Heel veel ploegen durfden Lopez niet te halen omdat hij in Colombia werd getraind door een trainer met een bijzonder dubieuze reputatie.quote:Op zondag 3 september 2017 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Lopez wordt dit of volgend jaar wel ergens gepakt
Ik hoop op Jody Bernal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Lopez leuker dan Froome, ik hoop dat ie volgend jaar de macht over kan nemen of anders het jaar erop
Niet onthutsend slecht, gewoon niet zo goed als wordt gedacht na een tweede plek in Zwitserland.quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens Koffieplanter onthutsend slecht.
Ik denk dat jij een bril nodig hebtquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
Zag ik Wilco nou helemaal achteraan de groep of moet ik een bril kopen
Dat laatste.quote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
Hij heeft qua fysiek wel erg veel weg van Sella trouwensquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel veel ploegen durfden Lopez niet te halen omdat hij in Colombia werd getraind door een trainer met een bijzonder dubieuze reputatie.
Astana gaf zero fucks.
Het is erg simpel. Meintjes rijdt altijd achteraanquote:Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |