Enric heeft vandaag weer flink gespaard en gaat ook in de tijdrit geen trap te veel geven.quote:Op zondag 3 september 2017 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De kans is nog groter dat Mas op de Angliru gaat winnen.
Maar de uitslagen van de nummer laatst vallen weg toch? Meen ik gelezen te hebben. Geldt dat dan ook voor de scores? Dat zou voor Nederland om 7 doelpunten gaan.quote:Op zondag 3 september 2017 19:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Sowieso gaat Zweden ook nog even huishouden tegen Luxemburg, dus 3-0 is niet eens genoeg.
Jezus, wat snap je niet? Winst op Zweden met 3-0 of 4-0 of 5-0 is nog geen zekerheidje op kwalificatie. Er spelen nog andere factoren zoals hoe doe je t ten opzichte van de andere nummers 2quote:Op zondag 3 september 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Als NL gewoon wint van WR en Zweden(liefst met 3-0) dan spreken we hier niet over de slechtste nummer 2's.
Wat is dat voor kutregel?quote:Op zondag 3 september 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
resultaat tegen LUX doet er niet toe.
Wat ik en anderen net tegen jou zeggen is als we gewoon met 3-0 winnen van Zweden dat je dan de slechtste nummer 2 niet bent. Wat NL doet tegen Zweden bepaal ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jezus, wat snap je niet? Winst op Zweden met 3-0 of 4-0 of 5-0 is nog geen zekerheidje op kwalificatie. Er spelen nog andere factoren zoals hoe doe je t ten opzichte van de andere nummers 2
Als je 19 punten haalt ben je er wel, alleen de slechtste doet dat niet, als je kijkt naar de andere pools dan zijn er nog stuk of 3 a 4 die daar ook voor in aanmerking komen.quote:Op zondag 3 september 2017 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jezus, wat snap je niet? Winst op Zweden met 3-0 of 4-0 of 5-0 is nog geen zekerheidje op kwalificatie. Er spelen nog andere factoren zoals hoe doe je t ten opzichte van de andere nummers 2
nummer laatst dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 3 september 2017 19:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar de uitslagen van de nummer laatst vallen weg toch? Meen ik gelezen te hebben. Geldt dat dan ook voor de scores? Dat zou voor Nederland om 7 doelpunten gaan.
Dus het maakt geen fuck uit of Luxemburg met 6-0 verliest van Zweden?quote:Op zondag 3 september 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
resultaat tegen LUX doet er niet toe.
Vinden ze grappig.quote:Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef KingRadler het volgende:
waarom ga je dan wedstrijden weg strepen?
Jawel. Voor de slechtste nummer 2 wordt het resultaat tegen Luxemburg geschrapt. Maar voor de bepaling van het doelsaldo tov Zweden telt het gewoon mee.quote:Op zondag 3 september 2017 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus het maakt geen fuck uit of Luxemburg met 6-0 verliest van Zweden?
verder ditquote:Op zondag 3 september 2017 19:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je 19 punten haalt ben je er wel, alleen de slechtste doet dat niet, als je kijkt naar de andere pools dan zijn er nog stuk of 3 a 4 die daar ook voor in aanmerking komen.
Weer wel voor de vraag wie tweede in de poule wordt natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2017 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
jawel voor doelsaldoquote:Op zondag 3 september 2017 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt.. Er is nog kansquote:Op zondag 3 september 2017 19:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar de uitslagen van de nummer laatst vallen weg toch? Meen ik gelezen te hebben. Geldt dat dan ook voor de scores? Dat zou voor Nederland om 7 doelpunten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |