Arme jij...quote:
Mompelt iets over sier en werkpaardenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij...
Ik heb er al weer een dag weekend opzitten
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mompelt iets over sier en werkpaarden
Ik wil het niet hebben, ik heb het alquote:
De tijd weg moeten kijken totdat je weer aan de arbeid kan. Balen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil het niet hebben, ik heb het al
Geen last van. Ff langzaam afkicken vd vakantie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
De tijd weg moeten kijken totdat je weer aan de arbeid kan. Balen.
De BV Nederland is niet gebaat bij deze houding.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen last van. Ff langzaam afkicken vd vakantie.![]()
Al was dat ook vroeg opstaan en lange dagen maken
Gelukkig ben ik geen VVD-erquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
De BV Nederland is niet gebaat bij deze houding.
quote:
Verveel je je Ryon, of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Ryon het volgende:
Sinds ik de film "Atomic Blond" heb gezien, heb Peter Schilling op repeat staan. Niet goed dit.
Dit is mijn avond vrij en om redenen mag ik niet naar buiten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verveel je je Ryon, of lijkt dat alleen maar zo?
Ik verwachtte eigenlijk dat jij de feut zou zijn geweest die kwijtraakte in Drenthe. Maar dat bleek SSR te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:28 schreef KetchupFTW het volgende:
Ben net teruggekomen van KMT. KMT is feest, polcafé.
Hij studeert in Leiden. En is nu geen feut meer..quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat jij de feut zou zijn geweest die kwijtraakte in Drenthe. Maar dat bleek SSR te zijn.
Kwijtraken valt nog wel mee (in Drenthe), bij ons vielen mensen flauw door de warmte binnen in de Sociëteit.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat jij de feut zou zijn geweest die kwijtraakte in Drenthe. Maar dat bleek SSR te zijn.
Agossie..quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is mijn avond vrij en om redenen mag ik niet naar buiten.
Ik ben lid geworden bij Quintus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij studeert in Leiden. En is nu geen feut meer..
Maar anders had het gekund
Sterkte..quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden bij Quintus.
Het is nog geen 23:00 uurquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:28 schreef KetchupFTW het volgende:
Ben net teruggekomen van KMT. KMT is feest, polcafé.
Ja.. En het was een Leidse vereniging (SSR Leiden) die iemand kwijtraakte en tijdens de KMT ben je nog feut..quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij studeert in Leiden. En is nu geen feut meer..
Maar anders had het gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |