Zolderautisten van Fok! juichen voor Wilco Keldermerkcxquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Jongens, ik heb een kartonnen doos en een marker voor een boodschap morgen. Wat zal ik doen? Zelf dacht ik aan iets met betrekking tot Tram A12.
Steppe Vloerwerkenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Jongens, ik heb een kartonnen doos en een marker voor een boodschap morgen. Wat zal ik doen? Zelf dacht ik aan iets met betrekking tot Tram A12.
Lekker voor je CM is datquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk toch dat we de nieuwe finale gaan krijgen. Het aantal km tot de finish na de tussensprint klopt in ieder geval niet meer.
Wat verandert er dan tov het profielkaartje?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk toch dat we de nieuwe finale gaan krijgen. Het aantal km tot de finish na de tussensprint klopt in ieder geval niet meer.
Slimme ploeg, dus komt goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waar is Djumbo eigenlijk gebleven?
Kilometer minder, korter klimmetje zonder steile strook op een paar km van het eind.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef silverhill het volgende:
[..]
Wat verandert er dan tov het profielkaartje?
Juanjo zit daar in positie 20 ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staf houdt Kruijswijk van voren. Juanjo nergens te bekennen.
Jan Boven-tactics.
Wel alleen. Raar als je vandaag toch voor hem op kop rijdt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juanjo zit daar in positie 20 ofzo.
Normaal is Kämna de snelste man voor de laatste kilometer, Oomen en Haga zullen ook wel werken. Wel niemand die SKA kan helpen in de laatste honderden meters.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze bij Sunweb gaan doen met SKA.
Ik bedoelde meer: gaan ze hem überhaupt de kans geven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal is Kämna de snelste man voor de laatste kilometer, Oomen en Haga zullen ook wel werken. Wel niemand die SKA kan helpen in de laatste honderden meters.
Je hebt gelijk, ze doen de oude finale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |