abonnement Unibet Coolblue
pi_173584566
BNONews twitterde op maandag 04-09-2017 om 16:48:08 China's UN ambassador says North Korean crisis must be resolved peacefully: "China will never allow chaos and war on the peninsula." reageer retweet
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 16:54:05 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173584665
Dit escaleert volledig uit de hand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 16:59:03 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173584769
echtniet

voorlopig gebeurt er nog niets nieuws behalve dat de Amerikaanse president ook als een mongol reageert maar verder zijn het gewoon de bestaande draaiboeken lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173584814
Bolivië lijkt zich vooral uit te spreken tegen de VS. Veroordeelt eenzijdige sancties van individuele landen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:05:28 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173584892
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Blauwhelmen... maar die mogen niks doen.
dit is wel echt exact net het verkeerde onderwerp voor dit soort opmerkingen


http://jeffreymillerwrite(...)engsong-south-korea/
http://www.historylearnin(...)-and-the-korean-war/
http://www.defensemediane(...)ed-nations-in-korea/

echt gewoon geen slechter onderwerp mogelijk _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 04-09-2017 17:12:43 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173585032
Straks vuurt NK die 7e test direct af na die bijeenkomst :X
pi_173585089
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:12 schreef MidnightB00m het volgende:
Straks vuurt NK die 7e test direct af na die bijeenkomst :X
9 september lijkt me waarschijnlijker, als ze zoiets zouden plannen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173585125
SkyNews twitterde op maandag 04-09-2017 om 17:09:09 #NorthKorea appears to be preparing for the launch of ballistic missiles, possibly intercontinental https://t.co/myj6dumC1g reageer retweet
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 17:18:33 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173585145
Gewoon platgooien dat N-K.

Wel een beetje jammer dat Seoul naast de deur ligt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:20:24 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173585182
kost alleen maar geld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173585187
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit is wel echt exact net het verkeerde onderwerp voor dit soort opmerkingen

[ afbeelding ]
http://jeffreymillerwrite(...)engsong-south-korea/
http://www.historylearnin(...)-and-the-korean-war/
http://www.defensemediane(...)ed-nations-in-korea/

echt gewoon geen slechter onderwerp mogelijk _O-
Oh _O-
pi_173585190
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:59 schreef sp3c het volgende:
echtniet

voorlopig gebeurt er nog niets nieuws behalve dat de Amerikaanse president ook als een mongol reageert maar verder zijn het gewoon de bestaande draaiboeken lijkt me
Mwah, hij lijkt juist nu wel iets minder impulsief te reageren. Wat er juist op kan wijzen dat er wél iets gaat gebeuren. 'De wereld' staat iig redelijk in z'n onderbroek als ze sancties af blijven kondigen en NK vervolgens alleen maar grotere/gevaarlijkere raketten gaat lanceren en iedereen een beetje schaapachtig toekijkt.
pi_173585224
EenVandaag twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:35:08 Vanavond spreken we met @vos_emile. Hij woont vijf jaar in #Zuid-Korea. Hoe is het land voorbereid op de dreiging v… https://t.co/m6wNnQoGVB reageer retweet
  maandag 4 september 2017 @ 17:24:56 #114
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173585252
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit escaleert volledig uit de hand.
klopt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:26:51 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173585280
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 17:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mwah, hij lijkt juist nu wel iets minder impulsief te reageren. Wat er juist op kan wijzen dat er wél iets gaat gebeuren. 'De wereld' staat iig redelijk in z'n onderbroek als ze sancties af blijven kondigen en NK vervolgens alleen maar grotere/gevaarlijkere raketten gaat lanceren en iedereen een beetje schaapachtig toekijkt.
keek iedereen maar schaapachtig toe

gewoon heel hard

roepen en weer met wereldse problemen als zwarte piet bezighouden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 17:29:21 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173585309
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

keek iedereen maar schaapachtig toe

gewoon heel hard

roepen en weer met wereldse problemen als zwarte piet bezighouden
Dus jij gelooft dat N-K nooit iets zal gaan doen en ondernemen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173585328
RT_com twitterde op maandag 04-09-2017 om 17:28:54 BREAKING: S.Korea, US to lift warhead weight limit on S. Korean missiles - Blue House https://t.co/XPmFuUWd7D https://t.co/3TcDprXIOK reageer retweet
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:30:35 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173585334
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat N-K nooit iets zal gaan doen en ondernemen?
als Amerika omvalt vallen ze direct Zuid Korea binnen maar tot die tijd geloof ik daar niet in nee

en Zuid Koreanen gooien ze er dan zelf weer uit waarschijnlijk dus dat zal dan ook wel meewegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173585367
Gelukkig is het maar een klein mietje dat pestkop wil doen en niet Rusland bijv met wie we de escalatie krijgen, dan was het in no time WO3

en de hele wereld waaronder Rusland en China veroordelen die proeven heb ik gelezen
pi_173585383
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173585452
quote:
Alles wat de Amerikaanse ambassadeur zegt (Nikki Haley) moet je toch met een korreltje zout nemen, want desnoods zulken de Amerika zonder VN-mandaat gewoon oorlog verklaren. :')
pi_173585805
quote:
Maar China komt zelf ook niet met een oplossing. Integendeel, ze zijn de grootste handelspartner van NK.
pi_173586231
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:59 schreef Infection het volgende:

[..]

Maar China komt zelf ook niet met een oplossing. Integendeel, ze zijn de grootste handelspartner van NK.
Onderhandelingen. maar de VS wil niet onderhandelen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173586384
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Onderhandelingen. maar de VS wil niet onderhandelen.
Wat zou er uit onderhandelingen moeten komen dan? Kim is eigenwijs en zal zijn kernwapens niet op gaan geven. Dat is maar al te vaak gebleken.
  maandag 4 september 2017 @ 18:54:30 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173586611
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Onderhandelingen. maar de VS wil niet onderhandelen.
ik vrees dat er niets te onderhandelen is met NK
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_173586720
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat zou er uit onderhandelingen moeten komen dan? Kim is eigenwijs en zal zijn kernwapens niet op gaan geven. Dat is maar al te vaak gebleken.
Stopzetten van de tests.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173586721
pi_173587147
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:38 schreef Infection het volgende:
Wat zou er uit onderhandelingen moeten komen dan? Kim is eigenwijs en zal zijn kernwapens niet op gaan geven. Dat is maar al te vaak gebleken.
Ze zullen hun nucleaire arsenaal inderdaad niet opgeven. Ze hebben immers pijnlijke sancties + dreiging van een buitenlandse interventie getrotseerd om uiteindelijk te staan waar ze nu staan. Maar dan nog zijn er wel een aantal diplomatieke mogelijkheden die tot de-escalatie kunnen leiden: limitiaties op hoeveelheid nucleaire wapens of bevriezing, toezicht van de IAEA op de nucleaire installaties, geen nucleaire tests meer, geen ballistische raketten afvuren over regionale landen, etc.
pi_173587444
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Onderhandelingen. maar de VS wil niet onderhandelen.
Verplicht leesvoer voor iedereen in dit topic:

How Washington hard-liners helped to create the North Korean crisis

quote:
The conventional narrative about the North Korean nuclear crisis portrays the regime in Pyongyang as determined to develop the bomb and responsible for the failure of diplomatic efforts to halt its program. It is a perspective that informs most public discussion and media coverage of the issue in the United States. But it misses key elements that have contributed to the current crisis.

The history of the past two decades shows that North Korea’s nuclear breakout was the result not only of its own nuclear ambitions, but also of the efforts of hard-liners in the administration of George W. Bush to sabotage any meaningful rapprochement with North Korea.

In 1994, the Clinton administration reached a deal with North Korea called the Agreed Framework, under which Pyongyang agreed to freeze its then-nascent nuclear program in return for economic and diplomatic concessions from Washington. North Korea’s nuclear facility at Yongbyon, the source of its minuscule amount of weapons-grade plutonium, was shut down and subject to international monitoring. It is widely accepted that without this deal, by the early 2000s, Pyongyang could have had a hundred or more nuclear bombs.

Despite North Korean frustration at U.S. delays in providing much of the promised assistance, the political thaw reached a high point in 2000. In October, then-President Bill Clinton received an envoy from North Korean leader Kim Jong Il and the two countries issued a communique pledging that neither would have “hostile intent” towards the other. Clinton then sent Secretary of State Madeleine Albright to meet Kim in Pyongyang.

Then Bush took office. After a review of Korea policy, Bush declined to reaffirm the communique pledging “no hostile intent.” Meanwhile, leading conservatives in his administration — Vice President Dick Cheney, Defense Secretary Donald Rumsfeld, Undersecretary of State John Bolton and others — actively sought to torpedo the Agreed Framework. The president labeled North Korea a member of the “axis of evil,” along with Iran and Iraq. In mid-2002, a U.S. intelligence determination that North Korea had taken initial steps to acquire the capability to make a uranium bomb was used by the conservatives as an excuse for Washington to pull out of the 1994 framework deal.

In the following months, Kim watched as U.S. troops toppled Saddam Hussein while the Bush administration, in the name of the “war on terror,” expounded a doctrine of regime change for rogue states. Rumsfeld formally proposed making regime change in Pyongyang official U.S. policy, while Bolton warned Kim to “draw the appropriate lesson” from Iraq.

Against this backdrop, it was hardly a surprise that North Korea’s response was to restart the Yongbyon reactor and manufacture more weapons-grade plutonium. As tensions rose, a deeply concerned China convinced the United States and North Korea to participate in six-party talks, along with South Korea, Japan and Russia.

In September 2005, the parties reached an accord on principles for the denuclearization of the Korean Peninsula in which Washington and Pyongyang agreed “to respect each other’s sovereignty, exist peacefully together and take steps to normalize their relations.”

That same week, however, the Treasury Department designated Macau’s Banco Delta Asia, where North Korea maintained dozens of accounts, as a “suspected money-laundering concern.” The move was hailed by U.S. hard-liners as the kind of tough financial sanction that would compel North Korea to make greater concessions on the nuclear issue.

Pyongyang immediately announced a boycott of the six-party talks, while proposing negotiations to resolve the Banco Delta Asia issue. But North Korea’s overtures, including an appeal for bilateral talks in the first half of 2006, were rebuffed. Indeed, the Bush administration continued to urge other countries to scale back or cut financial ties with Pyongyang.

This was the context in which Kim Jong Il ordered North Korea’s first nuclear test in October 2006. It does not appear to be the action of a leader intent on staging a nuclear breakout at all costs. Rather, it suggests someone deeply frustrated that U.S. hard-liners were blocking efforts to reach a diplomatic accommodation and reacting in a predictable North Korean way — by upping the ante.

After the nuclear test, the Chinese again engineered a revival of the six-party talks, and in 2007, a new agreement was reached on steps to disable and eventually dismantle North Korea’s plutonium facilities. However, Washington hard-liners demanded that Pyongyang accept inspections of its nuclear facilities so intrusive one American official described them a “national proctologic exam.” As the Bush administration came to an end, Washington, backed by conservative governments in Seoul and Tokyo, moved to halt energy aid promised in the 2007 deal unless North Korea agreed to the new verification measures. Pyongyang, believing the United States was reneging on previously agreed commitments, refused.

The years of mixed signals and unfulfilled commitments from Washington appear to have led Kim Jong Il to re-evaluate his policy of ensuring North Korea’s security by trading at least some of its nuclear and missile capabilities for a broad diplomatic deal with the United States. Instead, Pyongyang began to make clear it would not negotiate away its nukes — a position now enshrined in the North Korean constitution and a central pillar of legitimacy for Kim Jong Il’s son and successor, Kim Jong Un.

There is no way to know whether North Korea would have actually followed through on the denuclearization steps it agreed to in 2005 and 2007. But the idea that the failure of diplomacy was entirely Pyongyang’s fault obscures a much more complex reality, in which U.S. actions also contributed to the crisis the world confronts today.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.80580f2d8900
pi_173587604
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:33 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Verplicht leesvoer voor iedereen in dit topic:

How Washington hard-liners helped to create the North Korean crisis

[..]

https://www.washingtonpos(...)m_term=.80580f2d8900
Vroeger had je Genghis Khan, maar nu is Donnie de grootste Mongol.
pi_173587637
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:33 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Verplicht leesvoer voor iedereen in dit topic:

How Washington hard-liners helped to create the North Korean crisis

[..]

https://www.washingtonpos(...)m_term=.80580f2d8900
Is er een vertaling beschikbaar?
  User die overal opduikt 2022 maandag 4 september 2017 @ 19:42:47 #133
186611 Haags
pi_173587648
maar goed, wat is de samenvatting van de VN bijeenkomst? Scherpe veroordeling, kusjekroel we gaan weer door?
Zonder wrijving geen glans
pi_173587664
Die sancties en 'scherpe veroordelingen' zijn nu wel een beetje op z'n retour.

De enige manier om de tests te stoppen is een double freeze. Dus Noord-Korea mag geen raketten/atoomproeven meer doen, en de VS en Zuid-Korea moeten hun jaarlijkse militaire oefening stoppen.

Daarnaast zou ik stoppen met sancties en overgaan tot propaganda aan de grens om de bevolking bewust te maken van hun armoede ten opzichte van Zuid-Korea. Op een lege maag ga je maar tot zo ver om je land te verdedigen.
pi_173587801
pi_173587825
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

Is er een vertaling beschikbaar?
Nee. Ik zou hem even door Google Translate halen dan.
pi_173587889
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:43 schreef YazooW het volgende:

[..]

Want Trump is de oorzaak dat Noord Korea opeens een waterstofbom heeft?
who cares, het ging om "Fat man" en "Little boy", de namen van de atoombommen op Nagasaki en Hiroshima.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173587922
Noord-Korea heeft de westerse wereld eigenlijk op schaakmat gezet, en ze leven al decennia geisoleerd dus meer boycot's instellen heeft totaal geen zin, daar ligt onze Kim echt niet wakker van.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_173587948
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar goed, wat is de samenvatting van de VN bijeenkomst? Scherpe veroordeling, kusjekroel we gaan weer door?
Very angry letter
pi_173587950
quote:
_O_
pi_173588323
Op 11 september gaat het los natuurlijk
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 20:31:11 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173588610
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:57 schreef TLC het volgende:
Noord-Korea heeft de westerse wereld eigenlijk op schaakmat gezet, en ze leven al decennia geisoleerd dus meer boycot's instellen heeft totaal geen zin, daar ligt onze Kim echt niet wakker van.
het is meer een wat moeilijke patstelling

de verschillende partijen willen vanalles maar zien zelf geen enkele noodzaak om vanalles weg te geven en oorlog wint ook niemand wat mee dus ... tja ... _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173588725
Er gaat helemaal niks gebeuren..
pi_173588744
quote:
Samen met Charles Groenhuijsen trouwens.
pi_173588766
ZDFheute twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:31:05 Bundeskanzlerin Angela Merkel hat nach dem erneuten Raketentest schärfere Sanktionen gegen Nordkorea gefordert. reageer retweet
pi_173588786
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef Netflixed het volgende:
ZDFheute twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:31:05 Bundeskanzlerin Angela Merkel hat nach dem erneuten Raketentest schärfere Sanktionen gegen Nordkorea gefordert. reageer retweet
Beetje verkiezingsretoriek van Mutti Merkel. Slaat nog geen deuk in een pakje boter, zolang de EU gebruik blijft maken van Noord Koreaanse arbeid.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 4 september 2017 @ 20:38:38 #147
408813 crew  trein2000
pi_173588788
quote:
RemcoGOD we hebben je gemist
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173588817
L0gg0l twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:35:53 DPRK chatter:- Missile test towards Guam could be imminent- Fort Greely in Alaska on high alert reageer retweet
pi_173588859
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef Netflixed het volgende:
ZDFheute twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:31:05 Bundeskanzlerin Angela Merkel hat nach dem erneuten Raketentest schärfere Sanktionen gegen Nordkorea gefordert. reageer retweet
Is dat Nederlands? Raar taaltje
pi_173588865
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:38 schreef Nintex het volgende:

[..]

Beetje verkiezingsretoriek van Mutti Merkel. Slaat nog geen deuk in een pakje boter, zolang de EU gebruik blijft maken van Noord Koreaanse arbeid.
De meeste werken in Polen en de Polen werken hier.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173588882
Pffff. Het escaleert nu wel heel hard.
Whatever...
pi_173588892
Snel goud en bitcoins kopen...
Whatever...
pi_173588899
Of een kelder preppen.
Whatever...
pi_173588923
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Is dat Nederlands? Raar taaltje
Iedereen kan dat begrijpen? :|W
pi_173588944
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:43 schreef Spanky78 het volgende:
Snel goud en bitcoins kopen...
Kimchi inslaan, aandeeltjes Samsung gaan ook dalen.
Steve Jobs zou het zo gewild hebben.
pi_173589030
quote:
Als we alle experts gehad hebben dan hou ik me aanbevolen
pi_173589328
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:40 schreef Nintex het volgende:
L0gg0l twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:35:53 DPRK chatter:- Missile test towards Guam could be imminent- Fort Greely in Alaska on high alert reageer retweet
ben benieuwd :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173589409
quote:
11s.gif Op maandag 4 september 2017 21:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

ben benieuwd :X
Gewoon uit nieuwgierigheid, wat zou er gebeuren als een van die proefraketten middenluchts onderschept wordt en vernietigd door een vreemde macht, is dat een oorlogsverklaring?
pi_173589435
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kimchi inslaan, aandeeltjes Samsung gaan ook dalen.
Steve Jobs zou het zo gewild hebben.
Short op Samsung.

Whoops
Whatever...
pi_173589512
quote:
Harde woorden van Hans van Baalen, delegatieleider van de VVD in het Europees Parlementariër. Hij reageert in Stand.nl op NPO Radio 1 op de berichten dat Noord-Korea naar eigen zeggen een test heeft gedaan met een waterstofbom. ''Noord-Korea brengt de wereld in groot gevaar.''

De politicus haalde in de uitzending eveneens uit naar de Chinezen. ''China had allang een einde kunnen maken aan deze kernwapenpolitiek en de Noord-Koreanen kunnen dwingen dit te stoppen'', aldus Van Baalen.

Boycot

Volgens de VVD’er moeten Europa en Amerika dan ook bereid zijn om een boycot tegen de Chinezen in te stellen als het land handel blijft voeren met Noord-Korea. ''De export van Noord-Korea bestaat voor een derde uit steenkool'', zegt Van Baalen. ''Die steenkool wordt gekocht door China. Als het land daarmee stopt, wordt het voor het Noord-Koreaanse regime onmogelijk om nog verder te investeren in de ontwikkeling van nucleaire bommen.''

Praten is zinloos

President Trump schreef eerder al op Twitter dat Zuid-Korea er nu ook achter komt dat praten met Noord-Korea geen zin heeft en dat de Noord-Koreanen 'maar één ding begrijpen'. ''Ik steun de harde taal van Trump'', reageert Van Baalen. ''In Noord-Korea lachen ze om onderhandelen.''

Ook geweld moet volgens de politicus als optie behouden blijven. ''We moeten alles doen om de Koreanen af te brengen van het ontwikkelen van atoomwapens. En daar kan geweld bij passen.''
Het terugluisteren waard. Remco BreukerGod kwam ook weer langs.

http://www.nporadio1.nl/a(...)ze-kernwapenpolitiek
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 4 september 2017 @ 21:16:20 #161
408813 crew  trein2000
pi_173589514
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:10 schreef Hdero het volgende:

[..]

Gewoon uit nieuwgierigheid, wat zou er gebeuren als een van die proefraketten middenluchts onderschept wordt en vernietigd door een vreemde macht, is dat een oorlogsverklaring?
Ligt eraan waar. Als je hem in jou luchtruim onderschept dan niet perse. Dan is het zelfverdediging, kan wel een casus Belli zijn voor de bestookte.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173589553
SOUTH KOREA HAS OFFICIALLY REQUESTED DEPLOYMENT OF ADDITIONAL MILITARY ASSETS FROM THE USA, INCLUDING AIRFORCE AND CARRIER GROUP SUPPORT - SOUTH KOREA JOINT CHIEFS STATEMENT
pi_173589557
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:10 schreef Hdero het volgende:

[..]

Gewoon uit nieuwgierigheid, wat zou er gebeuren als een van die proefraketten middenluchts onderschept wordt en vernietigd door een vreemde macht, is dat een oorlogsverklaring?
In zonevrij gebied denk ik niks boven het gebied waarvan afgeschoten denk ik veel, echter die bom zou 100X Hiroshima zijn dus denk niet veel?
pi_173589558
Defcon staat nog steeds op 4, dus.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173589578
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het terugluisteren waard. Remco BreukerGod kwam ook weer langs.

http://www.nporadio1.nl/a(...)ze-kernwapenpolitiek
Hans van Baalen, de Nederlandse neo-con. Met zijn schreeuwerige speech in Kiev ook bijgedragen aan het escaleren van dat conflict.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 4 september 2017 @ 21:21:53 #166
408813 crew  trein2000
pi_173589606
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:19 schreef theNull het volgende:
SOUTH KOREA HAS OFFICIALLY REQUESTED DEPLOYMENT OF ADDITIONAL MILITARY ASSETS FROM THE USA, INCLUDING AIRFORCE AND CARRIER GROUP SUPPORT - SOUTH KOREA JOINT CHIEFS STATEMENT
Dit gaat escaleren. Als Trump slim is gaat hij hier niet op in. De US moet nu de slimste zijn. Deëscaleren...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173589669
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:40 schreef Nintex het volgende:
L0gg0l twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:35:53 DPRK chatter:- Missile test towards Guam could be imminent- Fort Greely in Alaska on high alert reageer retweet
Alaska?
pi_173589680
Ze leken de vorige keer ook snel een carrier group te sturen? Enkele maanden terug toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Laurensmarijn op 04-09-2017 21:26:20 (Typo) ]
pi_173589718
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit gaat escaleren. Als Trump slim is gaat hij hier niet op in. De US moet nu de slimste zijn. Deëscaleren...
En als Noord Korea dat atoomgevaar niet bij zich had, waren ze gewoon een Irak 2.0 of een Afghanistan 2.0 of een Syrië 2.0 geworden. Want ook die landen hadden de VS ooit tot schurkenstaat uitgeroepen en ze deed verder niet aan atoomwapenontwikkeling en kijk hoe ze nu ervoor staan. :N In dat opzicht kan ik de inzet van KJ best begrijpen eigenlijk want er kleeft een zeker verdedigingsaspect aan.
  maandag 4 september 2017 @ 21:28:56 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173589769
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Alaska?
Daar staat een deel van het Amerikaanse raketschild.
pi_173589803
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Alaska?
Ja de laatste zone waar een raket onderschept kan worden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173589866
Thanks halfway & Nibb-it!
pi_173590171
Kan nederland niet neutraal worden
pi_173590418
caspervdveen twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:42:00 Ergens na 22.00 uur spreek ik bij @Nieuwsuur over de huidige situatie rondom Noord-Korea reageer retweet
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 21:59:21 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173590572
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef tailfox het volgende:
Kan nederland niet neutraal worden
niet echt

Nederland heeft met Zuid Korea afgesproken weer te komen helpen als het weer los gaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173590697
het wordt tijd voor actie. de tijd van praten is nu wel voorbij. rusland boycotten we toch al dus china kan er ook wel bij.
pi_173590749
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef FlipjeHolland het volgende:
het wordt tijd voor actie. de tijd van praten is nu wel voorbij. rusland boycotten we toch al dus china kan er ook wel bij.
Het is onderhand het westen tegen de rest van de wereld.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173591017
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:25 schreef Laurensmarijn het volgende:
Ze leken de vorige keer ook snel een carrier group te sturen? Enkele maanden terug toch?
Stukje marketing van Trump.
pi_173591085
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef FlipjeHolland het volgende:
het wordt tijd voor actie. de tijd van praten is nu wel voorbij. rusland boycotten we toch al dus china kan er ook wel bij.
als "wij" daar in dat potje gaan roeren zonder goedkeuring van zowel Rusland als China dan heb je de poppen aan het dansen 🙈
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173591126
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef FlipjeHolland het volgende:
het wordt tijd voor actie. de tijd van praten is nu wel voorbij. rusland boycotten we toch al dus china kan er ook wel bij.
Laten we eerst maar eens Japan hun leger uitbouwen. Momenteel zijn ze een puppet van de Yankees zonder echt leger.
pi_173591193
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:18 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Laten we eerst maar eens Japan hun leger uitbouwen. Momenteel zijn ze een puppet van de Yankees zonder echt leger.
ze willen niet hun eigen leger ivm wereldoorlog 2 schuldgevoel, beetje zoals de Duitsers tegenwoordig bij alles meekijken
pi_173591309
Hef mijn NPO boycott eventjes op voor Remco die Charles Groenhuijzen straks alle hoeken van de Linkse babbeltafel laat zien. :7
pi_173591336
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het terugluisteren waard. Remco BreukerGod kwam ook weer langs.

http://www.nporadio1.nl/a(...)ze-kernwapenpolitiek
Hans van Balen vond ik nou niet sterk overkomen. En dan steeds die ja/nee antwoorden op de belachelijke stellingen in het begin.
pi_173591351
koryoinleiden twitterde op maandag 04-09-2017 om 22:25:40 Man, man, man. Als ik Twitter mag geloven is de Noord-Korea crisis zo opgelost. Zo moeilijkheid het blijkbaar allemaal niet. reageer retweet
Hij is al aan het warm draaien.
pi_173591480
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef FlipjeHolland het volgende:
het wordt tijd voor actie. de tijd van praten is nu wel voorbij. rusland boycotten we toch al dus china kan er ook wel bij.
Wij kunnen nu niks meer doen. Het is verprutst eind jaren ´70-begin jaren ´80 toen wij de UCN hebben laten bespioneren door een Pakistaan, en zo is de atoombom in Pakistan en Noord-Korea gekomen, en ook Iran is daardoor nu in staat zo'n ding te maken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 4 september 2017 @ 22:34:39 #186
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173591520
Ik snap China in deze wel een beetje, zij hebben belang bij de huidige status quo. Als er echter iets zou moeten gebeuren moet dat vanuit China komen. Ze roepen steeds dat geweld en conflict verwerpelijk en onwenselijk is, maar ondertussen zit hun retard neef de hele tijd vanuit hun achtertuin de buren te etteren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173591540
RadioFreeTom twitterde op maandag 04-09-2017 om 22:34:36 A very, very bad idea | South Korea’s defense minister suggests return of tactical U.S. nuclear weapons https://t.co/Kj936z02g0 reageer retweet
De Zuid Koreanen willen Amerikaanse nukes.


quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:32 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wij kunnen nu niks meer doen. Het is verprutst eind jaren ´70-begin jaren ´80 toen wij de UCN hebben laten bespioneren door een Pakistaan, en zo is de atoombom in Pakistan en Noord-Korea gekomen, en ook Iran is daardoor nu in staat zo'n ding te maken.
Men had naar deze baas moeten luisteren:


It is fatal to enter any war without the will to win it.
  maandag 4 september 2017 @ 22:48:49 #188
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_173591708
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:45 schreef tailfox het volgende:
Kan nederland niet neutraal worden
Dat hebben we vaker geprobeerd. Niet altijd met succes
Non possumus non loqui
pi_173591791
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:48 schreef Knip het volgende:

[..]

Dat hebben we vaker geprobeerd. Niet altijd met succes
Neutraal zijn is voor niet nadenkende mietjes. Kies een standpunt, wees daadkrachtig, vastberaden, en werkzaam, en draag je steentje bij asn de oossing zonder van de zilijn toe te kijken. Die rol past niet (meer) bij Nederland.
pi_173591835
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

ze willen niet hun eigen leger ivm wereldoorlog 2 schuldgevoel, beetje zoals de Duitsers tegenwoordig bij alles meekijken
Dat weet ik. Dit zou geen taboe meer moeten zijn.
pi_173591892
De kop van Charles is nu al zuur en we moeten nog beginnen :')
pi_173592151
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:54 schreef Hdero het volgende:

[..]

Neutraal zijn is voor niet nadenkende mietjes.
Wat nukes gooien en bevolking + natuur verwoesten is nog zinlozer. Misschien moet men maar wat Zuid Koreaanse speciale eenheden opleiden en de grote leider undercover laten uitschakelen.
pi_173592312
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

ze willen niet hun eigen leger ivm wereldoorlog 2 schuldgevoel, beetje zoals de Duitsers tegenwoordig bij alles meekijken
Ze zijn dat toch juist al aan het uitbouwen? Laat het maar klappen, liever nu dan weer 10 jaar etteren. Daarnast brengt oorlog altijd technologische ontwikkeling
pi_173592364
Remco was weer goed, maar voor de rest was het weer een nietszeggend stukje TV.

De toegevoegde waarde van Charles de Amerika kenner was werkelijk 0.
pi_173592387
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:24 schreef Nintex het volgende:
Remco was weer goed, maar voor de rest was het weer een nietszeggend stukje TV.

De toegevoegde waarde van Charles de Amerika kenner was werkelijk 0.
Exact, ik denk dit en dat. Man, zeg dan niets :')
pi_173592393
Gewoon de top 500 elite asiel aanbieden inc 10 miljard in Zwitserland.
Goedkoopste optie om vrede te bewerkstelligen.
  maandag 4 september 2017 @ 23:28:41 #197
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173592438
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon de top 500 elite asiel aanbieden inc 10 miljard in Zwitserland.
Goedkoopste optie om vrede te bewerkstelligen.
zolang Kim de baas in NK blijft maakt dat niets uit ,
die zijn dan geen elite meer, en gaat hun hele familie om zeep

Het beste is om heel Hokaido maar vol te zetten met kernwapens
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_173592497
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Exact, ik denk dit en dat. Man, zeg dan niets :')
Het gebrek aan kennis bij dat soort figuren is echt pijnlijk duidelijk als er een echte expert/kenner aan tafel zit, zoals Remco.

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zolang Kim de baas in NK blijft maakt dat niets uit

Het beste is om heel Hokaido maar vol te zetten met kernwapens
De beste manier is Donald J. Trump 8-) :7

Ultimatum aan Noord Korea in een word salad speech

Either we are:
1) Going to destroy and annihilate I like that word, annihilate.. North Korea like the world has never seen before... or
2) Kim Jun Un visits me at the Mar A Lago so we can make a deal. The best deal for peace, because that's what we want peace... right folks?

I am now going to the Mar A Lago to practice my golf, as I hear Kim Jun Un is a very good golfer. But General Mattis, if he doesn't respond by 6 today. You may attack North Korea. Good luck everyone!

[ Bericht 3% gewijzigd door Nintex op 04-09-2017 23:38:38 ]
pi_173592528
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:33 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het gebrek aan kennis bij dat soort figuren is echt pijnlijk duidelijk als er een echte expert/kenner aan tafel zit, zoals Remco.

[..]

Vergeet Benno Baksteen niet _O_
pi_173592554
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat nukes gooien en bevolking + natuur verwoesten is nog zinlozer. Misschien moet men maar wat Zuid Koreaanse speciale eenheden opleiden en de grote leider undercover laten uitschakelen.
Gelukkig zijn de oplossingsmogelijkheden niet binair van aard. :|W

En daarbij komt, dat als de ander met die meuk wel gooit, je niet lekker onder de dekens op je bed door mag slapen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')