SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 11:28:28 Important update: shoes now thoroughly soaked. Please box now for a new set of SuperSocks. #FP3 reageer retweet
Logisch. Als ze voor een Stroll en een Palmer vertrekken kunnen ze tenminste een rondje afmakenquote:
In de race, drol.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:50 schreef VacaLoca het volgende:
Max wil steeds regen, laat 'm rijden dan
Charlie is geen Piet Paulusma.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Charlie zei dat het droog is tijdens de kwali.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 11:57:32 Well, this is new. Three minutes left in #FP3 and we're P18 and P20... #ItalianGP 🇮🇹 @F1 reageer retweet
Officiële verklaring van het circuit: 'Tijdens de zesde editie van de Historic Grand Prix Zandvoort kwam het in de eerste race van het FIA Masters Historic Formula One Championship tot een incident. Aan het einde van de eerste ronde van de race op zaterdagochtend raakte de Fransman David Ferrer, rijdend met een March 701 uit 1970 onder het startnummer 20, van de baan bij het uitkomen van de Arie-Luyendijkbocht, de laatste bocht die voert naar het rechte stuk van start en finish. Baanposten, veiligheidsfunctionarissen en medisch personeel waren vrijwel direct ter plekke. De rijder werd gereanimeerd en overgebracht naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. De activiteiten op de baan worden om 12.45 uur lokale tijd voortgezet.'quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dikke crash op Zandvoort bij de Historic GP.
[ afbeelding ]
Coureur gereanimeerd en met traumahelikopter afgevoerd.
De voorspellingen worden hier met de minuut bijgesteld. Op dit moment regent het hier op Monza nog altijd onafgebroken door.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Charlie zei dat het droog is tijdens de kwali.
Niet bestquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dikke crash op Zandvoort bij de Historic GP.
[ afbeelding ]
Coureur gereanimeerd en met traumahelikopter afgevoerd.
Ja, dus gewoon knallen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:31 schreef nils7 het volgende:
Als het nat is, is het toch sowieso vrij?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:35 schreef beantherio het volgende:
Wet is wel weer jammer dat er eindelijk een (waarschijnlijk) quali in de regen gaat plaatsvinden en Max zijn kwaliteiten op dat gebied niet mag/kan tonen.
Als ik het goed begrijp rijdt ie alleen in Q1. En sowieso wordt ie toch achteruit gezet en heeft het dus geen enkele zin om risico te gaan nemen.quote:
Dat was alleen vanwege de banden keus die nu vervalt dus...quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp rijdt ie alleen in Q1. En sowieso wordt ie toch achteruit gezet en heeft het dus geen enkele zin om risico te gaan nemen.
quote:Naar verwachting gaat de gridstraf van Max Verstappen oplopen tot twintig plaatsen. De Nederlander heeft vanochtend ook een nieuwe turbolader in de power unit van zijn RB13 laten monteren, wat hem vijf additionele strafplaatsen kost. Vrijdag had Verstappen wegens de installatie van een nieuwe verbrandingsmotor en MGU-H al vijftien plekken straf opgelegd gekregen.
Max had toch pas 2 turbo's gebruikt? Waarom krijgt hij dan alsnog een penalty?quote:
Mits niet uitgesteld dan welquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoelaat is de Q? Gewoon om 2 uur?
twitter:SauberF1Team twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 13:50:34 Less than 10 minutes for #Quali - engine change for @PWehrlein. Our mechanics are doing their best to send him out… https://t.co/hm9hDG8TYp reageer retweet
Wat is geen keiharde nee?quote:
Het antwoord van Charlie Whiting op de vraag of het gevolg van een ongeluk uitmaakte voor de straf.quote:
Ah, dank.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het antwoord van Charlie Whiting op de vraag of het gevolg van een ongeluk uitmaakte voor de straf.
Morgen is het droog volgens de voorspellingen.quote:
Das nou pas een echte chicane.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Doorschieten op dat rechte stuk kost een hoop tijd door al die bordjes
quote:
Juistquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon onderdeel van de track maken dit
Poe héquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:05 schreef VacaLoca het volgende:
Houd je laffe bek Grosjean, ga een witte vlag wuiven Franse homo
Verschrikkelijk, daar gaan Max z'n kansen om voorin te starten morgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:05 schreef F1gamer het volgende:
Grosjean verpest effe het rondje van Max
Ghehe je zei het inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef VacaLoca het volgende:
Nee niet too dangerous excuus van een coureur.
Echt moe van die coureurs die niet in de F1 thuishoren.
Ik zei het vanochtend in dit topic nog dat een Grosjean een gele/rode vlag zou veroorzaken
Dat was ook zo knullig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef Niox het volgende:
Beter nu als onderweg naar de grid Romain.
Er hebben er 4 gereden lolquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo.. Ericson P4.. Iemand nog iets te zeggen over hoe pannenkoek hij is of niet ?! Dat je op zo'n natte baan 2.5 seconden van de top zit is netjes, meer dan netjes
mwa....quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo.. Ericson P4.. Iemand nog iets te zeggen over hoe pannenkoek hij is of niet ?! Dat je op zo'n natte baan 2.5 seconden van de top zit is netjes, meer dan netjes
Goede grap.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo.. Ericson P4.. Iemand nog iets te zeggen over hoe pannenkoek hij is of niet ?! Dat je op zo'n natte baan 2.5 seconden van de top zit is netjes, meer dan netjes
Ok, ok, hij is een poffertje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo.. Ericson P4.. Iemand nog iets te zeggen over hoe pannenkoek hij is of niet ?! Dat je op zo'n natte baan 2.5 seconden van de top zit is netjes, meer dan netjes
Regenkoning Strollquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stroll gaat gewoon voor pole straks
Ze hebben bijna allemaal gereden en staat zo te zien voor Bottas, Raikkonen en Sainz, in een Sauber (die toch al niet lekker ligt op de baan).. Hij verdiend echt wel meer lof dan dat hij momenteel krijgtquote:
Q1 is nog niet eens op de helft. Wacht nu maar eerste oke.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal gereden en staat zo te zien voor Bottas, Raikkonen en Sainz, in een Sauber (die toch al niet lekker ligt op de baan).. Hij verdiend echt wel meer lof dan dat hij momenteel krijgt
Daar gaat het ook niet om, maar om dat hij gelijk durft te gaan, omdat hij weet dat hij het van deze kwalificatie moet hebbenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Q1 is nog niet eens op de helft. Wacht nu maar eerste oke.
Brazilie toch ook dat hij zo aan het schreeuwen was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:13 schreef Mothzor het volgende:
Valt wel op, Grosjean schreeuwd altijd het hardst van allemaal als het even lastig word in de regen.
Hij staat ook altijd als eerste langs de kant
Klopt, op weg naar de gridquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brazilie toch ook dat hij zo aan het schreeuwen was.
Terwijl Max wss in z'n nopjes wasquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brazilie toch ook dat hij zo aan het schreeuwen was.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:17 schreef flipsen het volgende:
Heeft in de tussentijd iemand nog zo´n mooie code van cijfers&letters voor me die wél werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:17 schreef flipsen het volgende:
Heeft in de tussentijd iemand nog zo´n mooie code van cijfers&letters voor me die wél werkt? Liefst Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2017 14:18:36 ]
Dat is verzegeldquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
moeten ze melden aan de FIAquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
Wordt gecontroleerd allemaal netjes, FIA documenten kan je ook zien. Worden online gepubliceerd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
Dat moet je aan Jo Bauer vragen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
Elk onderdeel is gemerkt, dus dat valt met de keuring wel op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:17 schreef zoem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:18 schreef CrashO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Droog, zon en 24 gradenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is het weerbericht daar voor morgen?
Niet zo gezellig tussen de pasta-vreters?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef RipCity het volgende:
Zit @ track in Monza. Grafweer, kut italianen.
Ze zouden best wel eens stiekem iets kunnen doen en niet meteen betrapt worden, maaarquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
hahaquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:22 schreef Sjemmert het volgende:
Max zijn eerste pole wordt zo verpest door de gridstraf ?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:21 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Wordt gecontroleerd allemaal netjes, FIA documenten kan je ook zien. Worden online gepubliceerd.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Jo Bauer vragen.
Ok bedankt, wordt dus gecontroleerd op unieke nummers van de onderdelenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elk onderdeel is gemerkt, dus dat valt met de keuring wel op.
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:22 schreef Sjemmert het volgende:
Max zijn eerste pole wordt zo verpest door de gridstraf ?
Alles is van codes en data voorzien, dat word echt heel nauwlettend in de gaten gehouden. Stel dat er een wedstrijdleider/controleur je pitbox in komt lopen en in een hoekje een motor ziet staan die eigenlijk in de auto had moeten zitten, dan ben je mogelijk je punten kwijt als constructeur.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Vraagje tussendoor. Hoe komt naar buiten als RBR een motoronderdeel heeft verwisseld. Ze kunnen dat toch ook makkelijk stiekem verwisselen zonder dat iemand het door heeft en ze geen straf krijgen?
Zou wat zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:22 schreef Sjemmert het volgende:
Max zijn eerste pole wordt zo verpest door de gridstraf ?
Zou wel zuur zijn maarja vraag me af of ze er voor gaan. Zullen wel weer de motor willen sparen.quote:
Lijkt me wel grappig om een tshirt "I'm NOT with this stupid" aan te hebben en dan naast hem gaan staanquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om een tshirt "I'm NOT with this stupid" aan te hebben en dan naast hem gaan staan
* DutchTrain zwaait.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:20 schreef RipCity het volgende:
Zit @ track in Monza. Grafweer, kut italianen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:31 schreef ShaoliN het volgende:
Tering wat een damessport maken ze er van
Als er een droge kwali was ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
We zijn niet voor half 3 klaar jongens.
Tijdzones :pquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
We zijn niet voor half 3 klaar jongens.
Zijn niet mijn woorden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als er een droge kwali was ook niet
Iedere keer hetzelfde liedje. F1 rijdt alleen nog op een opdrogende baan tegenwoordig lijkt het. Lachwekkend dat deze diva's geen gevaar meer durven te lopen voor het miljoenensalaris dat ze incasseren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef Mansjester het volgende:
Ze kunnen alweer bijna op supersofts rijden
Waarom kijk ik hiernaar
De meeste de willen volgens mij wel. De wedstrijdleiding wil dat niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde liedje. F1 rijdt alleen nog op een opdrogende baan tegenwoordig lijkt het. Lachwekkend dat deze diva's geen gevaar meer durven te lopen voor het miljoenensalaris dat ze incasseren.
Ja joh, geef de coureurs de schuld ipv de wedstrijdleiding...quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde liedje. F1 rijdt alleen nog op een opdrogende baan tegenwoordig lijkt het. Lachwekkend dat deze diva's geen gevaar meer durven te lopen voor het miljoenensalaris dat ze incasseren.
Dat willen ze toch best wel, de meesten tenminste, maar de PR mannetjes van de FIA die bang zijn voor de reputatie van de F1 houden het tegenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde liedje. F1 rijdt alleen nog op een opdrogende baan tegenwoordig lijkt het. Lachwekkend dat deze diva's geen gevaar meer durven te lopen voor het miljoenensalaris dat ze incasseren.
Mja crashen doen ze ook wel bij droog weer, is toch ook wel een klein beetje de charme van de sport tochquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:35 schreef potjecreme het volgende:
Toch was het wachten op een crash bij dit weer. Je kan dan inderdaad jezelf afvragen of het een goed idee was om te starten.
1 meter 80.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Fer het volgende:
Hoe lang is Max? Best flink voor een coureur.
1.80. Horner is gewoon kleiner Britsquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Fer het volgende:
Hoe lang is Max? Best flink voor een coureur.
Probeer je CANADA regenpak te spotten, maar valt niet meequote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain zwaait.
Het is alweer bijna droog...
Hij moet wel ff stoppen met groeien ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Fer het volgende:
Hoe lang is Max? Best flink voor een coureur.
Gewoon even link gaan doen met die helikopter, die gast kan wel vliegen dus moet lukken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef F1gamer het volgende:
Kunnen ze niet de bezemwagen inzetten
Ocon is 1.86quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij moet wel ff stoppen met groeien ja.
Mweh. Hulkenberg is 1,84. Past ook nogquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij moet wel ff stoppen met groeien ja.
Daarom de "regenSC" afschaffen. Dan maar Rood. Alles of niets.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nu is het nog de kwallificatie maar een regenrace kun je anno 2017 helemaal vergeten. 75% klaagt achter de safetycar over "no visibility" en vervolgens durft Charlie de verantwoordelijkheid niet te nemen.
Hij is Canadees dacht ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:41 schreef flipsen het volgende:
Voor een Italiaan spreekt die Macaroni verdomd goed Engels
De full wets kunnen iig wel afgeschaft worden aangezien er alleen nog op een opdrogende baan gereden wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daarom de "regenSC" afschaffen. Dan maar Rood. Alles of niets.
Precies. Je moet gewoon vol gas kunnen geven op het rechte stuk. Als coureurs de grens van aquaplaning moeten gaan voelen vliegt de helft er af, en hard ook. Dat is totaal onvergelijkbaar met glibberen en glijden in de bochten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:35 schreef potjecreme het volgende:
Toch was het wachten op een crash bij dit weer. Je kan dan inderdaad jezelf afvragen of het een goed idee was om te starten.
Dan moeten ze lekker in een clio gaan rijden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies. Je moet gewoon vol gas kunnen geven op het rechte stuk. Als coureurs de grens van aquaplaning moeten gaan voelen vliegt de helft er af, en hard ook. Dat is totaal onvergelijkbaar met glibberen en glijden in de bochten.
als je 50 km/uur over deze baan rijdt, dan glibber en glij je niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies. Je moet gewoon vol gas kunnen geven op het rechte stuk. Als coureurs de grens van aquaplaning moeten gaan voelen vliegt de helft er af, en hard ook. Dat is totaal onvergelijkbaar met glibberen en glijden in de bochten.
Uiteraard, anders wordt "Pole Position tijd voorspelling" weer een dramaquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:45 schreef VacaLoca het volgende:
Was zo'n mooie kwali geweest zonder Grosjean. Dadelijk droge q3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |