KOEKOEKquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.
Sterker nog, dan wordt er over het totaal minder gepost.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
Jij slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
word jequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt de vergelijking niet.. laat maar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Ik weet al wie de nieuwe mod gaat wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie gaat uiteindelijk over de toewijzing van de mods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |