Dat dacht ik al ja. Dan is dat "gewoon" 3-0 van Zweden sowieso al een beetje voorbarig.quote:Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. Voor de slechtste nummer 2 wordt het resultaat tegen Luxemburg geschrapt. Maar voor de bepaling van het doelsaldo tov Zweden telt het gewoon mee.
Jawel voor het doelsaldo, is nu +6 voor Zweden, ik Nederland nog wel stuntelen tegen Belarus. Wanneer Zweden uitloopt naar +8 bijvoorbeeld moet je 4-0 winnen en ben je nummer 2.quote:Op zondag 3 september 2017 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus het maakt geen fuck uit of Luxemburg met 6-0 verliest van Zweden?
Ooit gehoord van Spanje - Malta?quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef KingRadler het volgende:
het WK niet halen omdat je een paar goals mist dat is toch pijnlijk
nee hoor dat is gewoon terecht hadden ze maar moeten winnen in Bulgarijequote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef KingRadler het volgende:
Nederland heeft wel een verleden met doelsaldo's...quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef KingRadler het volgende:
Keer tegen Ruud gespeeld tegen AFC, was dat team met o.a. Witsche, we stonden 2-0 voor, 20 minuten voor tijd komt Ruud erin en scored 3 keer, zegt ie: kijk zo doen we dat.quote:
Dat gelijkspel in Zweden danquote:Op zondag 3 september 2017 20:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dat is gewoon terecht hadden ze maar moeten winnen in Bulgarije
WK-66: Pak Do Ik - Italië 1-0quote:
Amsterdamse bluf daar hadden we van ins ons Mokumquote:Op zondag 3 september 2017 20:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Keer tegen Ruud gespeeld tegen AFC, was dat team met o.a. Witsche, we stonden 2-0 voor, 20 minuten voor tijd komt Ruud erin en scored 3 keer, zegt ie: kijk zo doen we dat.
Het is minder pijnlijk als het dankzij je eigen onkunde komtquote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef KingRadler het volgende:
Zo werd PSV kampioen op de laatste speeldag.quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef KingRadler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |