Ik zei het gisteren toch alquote:Op zondag 3 september 2017 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Kelderman moet nu wel beginnen opletten.
Heel veel ploegen durfden Lopez niet te halen omdat hij in Colombia werd getraind door een trainer met een bijzonder dubieuze reputatie.quote:Op zondag 3 september 2017 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Lopez wordt dit of volgend jaar wel ergens gepakt
Ik hoop op Jody Bernal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Lopez leuker dan Froome, ik hoop dat ie volgend jaar de macht over kan nemen of anders het jaar erop
Niet onthutsend slecht, gewoon niet zo goed als wordt gedacht na een tweede plek in Zwitserland.quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens Koffieplanter onthutsend slecht.
Ik denk dat jij een bril nodig hebtquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
Zag ik Wilco nou helemaal achteraan de groep of moet ik een bril kopen
Dat laatste.quote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
Hij heeft qua fysiek wel erg veel weg van Sella trouwensquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel veel ploegen durfden Lopez niet te halen omdat hij in Colombia werd getraind door een trainer met een bijzonder dubieuze reputatie.
Astana gaf zero fucks.
Het is erg simpel. Meintjes rijdt altijd achteraanquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
Niemand verwacht MAL in de top 10 in de TT, maar in deze vorm moet top 20 wel lukken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet onthutsend slecht, gewoon niet zo goed als wordt gedacht na een tweede plek in Zwitserland.
Nee hoor ik doe daar niet aan mee.quote:Op zondag 3 september 2017 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet nog dat iedereen moest lachen om mijn Miguel hype en nu springen ze allemaal op de bandwagon.
Het wordt nog spannend tussen Wilco en MAL in het GC.quote:Op zondag 3 september 2017 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet nog dat iedereen moest lachen om mijn Miguel hype en nu springen ze allemaal op de bandwagon.
Dan weet ik je te vinden, want zoals je weet ben ik enorm rancuneus.quote:Op zondag 3 september 2017 17:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt nog spannend tussen Wilco en MAL in het GC.
Hij heeft al een wielklem.quote:Op zondag 3 september 2017 17:09 schreef Max23 het volgende:
Muntjes zijn niet genoeg, pinnen zal hij!
Ik heb hem gewoon in mijn team.quote:Op zondag 3 september 2017 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 3 september 2017 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan weet ik je te vinden, want zoals je weet ben ik enorm rancuneus.
Hij is in ieder geval geen haar beter dan Nairo wat betreft de tijdrit.quote:Op zondag 3 september 2017 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niemand verwacht MAL in de top 10 in de TT, maar in deze vorm moet top 20 wel lukken.
Inderdaad. Dan zit Kelderman op een gat.quote:Op zondag 3 september 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk zakken bert en bardet er niet door
Die Colombiaantjes zijn ook niet te vertrouwen johquote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel bizar sterk van LopezAls dit een Italiaantje geweest was, was het forum te klein.
Een Brit. Ik gun Nibali en Tia best wel.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel bizar sterk van LopezAls dit een Italiaantje geweest was, was het forum te klein.
Hij kickt erop.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Szura het volgende:
Ga toch eens wat anders doen dan dit mensonterende slavenwerk, Woutje.
Dit dus.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Szura het volgende:
Hij kan niet beter dan ditquote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Szura het volgende:
Eerder een Brit.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |