Lakisha, Romano en Boterbloempje zetten. Goed idee.
:D :')
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:29:24 #244
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173599065
quote:

[..]

Och nee. Dus als je de kinderen niet op een Britse school tussen de elite plaats ben je een tokkie. Zie hier het het probleem van de maatschappij.
pi_173599166
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:29 schreef Cherna het volgende:

[..]

Och nee. Dus als je de kinderen niet op een Britse school tussen de elite plaats ben je een tokkie. Zie hier het het probleem van de maatschappij.
Elite? Maar je mag wel een beetje denken aan de toekomst van je kind lijkt mij. Als jij wilt dat je kind thuis komt met uitspraken zoals "wollah, waar is dat fiets broer", ga ervoor! _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:25 schreef Eleiko het volgende:
Privé school?
Zo zou ik het niet willen noemen. Mijn vader was in dienst dus elke 2-3 jaar konden wij weer ergens anders heen. Dat was ook niet echt prettig, maar er waren gelukkig geen kampers en slachtofferrollers die je schoenen bij de gymlessen stelen.
pi_173599287
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Aldus de man die kwaad is omdat de maatschappij niet helemaal ingericht is op zijn wensen. :D

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als jij je kind wilt opvoeden met het idee dat respect voor anderen ondergeschikt is aan geld, moet je vooral zo doorgaan.
Ik voed mijn kind op met "afspraak is afspraak". Dat geldt voor haar, voor mij, maar ook voor school.

De maaatschappij is ingericht op mijn wensen. Om 15:00 wil ik mijn kind volgens afspraak ophalen. Daarin word ik gesteund door de geldende moraal en wetgeving.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173599330
quote:

[..]

Ja, da's Nederland tegenwoordig. Je vergeet alleen de Mohammeds, Hakan's en Izaia's.
pi_173599363
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik voed mijn kind op met "afspraak is afspraak". Dat geldt voor haar, voor mij, maar ook voor school.

De maaatschappij is ingericht op mijn wensen. Om 15:00 wil ik mijn kind volgens afspraak ophalen. Daarin word ik gesteund door de geldende moraal en wetgeving.
inderdaad.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:46:29 #249
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173599376
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, da's Nederland tegenwoordig. Je vergeet alleen de Mohammeds, Hakan's en Izaia's.
Je vergeet dat je als volwassene wel met diverse mensen moet kunnen samenwerken. Waar ze ook vandaan komen.
pi_173599687
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je vergeet dat je als volwassene wel met diverse mensen moet kunnen samenwerken. Waar ze ook vandaan komen.
Waar staat dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')