vind uquote:Wat vind u er nou van dat uw stem, en daarmee de nalatenschap van de Nederlandse taal, nu al bijna veertig jaar door de ruimte vliegt?
quote:Tarado
JR
Typisch
Lange_Lans
LBM
Rickertman
Oh? Wanneer zijn die gestopt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Wie zijn volgens jullie kanshebbers om wel eens iets te maken van dit subforum?
Mijn lijstje :
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Mijn lijstje :
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
Mesquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.
Eerlijk duurt het langst makker.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
Caland een optie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje :
[..]
Je vergeet dat als Ajax verliest je zo een ban krijgtquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie.
Maar toen ik er later nog eens over nadacht vind ik het eigenlijk wel goed. Tagliano heeft het altijd over een beter FOK! en probeert het niveau op te krikken en zet zich heel goed in voor VBL.
Met die insteek zijn wij straks meer van hem verlost aangezien hij geen VBL mod meer zal blijven (hopelijk) omdat hij zijn ideeën die hij had voor VBL straks over heel FOK! moet trekken en niet langer alleen op VBL. Daar lag voor hem natuurlijk de focus de afgelopen maanden. Logisch, als VBL mod.
Maar nu moet hij ook kijken hoe hij Travel, Fotografie, Flora & Fauna, MEN () naar een blijvend hoger niveau kan tillen. Dat betekent automatisch, wanneer hij zijn werk naar behoren uit wilt voeren, dat hij hier minder aanwezig zal zijn.
Al met al een win-win situatie zeg ik je
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor jequote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Markquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland gaf dat gisteren aan.
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor je
VBL / Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.....Tong for VBL-mod.....!quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dit opeens vandaan zeg??? Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Eikelquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.
Wanneer je zulke ambities hebt als Tagliano is het verstandiger om zich volledig op het FA gebeuren te richten. Natuurlijk moet ie aanblijven totdat er 1 of 2 nieuwe, geschikte mods zich aan dienen. Maar daarna zal hij zich toch meer en meer moeten richten op FOK! algemeen en niet meer gaan modden in VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Mark
Pijnlijk dat twee nobuddies zoals ene LBM en ene Rickertman (who the fuck is Rickertman?) boven ons worden verkozen.quote:
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pijnlijk dat twee nobuddies zoals ene LBM en ene Rickertman (who the fuck is Rickertman?) boven ons worden verkozen.
Wanneer jij het niet kan hebben dat ik zeg dat jij waarschijnlijk geen goede mod zal zijn, zegt dat meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch was er maar weer vroeg bij vandaag om een aantal steken onder water uit te delen aan zijn 'vrienden'
Jammer dat je zo tegen mij doet sinds mijn VBL fantasy league team zo veel punten pakt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wel héél erg pijnlijk als jij nu niet één van de 2 nieuwe mods wordt.
JC is niet zo scherp vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.
Dat zijn dp, mrstylo en lange_lans alquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.
Hehe.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je zo tegen mij doet sinds mijn VBL fantasy league team zo veel punten pakt.
Hij staat volledig geïsoleerd. Niemand neemt hem nog serieus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch was er maar weer vroeg bij vandaag om een aantal steken onder water uit te delen aan zijn 'vrienden'
Dat is een flinke misrekening geweest van je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe.Je doet het goed maat. Ik heb een waardeloze interland periode achter de rug. Maar ik heb ook niet heel veel internationals.
Yep. Ik heb grote fouten gemaakt tijdens die biedrondes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een flinke misrekening geweest van je.
Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zijn dp, mrstylo en lange_lans al
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?quote:
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.
Bedankt (Ja)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Ondertussen ben ik soeverein leider van het hele spelletje. Maar de eerste pannenkoeken zijn meestal voor de kinderen. Onheil kan in een klein hoekje zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik heb grote fouten gemaakt tijdens die biedrondes.
Dit is een wijze les voor volgend jaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Raymaniaquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?
Echte bazen typen met shift. En bedankt, ook altijd leuk om jou te zien postenquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ER BENT MAAT (Getypt met shift overigens)
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Dat zou hij alleen doen als hij denkt dat Tagliano voetbal tot walhalla voor Stijn kan maken. Dus veel Pieter Zwart artikelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
wie is LBM?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.
Overigens denk ik dat jij het ook heel goed zou kunnen, vermits je een aantal acts laat varen. GGMM was een goede mod en Tarado zou altijd goed zijn, maar die heeft al aangegeven het niet te willen. JR zou het ook kunnen.
Ik zit in de IT.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.quote:
Maakt sensequote:Op dinsdag 5 september 2017 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.
Dat lijkt me wat hoog gegrepen Vincent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat moet je kunnen als mod?
letterlijk nietsquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Onterecht posts weghalen, niet sociaal zijn, janken over users, bans aanvragen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Succes. Lange dag.quote:
succes jancees.quote:
JoJoortje gaat het worden natuurlijk. Al gaat mijn steun uiteraard naar Onlogisch of Jancees.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitstekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Dank GGMMquote:Op maandag 4 september 2017 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, maar als Lavenderr en Scrummie zeggen dat je tof bent geloof ik dat blind
Welkom!
Hoi makker.quote:
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitsteken
Wie zijn voor jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker.
Voor wie zijn jou de 2 voornaamste personen om Roland en Tagliano op te gaan volgen in VBL?
gm stijn. Alles wel met de studiestart?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gm stijn. Alles wel met de studiestart?
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zijn voor jou.
Wat jij deed zal misschien correct zijn, maar staat erg lelijk.
Ik hoop dat Jojoortje gevraagd wordt. Daarnaast pfoe.. lange lans dan maar.
Daarna gelijk door naar de uni, of blijf je op het hbo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |