SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.

Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat zo'n Stefan Küng het Dumoulin moeilijk maken op het WK tijdrijden?

Die jongens zijn ook gehersenspoeld. Nieve mocht naar Calar Alto zijn eigen ding doen maar had daar geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Alsof Moscon de ruimte gaat krijgen van Froome.

Wellicht als hij in de berm gaat wachten tot Dumoulin komt en hem daarna van de fiets probeert te duwen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Columbiafan het volgende:

Op dat parcours in Bergen, nee geen kans.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Columbiafan het volgende:

Heb je al een paar mooie mannen kunnen interviewen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:52 schreef Strani het volgende:
Die persconferenties zijn wel apart trouwens. In de meeste gevallen zit de renner in de perstruck bij de finish en wordt het signaal doorgegeven aan de perszaal, waar mensen ook vragen kunnen stellen.
Op de Cumbre del Sol ben ik zelf bij de finish gebleven want de perszaal was aan de voet van de klim, en zo was ik naast iemand van de Colombiaanse TV de enige die Froome daadwerkelijk in de ogen keek tijdens het stellen van m'n vraag.

Dumoulin kan denk ik alleen maar verliezen van een Froome in mutantenvorm (verwacht ik niet).quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op dat parcours in Bergen, nee geen kans.

Deze week Chaves en Adam Yates, en nog kort gesproken met een paar anderen waaronder Kelderman. De afgelopen winter ook renners als Dumoulin, Degenkolb, Mollema, Kruijswijk, Oomen, Clement.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je al een paar mooie mannen kunnen interviewen?

Ik las vandaag dat PCS bedacht is door een Griek en het gewoon overgekocht is door Stephan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat zo'n jongen dan PCS raadpleegt en Lennard's uitslagen bekijkt. Hoe kan je dan in godsnaam die 4e plaats op het WK aanhalen terwijl ie drie weken eerder Europees kampioen werd en in 2015 al 3e was op het WK.

Racecenter kan geen fatsoenlijke kopgroepsamenstellingen geven, waarom dan wel een juist parcours?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Flecha rijdt toch dat steile klimmetje bij Eurosport. Gaan ze die dan toch doen??

Dat heeft toch in alle kranten gestaan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat PCS bedacht is door een Griek en het gewoon overgekocht is door Stephan.

Dennis?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dumoulin kan denk ik alleen maar verliezen van een Froome in mutantenvorm (verwacht ik niet).

Wist je dat niet? PCS was eerst eigendom van Bakala.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat PCS bedacht is door een Griek en het gewoon overgekocht is door Stephan.

Blijf je de ganse Vuelta volgen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze week Chaves en Adam Yates, en nog kort gesproken met een paar anderen waaronder Kelderman. De afgelopen winter ook renners als Dumoulin, Degenkolb, Mollema, Kruijswijk, Oomen, Clement.

Op hoeveel kranten ben jij geabboneerd, m'n beste?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?

Stephan noemt zichzelf co-founder, dat klopt dus niet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?

Ik heb nu etappe's 6 t/m 9 gedaan. Voor meer had ik nog geen budgetquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Blijf je de ganse Vuelta volgen?

Die gaat toch ook een flinke oplawaai krijgen op die slotklim? Dennis valt voorlopig trouwens altijd tegen op WK's.quote:

Mensen met kennis jong.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit is misschien wel het topic met de meeste betweters van Fok!

Het fijne aan wielrennen is wel dat, in tegenstelling tot voetbal, het betweten tenminste op een relatief intellectuele manier wordt beoefendquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit is misschien wel het topic met de meeste betweters van Fok!

Indertijd was inderdaad het verhaal dat de site is opgericht door een Griek die eigenlijk gewoon een hobbyist was en insprong op het verdwijnen van een andere site met veel uitslagen waarvan ik nu even niet op de naam kan komen. Bij dat verhaal hadden veel mensen toen wel twijfels. Zou zelf eigenlijk niet weten hoe het precies zit, zijn inderdaad ook geruchten dat Bakala erbij betrokken is geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stephan noemt zichzelf co-founder, dat klopt dus niet?

Heel vermoeiend dat soort mensen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je een Engels tweetende Belg even goed op z'n plek hebt gezet.

9.4quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang nog? Ben nog even niet bij de tv

9.5kmquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:09 schreef heywoodu het volgende:

9.6quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:09 schreef heywoodu het volgende:

Zolderautisten van Fok! juichen voor Wilco Keldermerkcxquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Jongens, ik heb een kartonnen doos en een marker voor een boodschap morgen. Wat zal ik doen? Zelf dacht ik aan iets met betrekking tot Tram A12.

Steppe Vloerwerkenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Jongens, ik heb een kartonnen doos en een marker voor een boodschap morgen. Wat zal ik doen? Zelf dacht ik aan iets met betrekking tot Tram A12.

Lekker voor je CM is datquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk toch dat we de nieuwe finale gaan krijgen. Het aantal km tot de finish na de tussensprint klopt in ieder geval niet meer.

Wat verandert er dan tov het profielkaartje?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk toch dat we de nieuwe finale gaan krijgen. Het aantal km tot de finish na de tussensprint klopt in ieder geval niet meer.

Slimme ploeg, dus komt goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waar is Djumbo eigenlijk gebleven?

Kilometer minder, korter klimmetje zonder steile strook op een paar km van het eind.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef silverhill het volgende:
[..]
Wat verandert er dan tov het profielkaartje?

Juanjo zit daar in positie 20 ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staf houdt Kruijswijk van voren. Juanjo nergens te bekennen.
Jan Boven-tactics.

Wel alleen. Raar als je vandaag toch voor hem op kop rijdt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juanjo zit daar in positie 20 ofzo.

Normaal is Kämna de snelste man voor de laatste kilometer, Oomen en Haga zullen ook wel werken. Wel niemand die SKA kan helpen in de laatste honderden meters.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze bij Sunweb gaan doen met SKA.

Ik bedoelde meer: gaan ze hem überhaupt de kans geven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal is Kämna de snelste man voor de laatste kilometer, Oomen en Haga zullen ook wel werken. Wel niemand die SKA kan helpen in de laatste honderden meters.

Je hebt gelijk, ze doen de oude finale.quote:

Volgens Lennard (startinterview) is dat wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: gaan ze hem überhaupt de kans geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |