ik begrijp de link niet zoquote:Op maandag 4 september 2017 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Man golft te vaak, vrouw snijdt piemel af
Gewoon aanklikken.quote:
Lekker!quote:Op maandag 4 september 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net een geroosterd broodje met Boursin op
Ik vind dit maar raar.quote:Op maandag 4 september 2017 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Man golft te vaak, vrouw snijdt piemel af
Dit kanaal is sowieso interessant. Ook een goed interview met favo macro-econoom Kees de Kort.quote:Op maandag 4 september 2017 16:12 schreef Typisch het volgende:
Ik zit dit te kijken.
Leuk kanaaltje.
Heerlijke content ja.quote:Op maandag 4 september 2017 17:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit kanaal is sowieso interessant. Ook een goed interview met favo macro-econoom Kees de Kort.
Thnx voor de tip!
Is dat die boris van gamekings oid?quote:
Si. Zijn bedrijf doet de editting en waarschijnlijk is het ook zijn studio.quote:Op maandag 4 september 2017 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die boris van gamekings oid?
Amigoquote:
Ah gaaf. Vond hem altijd wel de tofste. De boys van FTM doen ook vaak leuke dingen.quote:Op maandag 4 september 2017 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si. Zijn bedrijf doet de editting en waarschijnlijk is het ook zijn studio.
Boris is een harde baas ja.quote:Op maandag 4 september 2017 17:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah gaaf. Vond hem altijd wel de tofste. De boys van FTM doen ook vaak leuke dingen.
Nope. Jou?quote:Op maandag 4 september 2017 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
AmigoHeeft Yvo je al als mod gevraagd?
Spinazie.quote:Op maandag 4 september 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
bamiquote:Op maandag 4 september 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
rijst kip groentequote:Op maandag 4 september 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op maandag 4 september 2017 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet gevraagd. Onbegrijpelijk. Mij aanstellen als mod betekent dat GGMM niet meer in VBL post.
Wat wil men nog meer??????
Turksbrood met verschillende dingen er op.quote:Op maandag 4 september 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwacht elk moment een belletjequote:
wat een kutwijf zegquote:Op maandag 4 september 2017 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Turksbrood met verschillende dingen er op.
Al is mijn vriendin zojuist op de bank in slaap gevallen dus het zal nog wel even duren voordat ik ga eten.
quote:Op maandag 4 september 2017 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat een kutwijf zeg
kent ze haar verantwoordelijkheid niet ofzo
Ik eet eigenlijk nooit netjes om 6 uur.quote:
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 4 september 2017 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik eet eigenlijk nooit netjes om 6 uur.
quote:Op maandag 4 september 2017 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
een tik voor elke seconde dat ze te laat is
Risotto al funghiquote:Op maandag 4 september 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2017 17:48 schreef JanCees het volgende:
MED / Nieuwe FA!!! Hoera voor Tagliano
WTF
Lekker man niets mis mee.quote:Op maandag 4 september 2017 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vanavond gaan Kingroland en ik kijken hoe de moffen zich gaan plaatsen voor het WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |