Ik denk wel dat Toon scheutig is met CL-bonussen, vandaar de zeer grote stijging in salarissen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/psv/de-club/organisatie/psv-jaarverslag.htm
Voor nog wat meer leesvoer
Ik denk dat het allemaal wel meevalt in ieder geval. LM zijn alleen maar gestegen. Toon speelt op safe. Gras is groen. Toon wil gewoon eerst gaten dichten voordat er 'grotere' risico's genomen gaan worden.
Ja dat scheelt toch wel weer een paar ton per speler heb ik een tijdje geleden nog gelezen volgens mij.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Toon scheutig is met CL-bonussen, vandaar de zeer grote stijging in salarissen.
Dat zou de komende jaren dan weer fors lager moeten liggen.
En ze wilden een kampioenspremie koppelen aan het doorkomen van de voorrondes CL. Kun je ook bij voorbaat als structurele besparing zien de komende jarenquote:Op woensdag 6 september 2017 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja dat scheelt toch wel weer een paar ton per speler heb ik een tijdje geleden nog gelezen volgens mij.
Blijft toch vreemd dat onze dames alleen te motiveren zijn met geld. We betalen aan onze topspelers een hoger salaris dan Ajax.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Toon scheutig is met CL-bonussen, vandaar de zeer grote stijging in salarissen.
Dat zou de komende jaren dan weer fors lager moeten liggen.
Bron?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat onze dames alleen te motiveren zijn met geld. We betalen aan onze topspelers een hoger salaris dan Ajax.
Zal ik straks even moeten googlen zit op telefoon nu. Maar vaak zat gelezen in ieder geval dat PSV spelers als Guardado en de Jong goed betaalt. Volgens mij was Luuk de Jong ook de duurste Eredivisie speler.quote:
Thanksquote:Op woensdag 6 september 2017 19:55 schreef Ciscus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sie-266-duizend-euro
En/of (van langer geleden)
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234596
Die eerste noemt alleen De Jong en die tweede is een Voetbalzone (quote:Op woensdag 6 september 2017 19:55 schreef Ciscus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sie-266-duizend-euro
En/of (van langer geleden)
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234596
Er zijn genoeg andere bronnen. Er werd na Engelaar (1.8 miljoen per jaar) afgesproken dat t salarisplafond op max 1 miljoen zou liggen maar via allerlei constructies verschilt het niet zo veel. Wijnaldum verdiende 1.65 miljoen per jaar bijvoorbeeld. Je kunt met vijf minuten googlen genoeg info vinden.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die eerste noemt alleen De Jong en die tweede is een Voetbalzone () link.
En komt die info van PSV af?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere bronnen. Er werd na Engelaar (1.8 miljoen per jaar) afgesproken dat t salarisplafond op max 1 miljoen zou liggen maar via allerlei constructies verschilt het niet zo veel. Wijnaldum verdiende 1.65 miljoen per jaar bijvoorbeeld. Je kunt met vijf minuten googlen genoeg info vinden.
Onze held Rik Elfrinkquote:Op woensdag 6 september 2017 20:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En komt die info van PSV af?
quote:Financiële gegevens en salarissen PSV op straat
EINDHOVEN - Tal van financiële gegevens en salarissen van PSV liggen op straat. NRC Handelsblad onthult dinsdag een aantal opmerkelijke zaken die zich bij de club in de afgelopen jaren voordeden. De krant wist via Football Leaks beslag te leggen op tal van financiële details bij de club. Daaraan wordt de conclusie gekoppeld dat PSV zich niet houdt aan de belofte om spelers maximaal 1 miljoen euro basissalaris per jaar te betalen.
Rik Elfrink 13-12-16, 07:19 Laatste update: 06-03-17, 10:47
Bovendien lekt uit dat PSV forse vergoedingen aan makelaars betaalt. Zo ontving Mino Raiola 1,4 miljoen na de transfer van Héctor Moreno naar PSV. Zaakwaarnemer Peter Gerards hield zelfs 2,0 miljoen euro over aan de transfer van Gastón Pereiro naar PSV. De bedragen worden overigens in termijnen en verspreid over jaren betaald.
Bonussen
Door allerlei constructies met bonussen en tekengelden loopt het salaris van spelers bij PSV al snel boven het miljoen uit. Bovendien krijgen spelers soms nog een percentage van hun transfersom, waardoor de verdiensten nog hoger worden. Volgens NRC schendt PSV daardoor afspraken met de gemeente Eindhoven, waarbij is bepaald dat spelers niet meer dan 1 miljoen euro bruto mogen verdienen. Die afspraak is in 2011 gemaakt bij de redding van de club, in verband met de gronddeal met de gemeente Eindhoven.
Uitzonderingsgevallen
Uit documenten blijkt ook dat vedette Andrés Guardado 1,37 miljoen euro aan basissalaris krijgt. Het gaat daarbij om zijn contract als huurspeler in 2014. Een klein jaar later ondertekende Guardado een nieuw contract. Zijn salaris van 2014 zou kunnen passen binnen de uitzonderingsgevallen, waarover door PSV in 2011 ook met de gemeente Eindhoven een afspraak is gemaakt. Alleen bij exceptioneel goede spelers kon PSV nog meer dan een miljoen euro salaris betalen, is destijds afgesproken met de gemeente. Guardado heeft meer dan 130 interlands voor Mexico gespeeld en gold de afgelopen jaren als een van de beste spelers in de eredivisie.
Opmerkelijk is ook dat PSV in 2015 een afspraak maakte rondom Maxime Lestienne, met zijn eigenaar Al Arabi. Die club zou 250.000 euro krijgen als Lestienne niet minstens de helft van alle wedstrijden zou spelen. Trainer Phillip Cocu zou van die afspraak niet op de hoogte zijn geweest. PSV hoefde het bedrag uiteindelijk niet terug te betalen, nadat Lestienne door privé-omstandigheden amper in actie kwam.
Niet eenz gezien dat het van voetbalzone (quote:Op woensdag 6 september 2017 20:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere bronnen. Er werd na Engelaar (1.8 miljoen per jaar) afgesproken dat t salarisplafond op max 1 miljoen zou liggen maar via allerlei constructies verschilt het niet zo veel. Wijnaldum verdiende 1.65 miljoen per jaar bijvoorbeeld. Je kunt met vijf minuten googlen genoeg info vinden.
Dit had ook in het Mauro Junior topic gekunt.quote:
Heeft ie een eigen topic dan?quote:Op zaterdag 9 september 2017 07:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit had ook in het Mauro Junior topic gekunt.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 07:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft ie een eigen topic dan?
Gelukkig is hveen niet in vormquote:Op zaterdag 9 september 2017 05:46 schreef Scarface88 het volgende:
Heerenveen uit. Hebben we sinds 2011 niet meer gewonnen... Echt een angstgegner geworden voor PSV.
Gaat puntverlies opleveren.quote:Op zaterdag 9 september 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is hveen niet in vorm
Je bent een week te laat met die grap.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Zal Loca-dia wel gemotiveerd zijn, want hij kon naar de PL?
Ben er ook bang voor ja. Onze dames hebben t altijd erg moeilijk in Heerenveen.quote:
Als we van Heerenveen niet kunnen winnen post ik 2 weken nietquote:Op zaterdag 9 september 2017 05:46 schreef Scarface88 het volgende:
Heerenveen uit. Hebben we sinds 2011 niet meer gewonnen... Echt een angstgegner geworden voor PSV.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Mauro Junior was vrijdagavond de matchwinnaar voor Jong PSV in de derby tegen FC Eindhoven. "Het is mijn eerste goal in een officiële wedstrijd hier in Nederland en dat is iets om trots op te zijn," zo reageerde hij tegenover het Eindhovens Dagblad. De aanpassing in Eindhoven verloopt volgens hem soepel. "Ik probeer de hele week als ik thuis ben om Engels te leren en volg daarvoor lessen. Het is mijn bedoeling dat ik zo snel mogelijk met mijn ploeggenoten kan praten. De communicatie in en buiten het veld is enorm belangrijk en ook zelf kan ik me dan beter ontwikkelen als mens en voetballer."
lastig dilemmaquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we van Heerenveen niet kunnen winnen post ik 2 weken niet
Hofu als coach, als enige nog niet uit gewonnen bij Heerenveen en in de Koel.twitter:PSV twitterde op zondag 10-09-2017 om 11:05:02PSV verloor in zijn laatste 31 uitwedstrijden in de @Eredivisie alleen van Feyenoord.(W22-G8-V1)#HEEPSV https://t.co/rH7fzYbVWJ reageer retweet
En in de laatste 32?quote:Op zondag 10 september 2017 11:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Hofu als coach, als enige nog niet uit gewonnen bij Heerenveen en in de Koel.twitter:PSV twitterde op zondag 10-09-2017 om 11:05:02PSV verloor in zijn laatste 31 uitwedstrijden in de @Eredivisie alleen van Feyenoord.(W22-G8-V1)#HEEPSV https://t.co/rH7fzYbVWJ reageer retweet
Ik weet het niet. Ik gun het Ramselaar wel. Ik snap de keuze en het waarom ook wel. Maar toch... Pereiro erin blijft iets hebben.quote:
Ik vind Ramselaar nog steeds niet overtuigen. Ook in zijn invalbeurten grijpt hij zijn kans niet.quote:Op zondag 10 september 2017 11:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik gun het Ramselaar wel. Ik snap de keuze en het waarom ook wel. Maar toch... Pereiro erin blijft iets hebben.
True. Brengt wel altijd wat leven in de brouwerij. Maar vaak is het een beetje een versie van 'ren je rot'. Maar lijkt me ook vrij lastig als je steeds maar 20 minuten hebt om jezelf te bewijzen.quote:Op zondag 10 september 2017 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Ramselaar nog steeds niet overtuigen. Ook in zijn invalbeurten grijpt hij zijn kans niet.
We liggen op schema!quote:
Die deed echt helemaal niks.quote:Op zondag 10 september 2017 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een speler he die Luckassen jongens
Ik wil graag Maher wel weer eens horen. Die had destijds erg fraaie teksten over zichzelf na een 3-0 verlies tegen RKC.quote:Op zondag 10 september 2017 12:41 schreef RipCity het volgende:
Wie neemt luuk's taak waar na de wedstrijd met: "jaaa we begonnen niet scherp ondanks dat we toch tegen elkaar zeiden nu scherp vanaf het begin"...al 3 jaar hetzelfde.
Ja, wat een ontieglijke kutspeler inderdaad. Dat zei ik al toen ze hem haalden.quote:Op zondag 10 september 2017 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een speler he die Luckassen jongens
Zeg dat maar tegen de defensie van PSV.quote:Op zondag 10 september 2017 12:42 schreef Tagliano het volgende:
We gaan hier niet 90 minuten zitten trollen he [ afbeelding ]
Scherpquote:Op zondag 10 september 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de defensie van PSV.
Zeggen waar het op staat het weinig met trollen te makenquote:Op zondag 10 september 2017 12:42 schreef Tagliano het volgende:
We gaan hier niet 90 minuten zitten trollen he [ afbeelding ]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 10 september 2017 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeggen waar het op staat het weinig met trollen te maken
Koekoek.quote:Op zaterdag 9 september 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is hveen niet in vorm
Brenet er snel in alsjeblieft!!!11!!quote:
Heerenveen was tot vandaag ook gewoon niet in vorm, maar tegen PSV zijn die ineens altijd goed.quote:Op zondag 10 september 2017 12:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Koekoek.
Snap sowieso niet waarom we elk jaar zo hard falen daar. Ajax wint er echt elk seizoen met twee vingers in de neus.
Wij hebben die fase ook een tijd gehad in Heerenveen hoor. Uitslagen als 5-1, 4-1, 5-2quote:Op zondag 10 september 2017 12:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Koekoek.
Snap sowieso niet waarom we elk jaar zo hard falen daar. Ajax wint er echt elk seizoen met twee vingers in de neus.
Het wordt ze soms ook wel heel makkelijk gemaakt.quote:Op zondag 10 september 2017 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen was tot vandaag ook gewoon niet in vorm, maar tegen PSV zijn die ineens altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |