quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar schreef ik "onrendabele uitvreters"?
Daar.quote:
Welke nietquote:
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Zo praat je niet over Guido.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.
Ah, je bent weer in de relmodus vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Omdat "cultuur marxisme!"quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.
Ik snap dat niet zo goed, hoe kan het jouw probleem zijn dat iemand zich een man, vrouw, clown of dolfijn voelt, waarom heb je daar last van?
Ja maar jij hebt de goedwies dan ook weer flink kapot de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |