Waar is die wasbak voor?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:21 schreef Tem het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Als Sherry beweert dat de EU een cultureel-marxistisch project is met als doet de vernietiging van de Europese beschaving vraag ik mij af wat de cultureel-marxisten dan als beschaving ervoor in de plaats zouden willen hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:22 schreef Euribob het volgende:
En wie zitten er vaak op een bidet? Moslims.
Geen wonder dat Thierry zo ageert tegen hun aanwezigheid.
Weet ik nog niet waar ze voor zijn en voor welke dagen van de maand?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als kind wilden mensen mij nooit vertellen waar bidets voor zijn, dus zeiden ze dat het was om je voeten te wassen. Dat heb ik toen geprobeerd; het was geen succes.
[/cool story bro]
Ze zijn om je bips en uitwendige geslachtsorganen te wassen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet waar ze voor zijn en voor welke dagen van de maand?
De Islam, natuurlijk, Tem, let nou toch opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Als Sherry beweert dat de EU een cultureel-marxistisch project is met als doet de vernietiging van de Europese beschaving vraag ik mij af wat de cultureel-marxisten dan als beschaving ervoor in de plaats zouden willen hebben.
Dagelijks voor een frisse anus.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet waar ze voor zijn en voor welke dagen van de maand?
Ik was mij nooit ik heb watervrees.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Was jij daar je snuitje in iedere ochtend, Sjon?
Op welke dagen van de maand dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze zijn om je bips en uitwendige geslachtsorganen te wassen.
Je weet dat dat kan leiden tot sociaal isolement?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik was mij nooit ik heb watervrees.
Elke dag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op welke dagen van de maand dan?
Waarom denk jij dat ik hier rondhang?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat dat kan leiden tot sociaal isolement?
Ah, vandaar Hans Ahmed van Baalen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Islam, natuurlijk, Tem, let nou toch op
Daar zijn ze niet voor!quote:
Mijn oma's zijn dood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet voor!
Ze zijn voor als Oma op bezoek is.
Omdat je vrouw vindt dat je stinkt vermoed ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik hier rondhang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |