Geen dank, op het gevaar van het weer salonfähig worden van fascisme kan niet vaak genoeg gewezen worden.quote:Op maandag 4 september 2017 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Remlof heeft de TT, dus een opmerking over het FVD of fascisme is net zo'n zekerheid als dat het over Pechtold gaat als Kaas hem heeft.
Thierry wil graag onderdrukt, ja zelfs onderworpen worden.quote:Op maandag 4 september 2017 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
Thierry Baudet is trouwens de slet van de zomer.
Zo lossen we wel het probleem van het te langzaam lopen op:quote:Op maandag 4 september 2017 14:09 schreef Ryon het volgende:
https://www.vno-ncw.nl/fo(...)formatietafel-zitten
Goed stuk weer over de kapitein van het welbekende vlaggenschip.
Bovendien: maakt Thierry er een sport van om zichzelf liggend op allerlei ballerige attributen te laten fotograferen?quote:'De schwung is eruit in Nederland. In Londen en New York zie je mensen ook echt fysiek sneller lopen dan in Amsterdam. Om de dynamiek terug te krijgen stel ik voor om een belastingvrije voet van 20.000 euro voor werkenden in te voeren.
Ja, niet alleen hij. Iedereen eigenlijk uit die posse:quote:Op maandag 4 september 2017 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien: maakt Thierry er een sport van om zichzelf liggend op allerlei ballerige attributen te laten fotograferen?
Ik weet niet goed of dat nu een running gag in die scene is geworden, of dat ze allemaal serieus zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, niet alleen hij. Iedereen eigenlijk uit die posse:
[ afbeelding ]
Dat eerste.quote:Op maandag 4 september 2017 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of dat nu een running gag in die scene is geworden, of dat ze allemaal serieus zijn.
In elk geval lijkt het bezitten van een piano mij een vereiste voor lidmaatschap van de FVD.
Nou, waar meld ik mij aan?quote:Op maandag 4 september 2017 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of dat nu een running gag in die scene is geworden, of dat ze allemaal serieus zijn.
In elk geval lijkt het bezitten van een piano mij een vereiste voor lidmaatschap van de FVD.
Krijg ik dan ook een zakje lavendel als welkomstpresentje?quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://forumvoordemocratie.nl/word-lid
En een piano.quote:Op maandag 4 september 2017 14:20 schreef Puddington het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een zakje lavendel als welkomstpresentje?
Bij de SP krijg je tomaten naar je hoofd geslingerd.quote:Op maandag 4 september 2017 14:22 schreef Puddington het volgende:
Toch wel beter dan bij Groenlinks. Dan krijg ik alleen een papadag en een poster van Halsema.
Maar wel uitstekende carrièremogelijkheden als reclamemaker.quote:Op maandag 4 september 2017 14:22 schreef Puddington het volgende:
Toch wel beter dan bij Groenlinks. Dan krijg ik alleen een papadag en een poster van Halsema.
Daar kun je beter op fappen dan op een poster van Bidet, lijkt me.quote:Op maandag 4 september 2017 14:22 schreef Puddington het volgende:
Geef mij dan toch maar de Jessias.quote:Op maandag 4 september 2017 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar kun je beter op fappen dan op een poster van Bidet, lijkt me.
Is dat het beste wat ze kunnen kopen van die verplichte afdracht van salarissen van hun medewerkers?quote:Op maandag 4 september 2017 14:27 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen ooit een schuursponsje in de vorm van een tomaat van de SP gekregen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |